לוגו אילנה מרצ'יני
לוגו אילנה מרצ'יני

MG אילנה מכון יופי בירושלים: טיפולי פנים, לבני נשים, מניקור, לק ג׳ל וסלון כלות בירושלים

לאילנה מרצ'יני ותק וניסיון של 30 שנה בעולם הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. היא בעלת מכון יופי בירושלים ייחודי מסוגו -  מתחם יופי ופינוק המעניק מגוון רחב של טיפולים ומוצרים מפנקים. מטיפולי פנים ומוצרי קוסמטיקה, לבני נשים בירושלים, מניקור ולק ג׳ל ועד סלון כלות בירושלים וסטודיו שמלות כלה עם טאצ׳ מיוחד

פורסם בתאריך: 28.4.21 15:50

אילנה מרצ'יני, בעלת הקומפלקס הייחודי השוכן בבניין כלל, החלה את דרכה המקצועית אחרי לימודי כימיה במכללת הדסה ובאוניברסיטה העברית. לאחר מכן עבדה בפיתוח של תרופות במעבדות טבע ובמעבדות מיקרו ביולוגיה במרכז הרפואי הדסה. ברבות השנים החליטה אילנה למנף את הידע הרחב שלה ולעשות הסבה לעולם האסתטיקה, הטיפוח והיופי. היא הקימה את MG אילנה מכון יופי בירושלים. במכון היא מעניקה שירות כולל לנשים מכף רגל עד ראש: טיפולי פנים, לבני נשים בירושלים, מניקור, לק ג׳ל ואפילו סלון כלות בירושלים.

עם ותק של למעלה מ- 30 שנה כקוסמטיקאית בכירה טיפלה אילנה באלפי נשים ונערות בירושלים והסביבה, כאשר שמה הולך לפניה כבר עשרות שנים (פרט מעניין – אילנה כתבה במספר עיתוני נשים במשך שנים טורים קבועים בנושא טיפוח ושמירה על עור בריא באופן טבעי). כיום, כאמור, מציעה אילנה במכון היופי בירושלים  גם מגוון שירותים המותאמים במיוחד עבור כלות ומרכזת הכל תחת קורת גג אחת: טיפולי יופי, לבני נשים והלבשה תחתונה וסלון כלות. "התחלתי בקטן ובמרוצת השנים העסק גדל והתפתח, והייתי בין הראשונות בירושלים לפתוח מרחב שמרכז בתוכו אלמנטים שונים בעולם הקוסמטיקה. במהלך השנים הייתי עדה לשינויים הרבים שעובר תחום הקוסמטיקה ואני ביחד איתו, מתפתחת, לומדת, מכירה חומרים חדשים וחברות חדשות ומעניקה ללקוחות שלי מבחר של אפשרויות וטיפולים ייחודיים", מספרת בהתרגשות אילנה על העסק שבנתה בעשר אצבעות.

MG אילנה מכון יופי, לבני נשים וסלון כלות בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

MG אילנה מכון יופי, לבני נשים וסלון כלות בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

טיפולי פנים, לבני נשים, מניקור ג׳ל ושמלות כלה תחת קורת גג אחת 

הקומפלקס הייחודי של MG אילנה מציע בין השאר טיפולי פנים, אנטי אייג'ינג, טיפולי אקנה, פילינג ואפילציה וכל זאת על ידי שימוש במוצרים מהחברות המובילות בעולם. אילנה  מומחית לבעיות עור שונות, ומעניקה פתרונות טיפוליים ייחודיים לכל אחת ואחת. תחת ידיה המקצועיות עברו דורות על דורות של נשים בירושלים שיצאו מהמכון עם עור פנים זוהר ורענן.

MG אילנה - לבני נשים והלבשה תחתונה בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

MG אילנה – לבני נשים והלבשה תחתונה בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

באילו בעיות עור את מטפלת?

"בכל בעיות העור. החל מאקנה ועור מגורה, וכלה בעור עייף וחסר חיים. מגיעות נערות, נשים וגם גברים עם עור פנים בעייתי, כאלה שעבורם רופאי העור ממליצים ישר על אנטיביוטיקות חריפות. לאחר אבחון וסדרת טיפולים מותאמת אישית הכוללת גם הדרכה לתזונה נכונה, ניתן לראות תוצאות מרחיקות לכת והעור קם לתחייה. טיפול נכון בעור הפנים משפיע מהחוץ לפנים –  ברגע שהפנים שלנו נקיות גם הביטחון העצמי משתפר, ההליכה מזדקפת והשינוי מתבטא בכל אורח החיים. נערות ביישניות שהסתירו את הפנים עם כפות הידיים פתאום עומדות זקוף, מחייכות, וזה לדעתי כבר שווה הכל.

מגיעות אלי נשים עם קמטוטים או ממש חריצים בעור. לאחר טיפול עמוק אחד במכון עם חומרי אנטי אייג'ינג, כבר רואים שינוי משמעותי מאוד. הגמישות חוזרת לעור, והעור נראה זוהר ורענן, וגם הקמטים נראים פחות עמוקים. אין צורך להרחיב מה זה עושה לאישה מבפנים בנפש.

בנוסף, מאחר וחלק מהקומפלקס הוא סלון כלות בירושלים, מגיעות אלי גם כלות לטיפול פנים המעניק זוהר ורענון לעור. במקרה זה, המטרה שלי היא לטפח ולרענן את העור שלהן ערב חתונתן על מנת שהן יגיעו זוהרות ועם פנים נקיות וחלקות לחתונה. כשאני מקבלת תמונה של כלה ביום החתונה מאושרת ושמחה זה מבחינתי  הדבר המדהים בעולם, שמביא לידי ביטוי את השליחות שלי והאהבה שלי לתחום על ידי העזרה והנתינה מהידע שלי ללקוחות".

MG אילנה מכון יופי בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

MG אילנה מכון יופי בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה עוד אפשר למצוא בקומפלקס?

"מעבר לטיפולי הקוסמטיקה יש במתחם חנות ללבני נשים בירושלים. כאשר המבחר הוא רחב ומותאם גם עבור כלות. שם ניתן למצוא את כל סוגי הלבנים, חזיות שמותאמות לשמלות הכלה, מחטבים ולבני נשים ייחודיים בירושלים. המטרה להעניק לכלה רוגע בערב חתונתה. וכמובן יש את הסטודיו לשמלות כלה שם יש מבחר רחב של סגנונות: וינאטג', מודרני, עם מחשוף או בלי מחשוף, שמלות לריקודים, שמלות לקבלת פנים ועוד. הייחוד שלנו הוא שכל כלה יכולה למצוא את השמלה המושלמת שלה, בעזרת צוות מקצועי ומיומן שמתאים את השמלה במיוחד עבורה לפי מבנה גופה והעדפותיה. אחרי שנים רבות בתחומים הללו ראיתי אינסוף כלות מאושרות שיצאו לדרך חדשה עם בחיר ליבן והזכות שניתנה לי היא להעניק להן את כל הטוב שמסביב".

MG אילנה - סלון כלות בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

MG אילנה – סלון כלות בירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ובנוסף לכל זה, פתחתם לאחרונה גם סטודיו ייחודי למניקור ולק ג׳ל?

"נכון מאוד. לאחרונה הרחבנו את מגוון הטיפולים שאנחנו מציעים ב״היכל הטיפוח״ הייחודי שהקמנו, והתחלנו לבצע טיפולי מניקור ולק ג׳ל. כמו כל דבר, גם לנושא זה אנחנו מתייחסים ברצינות רבה. כל שלב בטיפול – קבלת הפנים, ערכת הכלים החד פעמיים לכל לקוחה, תשומת הלב לשיוף ומריחת הלק – נעשה בדרך הייחודית שלנו ברמה הגבוהה ביותר, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים".

ולסיום?

"אני מאמינה בעשייה שבאה מתוך הלב במטרה לעשות טוב, לשמח ולשפר את איכות החיים של הנשים והנערות שאני מלווה באהבה לאורך השנים. אחת מנקודות התורפה בכל מה שנוגע לתכנון חתונה אלו המחירים, יצא לי לראות לא מעט שמלות כלה שנמכרות במחירים מופקעים. בתפיסה שלי כלות לא אמורות לאבד את הכיס באירוע המרגש הזה, ולכן המחירים אצלי בסטודיו הם לחלוטין שפויים ומותאמים גם לכלות צעירות".

לפרטים נוספים ותיאום פגישה, התקשרו >>>

02-6245885

052-2702007

לאתר MGilana

מייל: [email protected]

כתובת: יפו 97 ירושלים, בניין כלל

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחת שנפלה...

    הייתי אצלה!
    ביקשתי לעשות צבע ריסים וגבות ושעווה לגבות
    הרבה לי את הצורה של הגבה
    קיצרה אותם
    והצבע יצא על הפרצוף!!!
    ועל כל החוויה הזו היא עשקה אותי במחיר הזוי של 140 ש"ח
    אל תתקרבו למקום…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר