קופי-צ`ינו חנות קפה בירושלים (צילום: פרטי)
קופי-צ`ינו חנות קפה בירושלים (צילום: פרטי)

קופי-צ`ינו: העידן הבא בתחום הקפה בירושלים

"כשמשקיעים בפינוקים הקטנים החיים הרבה יותר יפים ואופטימיים", אומר רפאל עמר האיש שהביא טירוף לחווית קפה בירושלים, עם ריגוש של קליית פולי קפה ממדינות שונות בעולם בו במקום ברמת דיוק שלא הכרתם. היכונו להתמכרות!

פורסם בתאריך: 19.8.20 13:48

אם פעם היינו יוצאים לבית קפה ומשתוקקים לקפה בירושלים הקבוע שלנו, הרי שהיום אנחנו הבריסטה של עצמנו ומארחים את החברים כדי להשוויץ במכונה החדשה שטוחנת את הקפה לבד וממלאה את הבית ניחוח מטריף. עד לפני לא הרבה שנים לא היה סיכוי שנכין קפה מקצועי בבית ונתענג על צליל המכונה כשהקפה יוצא ממנה אל הספל האהוב עלינו. אבל הטכנולוגיה המתפתחת מאפשרת מכונות קפה משוכללות ביתיות ויחד עם זה הגחמות והתשוקה של שתייני הקפה הולכת ומשתכללת – היה ברור שבקרוב יבוא אדם חכם עם חזון ואהבה לקפה שיקים לנו מרכז לאוהבי המשקה השזוף הזה.

קופי-צ`ינו קליית קפה במקום (צילום: פרטי)

קופי-צ`ינו קליית קפה במקום (צילום: פרטי)

"אני אוהב את החיים הטובים והפינוקים הקטנים שהופכים אותנו מאושרים, זה גורם לנו אוטומטית להרגיש טוב עם עצמנו", אומר רפאל עמר, היזם החכם שהקים את קופי-צ`ינו בירושלים, "השתחררתי מקבע לפני עשר שנים, נחשפתי לעולם הקפה והתאהבתי בו כאחד מהדברים המיוחדים שנהנים מהם בחיים, יין טוב, שוקולד, קפה טוב, שעושים לנו טוב על הלב. שמתי לב שבירושלים אין חנות שמאגדת הכל, כל דבר בחנות אחרת. קפסולות רוכשים בתל אביב, מכונת קפה בחנות חשמל, ספלים בחנות לכלי בית, ופולי קפה במקרה הטוב בחנות תבלינים ובמקרה הפחות טוב בסופרמרקט. לכן בקופי-צ'ינו ריכזתי את כל עולם התוכן סביב הקפה ברמה מקצועית מאוד גבוהה וגם נגישה לכל אחד, כי יש כאן הכל ולכל אחד יש מענה בחנות מהמתחילים ועד לסופר ידענים".

לאטה, אספרסו או בוץ

קופי-צ`ינו היא חנות קונספט מקצועית על כל עולם התוכן של הקפה. פה קולים מדי יום פולי קפה מזנים שונים ומיוחדים מרחבי העולם – מברזיל, אתיופיה, קוסטה ריקה, קולומביה, וטוחנים אותו הכי טרי שיש כשהריח ממלא את הרחובות הסמוכים. כמובן גם מוכרים קפסולות לכל החברות ופולי קפה לטחינה בבית, יש כאן כלים איטלקיים לחליטות כגון מקינטות, מגוון עצום של אביזרים שמקיפים את העולם ואפילו שוקולדים ונשנושים ליד הקפה. ועוד משהו מתוק במיוחד – בחנות יש פינת ישיבה להתענג כמו שצריך על קפה טרי ומשהו מתוק ליד, כך שאפשר לחוות את הקפה וגם לקחת טייק אווי. את האהבה והתשוקה של רפאל לחווית הקפה מרגישים הן בחנות עצמה והן כשהוא מדבר בלהט על החזון שלו לפתח את תרבות הקפה בארץ ולהוות בית מקצועי לעולם הקפה, וגם בתור ירושלמי שרוצה שתושבי העיר ייהנו מפינוק אמיתי.

קופי-צ`ינו קפה בקלייה אישית (צילום: פרטי)

קופי-צ`ינו קפה בקלייה אישית (צילום: פרטי)

"קפה היום הוא מעבר לצורך חיוני, אנשים מכורים לטעם הנפלא הזה כי מדובר בעצם בתרבות ואפילו בסטטוס חברתי והוא נוגע בהרבה אנשים רגשית", מסביר רפאל את ההווי מאחורי המשקה, הקפה הפך לתירוץ שמניע אנשים לבוא ולהיפגש – "אנשים אומרים 'בוא נשב לקפה', או 'אזמין אותך לקפה', כלומר זה מייצר מפגש. קיים גם רובד נוסף של תרבות שתייה שונה – אמריקאים אוהבים קפה פילטר בקנקן כמו בתי מלון, איטלקים מכינים קפה במקינטה או שוט אספרסו בעמידה ופחות יושבים בבית קפה, הישראלים מכורים לקפוצ'ינו ולקפה הפוך. ויש מימד נוסף שנוגע לטקסיות של איך מכינים את הקפה בתרבויות שונות – יש קפה ערבי מבושל, או אתיופי על גחלים עם טקסיות משלו, והצבא עם טקס הפק"ל, כלומר זה חלק מקבוצה, תרבות שאתה משתייך אליה".

אפשר לשתות קפה גם אצלנו בחנות (צילום: פרטי)

אפשר לשתות קפה גם אצלנו בחנות (צילום: פרטי)

ירושלמים שמעתם כבר על Cold Brew?

מי לא אוהב קפה? בין אם קפה בבוקר, באמצע יום עבודה או לפנות ערב עם חברים, הקפה הוא חלק מהתרבות המודרנית וכאמור אפילו סממן לסטטוס, במיוחד מכונת הקפה עצמה. יש בו כל כך הרבה סוגים, טעמים וחוויות.

התל אביבים מזמן יודעים ליהנות מחנויות קונספט מגניבות בסטייל, ובעקבותיהם הירושלמים מבינים שגם להם מגיע ליהנות מהחיים הטובים, וזה בדיוק מה שקופי-צ`ינו מציעים – עולם תוכן שמאפשר גם לירושלמים לשחרר וליהנות, ומסתבר שלא מעט מהם מבינים היטב איפה כדאי לתת תשומת לב.

קופי-צ`ינו חוויית קפה מושלמת (צילום: פרטי)

קופי-צ`ינו חוויית קפה מושלמת (צילום: פרטי)

רפאל מתגאה במוצרים הכי חדשניים בתחום שיספקו כל גחמה של חובב קפה. למשל כלים לחליטות קרות למיצוי קפה, שתהליך החליטה שלהם והמשקה המופק מהם שונה לגמרי מקפה קר שאנשים רגילים להזמין בבית קפה. על הסקלה של מכונות הקפה – ממכונות ביתיות המיועדות לקפסולות, דרך מכונות קפה ידניות שעובדות עם קפה טחון, ממשיך עם מכונות אוטומטיות לפולי קפה ולמקצוענים ברף הגבוה מכונות מקצועיות כמו בבית קפה, הכוללות את כל הגאדג'טים לפריקים המורעלים. רפאל מתגאה בסיפורים של אנשים שאוהבים את קליית הקפה במקום ומבטיח שההתמכרות לריח ולטעם היא טוטאלית. החוויה של קליית הקפה כוללת בתוכה רמת דיוק משוגעת, עד כדי כך שלקוחות מבקשים שנקלה עבורם תערובת מסויימת בטמפרטורה ספציפית. הקפה שנקלה במקום מאפשר גם יצירתיות והמצאת טעמי קפה חדשים כל הזמן, שלא לדבר על הריחות שפולשים לחנויות הסמוכות והופכים את כל הרחוב לחגיגה.

רפאל עמר, קופי-צ'ינו (צילום: פםרטי)

רפאל עמר, קופי-צ'ינו (צילום: פםרטי)

חוויה גם בעבודה

אין ספק כי קופי-צ`ינו נוגעת בקהל הולך וגדל של אנשים צמאים לחוויית קפה ייחודית ממגוון תרבויות, והיא מהווה מוקד ידע מקצועי לעולם ההנאה הניחוחי הזה. "אם פעם הינו הולכים לבית קפה כדי לשתות את המקיאטו שלנו, הרי שהיום קובעים אצל החבר עם מכונת הקפה הכי משוכללת והריח הכי טרנדי לשתות אצלו בכיף", מחייך רפאל, "המכונות הביתיות והמקציפים, ובעיקר הקהל שמאוד רוצה להשתדרג ולהכיר טעמים חדשים, איפשרו להגיע לרמה גבוהה מאוד של קפה בנישה הביתית".

קופי-צ'ינו (צילום: פרטי)

קופי-צ'ינו (צילום: פרטי)

כמה עולה קילו זמן איכות

"אני עונה פה על צורך של אנשים – פינוק שהוא זמן איכות כל בוקר וזוהי השקעה לטווח מאוד ארוך. מדובר במוצר פינוק פרימיום ולא נס קפה באבקה, ולכן כשמבינים על איזה צורך זה עונה, כבר לא רלוונטי המחיר כי זה מוצר שעונה על צרכים רגשיים. אצלנו בחנות יש מנעד מחירים, יש זולים ויש יקרים יותר, כשהערך המוסף הוא מעטפת הטריות והאותנטיות, ההנגשה של כל עולם הקפה תחת קורת גג אחת. ויש לנו הכל גם למי שרוצה קפה שחור טרי לפינג'אן, רק שכאן הוא יקבל קפה ברמה גבוהה מהקפה הטורקי של עלית, עם חומרי גלם וטריות שיפתיעו לו את החייך וישדרגו עבורו את החוויה".

קופי-צ'ינו עולם הקפה בירושלים (צילום: פרטי)

קופי-צ'ינו עולם הקפה בירושלים (צילום: פרטי)

דרמטיות היא שם המשחק

הקפה של העידן החדש נע בין אומנות לבין מדע – תפעול הכלים והמכונות באופן שמספק את הטמפרטורה והלחץ הנכונים, את קצף החלב החלומי וכל מה שמוביל לספל קפה איכותי. "היום יותר ויותר אנשים מעריכים את הידע הזה, את כל מה שיוביל לספל הקפה המשובח שהם הכי אוהבים. נכון שזה התחיל בתל אביב אבל הירושלמים אניני טעם לא פחות", אומר רפאל, "ולכן גם המוצר הכי פופולרי אצלנו הוא פולי הקפה והתערובות שאנחנו קולים במקום, כי אנשים מבינים שטעם הקפה מושפע דרמטית ממקור הפולים ואופן הקלייה. את כל אלה אני מספק היום לנישה של הקפה הביתי וזה תענוג גדול לראות שאנשים מתחברים לחושים שלהם ודורשים את הטקסיות, הטריות והריח כשטוחנים במקום. חשוב להבין את נושא הטריות והקלייה במקום, כי אנשים פעמים רבות לא ממש מבינים איכות של קפה ואת משמעות הטריות, אלא מגיעים עם ציטוט של שמות ומותגים כמו לוואצ'ה. אפשר לרכוש אצלי כמובן קפה לוואצ'ה, אבל אלו תערובות שנקלו לפני כחצי שנה, לעומת קליה טרייה וטחינה שאני מבצע במקום. מדובר בחוויית טעם שונה לגמרי. אנחנו עסק בוטיק, שמקדיש תשומת לב לפרטים קטנים וליחס האישי לכל אדם, וזה הרבה יותר מדוייק ונוגע ממפעל באיטליה שמייצר טונות כל יום".

קופי-צ'ינו החנות הצהובה (צילום: פרטי)

קופי-צ'ינו החנות הצהובה (צילום: פרטי)

לסיום, כמה מילים על הקפה שלך

"בבוקר שחור טרי טחון במקום, בעסק קפה הפוך ובהמשך אספרסו".

כתובת: המוסכים 6, ירושלים "החנות הצהובה"

טלפון: 1700-504-454

אתר: COFFEE-CHINO

פייסבוק: Coffee-Chino קופיצ'ינו

אינסטגרם: coffeechino_

יוטיוב: קופיצ'ינו – coffee-chino הצעד הבא שלך בעולם הקפה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר