בני וקסלר, פייננס פתרונות וייעוץ פיננסי (צילום: יוסי כהן)
בני וקסלר, פייננס פתרונות וייעוץ פיננסי (צילום: יוסי כהן)

לתכנן את אסטרטגית היציאה מהמצב הכלכלי עכשיו

הגעתם למצב של חובות ועיקולים? המינוס רק גדל וגדל? אתם רוצים לחיות חיים טובים עם שקט נפשי ולפתוח דף כלכלי חדש? הצטרפו לחברת "פייננס פתרונות וייעוץ פיננסי" המלווים עסקים ומשפחות לעתיד טוב יותר

פורסם בתאריך: 25.5.20 12:03

"שקט נפשי וחיים טובים. זאת האג'נדה שלנו ולשם אנחנו לוקחים את הלקוחות שמגיעים אלינו", מספר בהתרגשות בני וקסלר יועץ כלכלי והבעלים של חברת פייננס פתרונות וייעוץ פיננסי. "המצב הכלכלי של רבים מתושבי מדינת ישראל היה לא טוב עוד לפני הקורונה. יש לא מעט משפחות ועסקים שנמצאים במצבים של מינוס, עיקולים והגבלות, קיימים מעל לשני מיליון תיקים בהוצאה לפועל, המשבר רק הציף את הדברים למעלה ויותר משפחות הבינו שהן צריכות לדאוג לעצמן ולכלכלתן", הוא אומר, "לצערי גם בתקופות ללא משבר מיוחד עדיין יש משפחות ועסקים שצריכים פתרונות למצבם הכלכלי. באופן כללי אנחנו מאמינים שכולם צריכים ייעוץ כלכלי, גם משפחות ועסקים שמתנהלים ללא חובות יכולים וצריכים למנף את החיים הכלכליים ולכבוש מטרות חדשות".

המהפך- מחובות ועיקולים למצב של שקט נפשי

חברת "פייננס פתרונות וייעוץ פיננסי" מעניקה פתרונות לאנשים ולעסקים עם בעיות כלכליות, חובות מול נושים, חברות סלולר, הוצאה לפועל, בנקים ועוד. "המטרה היא להגיע להסדר או הפחתת החוב מול אותם הנושים ולבנות תוכנית כלכלית מסודרת על מנת שלא יחזרו למצב זה בעתיד" מתאר וקסלר את פעילות החברה.

בני וקסלר, פייננס פתרונות וייעוץ פיננסי (צילום: יוסי כהן)

בני וקסלר, פייננס פתרונות וייעוץ פיננסי (צילום: יוסי כהן)

אתה יכול לתת דוגמה של משפחה או בעל עסק שיצאו ממצב של חובות בזכותכם?

"הגיעו אלינו זוג עולים מצרפת שעלו לארץ עם קצת כסף. היה להם קושי בהתנהלות מול הבנקים, הם לא הכירו את ההתנהלות ולקחו הלוואה. אחרי תקופה הם הבינו שאין להם את היכולת לעמוד בתשלומים עם הריביות הגבוהות והבנק מתחיל ללחוץ. חשוב לזכור המצב הכלכלי פוגע לא רק בחשבון הבנק, הוא פוגע בכל המשפחה מזוגיות, ילדים, עבודה, קריירה, ועד הגשמה אישית. מצב כלכלי זה כמו צונאמי שמשאיר אחריו נפגעים רבים, לא רק בעל החובות. מדובר על משפחות שלמות שמוצפות יחד איתו. קשה מאוד לחיות חיים שמחים ונורמטיביים כשמשפחה נכנסת לחובות. וכך קרה גם עם בני הזוג מצרפת, הם התחילו לריב, נוצרו לחצים בבית, הילדים הידרדרו בלימודים. כל המשפחה נסקה למטה. הם הגיעו אלינו עם חובות של 450 אלף שקלים ובית בקריסה. אחרי שלמדנו את התיק וניתחנו את הנתונים הצלחנו להוריד את החובות ל-100 אלף שקלים בפריסת תשלומים נוחה. ועדיין לא סיימנו. מצב כלכלי זאת תפיסה, זה דרך חיים. קצת כמו דיאטה, לא מפסיקים פשוט לאכול בבת אחת כי אחרי כמה חודשים נעלה את המשקל שוב. צריך לקיים אורח חיים בריא, לשתות מים, לאכול פירות וירקות וכך בדיוק מתנהלים מבחינה כלכלית, אין בום וגמרנו יש תוכנית עבודה שתשאיר את המצב יציב ועם פתח לעתיד טוב יותר".

ייעוץ כלכלי, חיסכון והצבת מטרות כלכליות

"ייעוץ פיננסי וכלכלי לא צריך להגיע רק במצב של כאוס מוחלט, יש אפשרות למנוע מצבים בלתי נעימים ויותר מזה, יש אפשרות לחיות חיים שהם טובים יותר. לחשוב על חסכונות, השקעות, לדעת איך להתנהל נכון עם הכסף, להתנהל מול תקציב. זה הרבה יותר מדו"ח הכנסות והוצאות, זאת תורה כלכלית שלמה שאי אפשר לעשות אותה על רגל אחת. מגיעים אלינו לקוחות עם חובות ועיקולים והם סוחבים את זה שנים, וחבל. אפשר היה למנוע את כל הדבר הזה ולמזער את הנזק. אני מאמין שאין היום משפחה או בעל עסק שיכול להתנהל בלי ייעוץ כלכלי. ניהול משפחה ומשק בית משותף זה סוג של עסק. זוג הורים עם ילדים שצריכים מעבר לדאגה היומיות לחשוב על העתיד של ילדיהם מהדברים הקטנים כמו שיעורי נהיגה ועד לרכישת דירה. כל הדברים הללו הם לא בגדר חלום, הם ברי מציאות ויחד עם בניית תוכנית עבודה מגובשת מותאמת לכל משפחה אפשר לעשות את זה".

מה לגבי עסקים?

"בדיוק אותה התמונה, בעל עסק הוא בעל משפחה. ויש לו כאן מחויבות כפולה גם לעסק וגם לרווחה הכלכלית של המשפחה. עוד לפני פתיחת העסק, או במהלכו ולפני שמגיע הטלפון מהבנק יש לקחת יעוץ כלכלי. הרבה עסקים מגיעים אלינו עוד בתחילת דרכם ולפעמים אנחנו בצער רב מבשרים להם שלאור הנתונים והצפי העתידי מצבו לא הולך להשתפר ואנחנו ממצילים לו לסגור את העסק לפני שיהיה מאוחר מידי".

הרבה יותר מייעוץ כלכלי ופיננסי תחת קורת גג אחת

"התחום של כלכלת המשפחה או העסק היא הרבה יותר ממספרים. אנחנו בוחנים גם את התחום הפסיכולוגי והחברתי, אנחנו משקמים משפחות. החברה שלנו איגדה תחתיה את כל השירותים בתחום הכלכלי. אנחנו מאמינים בטיפול הוליסטי שלם, ללא צורך להגיע לעוד מומחים או יועצים. זאת עוד אחת מהמטרות שלנו, משפחות ועסקים מגיעים אלינו במצב לא פשוט ואנחנו רוצים לתת להם את המענה לכל התרחישים והאפשרויות עם אנשי מקצוע מומחים בתחומם. אנחנו לומדים את התיק הקיים, מבינים מה הבעיה. יש לקוחות שההתנהלות שלהם לא נכונה, יש לקוחות שצריכים עזרה מול נושים וחובות קיימים, ויש גם שצריכים ייעוץ משפטי ואנחנו מפנים אותו לעורך דין מומחה בתחום שעובד בשיתוף פעולה איתנו או עזרה בבקשה להלוואה בנקאית או חוץ בנקאית, ומלווים אותו לאורך כל התהליך, עד שהתיק נסגר".

איך יודעים איזו הלוואה לקחת אם בכלל?

"ניתן לקחת הלוואות בנקאיות או חוץ בנקאיות, היועצים שלנו יודעים להביא את התוצאות הכי טובות הן מבחינה ריביות והן מבחינת החזרים. כל מקרה שמגיע אלינו אנחנו בוחנים לגופו וממליצים בהתאם".

לסיום, מה המסר שלך לעסקים או אנשים שנמצאים במצב כלכלי לא טוב?

"לא קיים מצב בעולם שאין לו פתרון. אנחנו מאמינים בזה באמונה שלמה. למדתי את זה על בשרי וראיתי לאן אפשר להגיע עם התנהלות כלכלית נכונה. אנחנו יכולים לעזור לכולם לחיות חיים טובים מכל הבחינות ולהגיע אלינו לפגישת ייעוץ וליווי צמוד עד שנגיע לתוצאה שהצבנו לעצמנו".

מתחילים להרוויח ולתכנן את העתיד!

טלפון: 02-5090900
כתובת: בית אשדר הרב קוק 8, ירושלים

אתר: http://finance-j.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/finance.j/

 

*לתשומת לבכם החברה אינה מייעצת בתהליכים משפטיים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר