שחף שליחויות בירושלים ובגוש דן (צילום: אבי נועם)

שליחויות בירושלים: אי אפשר בלעדיהם

שליחויות בירושלים - זו הדרך היחידה היום להעברת חבילות, מעטפות או משטחים גדולים של מוצרים

פורסם בתאריך: 29.3.20 11:39

שחף שליחויות ופתרונות שינוע

1700-704-525

ממעטפה ועד למשטחים גדולים – שחף שליחויות ופתרונות שינוע מעניקים שירות שליחויות בירושלים לעסקים וארגונים במהירות, יעילות ועם מעקב On-line על המשלוח שלכם.

"שחף שליחויות ופתרונות שינוע" עוסק בתחום השליחויות בירושלים ובגוש דן לעסקים וארגונים משנת 2015, מספיק זמן בשביל לשכלל, להתחדש ולתת לכם את השירות הטוב ביותר בתחום. בר מזרחי ועמית סידיס, בעלי החברה, מפעילים צי של שליחים שעובדים בשבילכם ועושים הכל בשביל שהמשלוח שלכם יגיע ליעדו בזמן ובבטחה. החברה מעניקה שירות יעיל למאות לקוחות עסקיים וארגונים עם קווי חלוקה יומיים באזור ירושלים והסביבה, גוש דן, השרון והשפלה. לקוחות החברה מגוונים ומתעסקים בתחומי ההייטק, המחשבים ועוד.

שחף שליחויות בירושלים ובגוש דן (צילום: אבי נועם)

החברה חרטה על דגלה שירות מהיר, זמין ונוח ללקוחות קטנים וגדולים כאחד. באמצעות מערכת טכנולוגית חדישה ניתן לעקוב בקלות אחר המשלוח ולקבל הודעה ברגע שהמשלוח הגיע ליעדו. הטכנולוגיה מעניקה גם אסמכתא שאכן הנמען, בין אם מדובר בעסק או בלקוח הקצה, קיבל את החבילה.

"אנחנו עושים הכל בשביל לתת שירות נוח וזמין, כאשר הדגש שלנו זה נושא השירות", משתפים בר ועמית, "הלקוחות שלנו מדברים ישירות איתנו, הם לא צריכים לעבור דרך מזכירות או דרך נתב שיחות מייגע. אנחנו מדברים עם הלקוחות ועוקבים באופן אישי אחרי כל משלוח ומשלוח".

שחף שליחויות בירושלים ובגוש דן (צילום: אבי נועם)

בחברת שחף שליחויות ופתרונות שינוע עובדים עם כלי רכב חדישים וטכנולוגיים המאובזרים בטכנולוגיית –GPS אשר מייעלת את המעקב אחרי המשלוח ומאפשרת איתור מהיר של הרכבים בזמן אמת. בנוסף, הרכבים החדישים מייעלים את העבודה ואת בטיחות השליחים והמשלוחים. את התשובה "המשלוח מתעכב כי הרכב נתקע" לא תשמעו מכיוון שרכבים חלופיים מחכים לתת מענה לכל מקרה בעת הצורך. מעכשיו אתם יכולים לשמור את הטלפון שלהם בנייד ולדעת שהמשלוח שלכם יגיע ליעד בזמן.

תתקשרו עכשיו והמשלוח שלכם בידיים הכי טובות שיש!

שחף שליחויות ופתרונות שינוע

1700-704-525

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר