סוכנויות ביטוח בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
סוכנויות ביטוח בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

סוכנויות ביטוח בירושלים והסביבה שכדאי להכיר

גם כשהכל הולך חלק חשוב להיערך מראש ליום בו אולי תזדקקו לסוכן ביטוח. קבלו את סוכנויות הביטוח בירושלים שנמצאות כאן בשבילכם ויתנו לכם את השקט, כדי שאם תגיע תביעה - תהיו מוגנים

פורסם בתאריך: 20.2.20 12:01

עדכון אחרון: 29.12.20 00:16

מוטי מסקלצ'י סוכנות לביטוח בע"מ

סנות הביטוח מוטי מסקלצ'י היא סוכנות ביטוח וותיקה בירושלים. בעליה, מוטי מסקלצ'י, החל את דרכו בתחום הביטוח בשנת 1995 עת קיבל רישיון סוכן פנסיוני וסוכן ביטוח כללי. בהמשך, בשנת 1996, סיים לימודי תואר ראשון במנהל עסקים, בשנת 2002 סיים קורס יועצי השקעות במסגרת אוניברסיטת תל אביב ובשנת 2018 עבר הכשרה ארוכה לתפקיד מתכנן פיננסי מוסמך.

ב- 2006 הוקמה הסוכנות בשמה הנוכחי והתמקמה בשכונת קטמון הישנה בירושלים במטרה לתת ללקוחות הסוכנות גישה נוחה ותחושה של בית. נכון להיום מועסקים בסוכנות כ- 14 אנשי צוות מקצועיים המעניקים שירות אישי לכלל לקוחות הסוכנות.

בסוכנות ישנן שתי מחלקות עיקריות: הראשונה – מחלקת ביטוח חיים, המעניקה פתרונות למאות מעסיקים ואלפי לקוחות פרטיים בכל הקשור למוצרים פנסיוניים, פיננסיים, בריאות וסיכונים.

כמו כן בסוכנות מחלקת ביטוח כללי, המספקת מענה ביטוחי בתחומי הרכב, דירות, עסקים וסיכונים מיוחדים עבור לקוחות פרטיים ובעלי עסקים מכל התחומים ובכל היקף. מחלקה זו מאפשרת גם מתן כיסוי לסיכונים מיוחדים שאינם מוגדרים בתוכניות הביטוח הבסיסיות ומקבלים מענה נקודתי באמצעות חברות הביטוח בארץ או מבטחי משנה מחו"ל.

המגוון הגדול של חברות הביטוח בהן הסוכנות פעילה מאפשר למצוא פתרון לרובן המוחלט של הבקשות לביטוח, וכן לערוך בדיקת עלויות להבטחת המחירים ההוגנים והנכונים ביותר עבור הלקוחות.

סוכנות ביטוח מוטי מסקלצ'י (צילום: יובל כהן אהרונוב)

סוכנות ביטוח מוטי מסקלצ'י (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מוטי מספר על סוד ההצלחה: "אני חושב שמה שמייחד את החברה שלנו הוא ההקפדה היתרה על השירות – הן ברמת קליטת הלקוח והפקת הפוליסה והן לאחר מכן, כאשר לצערנו יש תביעה. אנו מקפידים להעניק מענה מהיר ומשתדלים למצות את כל זכויות הלקוח אל מול חברות הביטוח. שקיפות ואמינות הן הבסיס עליו מושתתת החברה – אנו מעניקים הגנה אמיתית ללקוח ולעולם לא נמכור מוצרים שאנו לא מאמינים בהם. האינדיקציה שלי היא שאם לא הייתי רוכש את המוצר עבורי ועבור משפחתי, אני גם לא אמכור אותו ללקוחותיי".

אחד הדברים שהופכים את הסוכנות למוצלחת ואהובה במיוחד הוא צוות העובדים שלה, אשר מעניק שירות אישי לכל לקוח. "הצוות המסור שלנו עובד בסוכנות במשך שנים רבות, כך למעשה אנחנו יוצרים קשר אישי עם הלקוחות שלנו, זוכרים ומכירים כל אחד והם ללא ספק מרגישים בבית. בנוסף, בחרתי למקם את משרדי הסוכנות במקום נגיש ונוח, כדי שהלקוחות יגיעו בנוחות מרבית לפגישה אישית במשרד. כמובן שכל לקוח יודע שהוא גם תמיד יכול להתקשר למשרד ולניידים האישיים שלי או של מנהלי המחלקות במשרד, ואנו תמיד נותנים מענה – לעיתים אף בשעות לא שגרתיות".

 כתובת: רחוב יהודה הנשיא 23, ירושלים

טלפון:  02-6245002

לאתר: מוטי מסקלצ'י סוכנות ביטוח


אל-עד סוכנות לביטוח

סוכנות אל-עד, אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות והוותיקות בירושלים, הוקמה בשנת 1966 על ידי מרדכי מונין, שהלך בעקבות סביו, אלתר לוין מי שהיה אחד מסוכני הביטוח הראשונים בירושלים, עוד בשנת 1905 ומכר פוליסות "אחריות החיים" של חברות צרפתיות. סוכנות אל-עד מנוהלת בצוותא על ידי מרדכי ובנו אריאל מונין ובעזרת 65 עובדים ותיקים ומנוסים, המעניקים שירות מיטבי לאלפי משפחות ירושלמיות בענפי הביטוח השונים. במשך כל שנות פעילותה ממוקמת הסוכנות במרכז העיר ירושלים, והינה חלק בלתי נפרד מתעשיית הביטוח בעיר.

אל-עד ביטוח (צילום: אבי נועם)

תחום מרכזי בפעילות הסוכנות הינו ביטוחי הרכב, והיא מבטחת מספר קולקטיבי רכב של מוסדות מרכזיים בעיר, ובהם בי"ח הדסה, האוניברסיטה העברית, והסוכנות היהודית. עם השנים אל-עד מיזגה לתוכה מספר תיקי ביטוח של סוכנים מרכזיים כסוכן הביטוח הוותיק שמשון כהן, ג'וני איתן, סוכנות צנטוריון – הבירה, ברחד, עדי כהנא, ועוד, ופיתחה את תחומי ביטוח החיים, הבריאות, הפנסיה והפיננסים. "עולם הביטוח הוא עולם מורכב ומשתנה לאורך תקופה, כי הצרכים שלנו כלקוחות משתנים.אנו עוסקים בעולם הסיכון ומציעים את המוצרים שבעזרתם יוכל הלקוח לנהל את הסיכון ולגדר אותו, התפקיד שלנו להדגיש בפני הלקוחות את חשיבות לקיחת האחריות על חייהם, לבחון מדי שנתיים את הצרכים המשתנים שלהם, ולהתאים את המוצרים המתחדשים. ביטוח זה לא שגר ושכח. זה מוצר חי, שצריך לעדכנו כי המוצרים והצרכים משתנים. ההמשכיות שקיימת בסוכנות, בניהול דור שני וצוות עובדים ותיק ומיומן מאפשר לנו להמשיך להעניק שרות לקהל לקוחות גדול. היותנו סוכנות גדולה מאפשר לנו לנהל עבור הלקוחות את התקשורת עם חברות הביטוח השונות בצורה יעילה יותר, ולהעניק להם גב חזק בעת התביעה".

לדברי מונין: "ללקוח ולמשפחתו יש אתגר גדול בניהול מערך הסיכונים של רכושו, חיוו ובריאותו, אתגר בהכנה ליציאה לפנסיה, וניהול החסכונות. יש לאפשר ללקוח למצוא את שלל השירותים שצריך במקום אחד, שיטופל על ידי מומחה בכל מחלקה. וזה מה שאל-עד מציעה ללקוח. לרכז את תיק הביטוח והפיננסים בידיים נאמנות, ולאפשר לו לישון בשקט כשיש מי שדואג לו".

כתובת: המלך ג'ורג' 21, ירושלים

טלפון: 02-6228555

לאתר אל-עד סוכנות ביטוח


י.ק.ב סוכנויות לביטוח

הגיע הזמן שתתחילו לבטוח בסוכנות הביטוח שלכם, וכנראה שגם הגיע הזמן שתכירו את "י.ק.ב סוכנויות ביטוח". בעיקר בגלל העובדה שהיא בין סוכנויות הביטוח הוותיקות בשוק וקיימת כבר קרוב לחמישים שנה. הניסיון הרב של י.ק.ב סוכנויות ביטוח צברה לה במהלך השנים קהל מבוטחים גדול המונה עשרות אלפים של לקוחות פרטיים לצד לקוחות עסקיים: מוסכים, רשתות חינוך, מפעלים, עמותות, ומאות בית כנסת. "סוכנות הביטוח הוקמה על ידי בנצי קפלן הנמצא בענף הביטוח משנת 1971" מספר לנו אורי דינר סמנכ"ל. "אנחנו מעסיקים היום כ-50 עובדים בשני סניפים מרכזיים בירושלים ופתח תקווה. מעבר למקצועיות ולניסיון הרב בתחום הביטוחים, אמינות ושירות הם שני ערכים שחשוב לנו מאוד להעניק לקהל לקוחותינו" משתף אורי.

יקב סוכנויות ביטוח (צילום: אבי נועם)

י.ק.ב. סוכנות לביטוח שכבר נהייתה מותג בעלת מונטין רב בירושלים וישובי יהודה ושומרון מצליחה לשמור על אופייה האינטימי והקשר הישיר עם הלקוחות, הארגונים והמפעלים הרבים. "חשוב לנו שהלקוחות ידעו שיש להם לאן ולמי לפנות. יש כאן תמיד מענה אישי ומקצועי עבור כל פנייה ופנייה" ממשיך אורי. במידה ואתם מתקרבים לגיל הפרישה ורגע לפני שתטיילו בעולם כדי שתתחילו להכין את תכנוני הפרישה שלכם. כמומחים ומצטיינים בתחום י.ק.ב סוכנויות ביטוח ידאגו לתכנון מקיף של סך הנכסים הפנסיונים שצברתם במרוצת השנים והכנה למימוש הקצבאות. כמו כן, הם יראו לכם איך ניתן למקסם את כל מה שחסכתם כל השנים על ידי תכנון פרישה נכון.

בנוסף תוכלו למצוא בסוכנות הביטוח הוותיקה שירותים נוספים כגון: ביטוח רכוש, רכב, דירה, עסק, משרד ועד לביטוחי חיים, משכנתאות ועוד. "בין שאר ההתמחויות שלנו אנחנו יודעים גם לבטח עסקים מורכבים". מסביר לנו אורי. " אנחנו יודעים לתת מענה לעסקים וארגונים מורכבים שעובדים עם מכשירים ומכונות מורכבים וצריכים סוכנות ביטוח שתבין את המורכבות ותפעל בפשטות מקצועית" מסכם אורי. במידה ורכשתם אוטו חדש, קניתם דירה, מתקרבים לגיל פרישה או אתם מנהלי מפעל גדול אצל י.ק.ב סוכנויות ביטוח תמצאו את כל הביטוחים שאתם צריכים ותוכלו להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון והבטוח.

כתובת: דרך בית לחם 152

שעות פתיחה א-ה 8:00-18:00 | ימי ו׳ ערבי חגים וחול המועד 8:30-12:30

טלפון: 02-5654888

לאתר: www.yekev.co.il

מייל: [email protected]


אדרת סוכנות לביטוח

אהוד כץ, הבעלים של 'אדרת' סוכנות לביטוח, פותח את שנת 2020 באופטימיות ובטוח כי גם השנה יצטרפו מאות לקוחות לקבלת מגוון השירותים שמעניקה סוכנות הביטוח הוותיקה שבבעלותו. את 'אדרת' סוכנות לביטוח בירושלים הקים אהוד כץ כבר לפני למעלה מ-40 שנה זאת במטרה להעניק פתרונות ביטוחים ופיננסיים כוללים לכלל הלקוחות הפרטיים והמוסדיים תוך שימת דגש מיוחד על שירות אישי, מקצועיות ויחס חם. הסוכנות שרכשה לעצמה מוניטין רב, מקצועיות ואמינות, ממשיכה מאז הקמתה להתפתח ולשרת מידי שנה עשרות אלפי לקוחות מרוצים. בני הזוג, אהוד ואיילת כץ מנהלים את הסוכנות בשותפות עם אורית אלימלך, ומעסיקים בצוות הסוכנות כיום למעלה מ-60 עובדים הכוללים סוכני ביטוח מנוסים ונותני שירות נוספים. צוות הסוכנות ידוע כמצטיין במענה מהיר, בנגישות גבוהה, במתן פתרונות ביטוח אלמנטרי ופנסיוני הכולל ליווי הלקוחות לכל אורך הדרך.

אדרת ביטוח (צילום: אבי נועם, יובל כהן אהרונוב)

אדרת ביטוח (צילום: אבי נועם, יובל כהן אהרונוב)

"הקמנו לפני 40 שנה את סוכנות הביטוח שהיא כיום אחת הוותיקות בעיר ובארץ", מספר אהוד כץ, "עם השנים גדלנו והתפתחנו וכיום אנו מעניקים מגוון שירותי ביטוח לאלפי לקוחות. כמי שעומד בראש הסוכנות מחובתי לדאוג להעניק את השירות הטוב ביותר שניתן ללקוחותיי ואין פחות מזה. כמייסד הסוכנות, אני זמין כל הזמן ודלתי תמיד פתוחה בפני הלקוחות. המוטו שלנו בסוכנות הוא שהלקוח הוא המלך ולכן חשוב לנו לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות כך שירגישו שהם מקבלים את מלוא השירות, תגובה מהירה ומענה מידי". לאחרונה פתח אהוד כץ מחלקה חדשה מקצועית ומיוחדת המטפלת בלקוחות המבקשים לרכוש ביטוח ימי. "המחלקה החדשה בניהולו של אחד מאושיות ענף הביטוח בישראל, אבי בן חורין, מעניקה כיסויים לביטוחים בתחום הים והאוויר", מסביר אהוד כץ, "כיסויים לביטוח ימי הם כיסויים למטענים הנשלחים דרך הים והאוויר, אשר חשופים לסכנות רבות וביטוח ימי יגן עליהם מפני האפשרות של נזקי מזג אויר ונזקים אחרים". בנוסף התפתחה מאוד המחלקה לביטוח פנסיוני בסוכנות אדרת, המתמחה בנושא הגיל השלישי. בסוכנות מתמחים בהרחבת הערוצים להגדלת הפנסיה החודשית ועוסקים בחשיפת הלקוחות להשקעות אלטרנטיביות.

אדרת סוכנות לביטוח חברה בפורום 'מנהלי ההסדרים' המונה כ-12 סוכנויות ביטוח מהגדולות והוותיקות בישראל העוסקות בהסדרים בביטוח פנסיוני. כבעלת ניסיון של למעלה מ-40 שנה בענף יצרה לעצמה החברה מוניטין רב כחברה אמינה ומקצועית. הסוכנות בבעלותו של אהוד כץ היא סוכנות הסדרים בבעלות פרטית, בשונה מרוב סוכנויות ההסדרים בארץ, שהן בבעלות חברות הביטוח. מדובר במשרד בוטיק המספק התאמה מושלמת ללקוח ויחס אישי. "ההתמחות שלנו עוסקת בכל תחומי הביטוחים למיניהם. החל בביטוחי חיים, פנסיה, אבדן כושר עבודה, תאונות אישיות, ביטוח כללי, ביטוחי דירה, רכב ועוד".

בין שלל תאריו האקדמיים, אהוד כץ הוא בעל תואר שני מחקרי בגרונטולוגיה פיננסית מאוניברסיטת חיפה, אחד משבעה בוגרים מכל האוניברסיטאות במגמה זו. תואר זה מהווה יתרון בולט בניהול מחלקת הפרישה עליה אמון אהוד כץ, המאפשר לו לספק שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר. שירות מיוחד ויעיל של בדיקת תיקים מתקיים במחלקת ביטוח חיים, ובו מבצעים בדיקת כפילויות, עלויות ודמי ניהול. בנוסף בין השנים 2007-2013 כיהן כץ כנשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל. לסוכנות הביטוח 'אדרת' סניפים בירושלים, בכפר סבא ובבני ברק. על לקוחות החברה נמנים לקוחות מוסדיים רבים ביניהם סוכניות ביטוח בבעלות חברות ביטוח לצד לקוחות פרטיים רבים. לסוכנות הביטוח 'אדרת' מספר מיזמים ושותפויות עם סוכנים מעולים בתחומם, כמו ניר אלבז, אפי קריאף ויואב שגב. את מחלקת הביטוח האלמנטרי בסוכנות מנהלת סיגל כהן ואת מחלקת ביטוחי החיים מנהלת מורן יוסף.

כתובת: רחוב עזה 29, ירושלים

טלפון: 02-5666081

לאתר אדרת סוכנות לביטוח

לפייסבוק אדרת סוכנות לביטוח


ב.טיקר – ביטוח גמל ופיננסים

לסוכנות הביטוח המצליחה ב.טיקר ביטוח, גמל ופיננסים שהוקמה על ידי ויקי בוסו טיקר, שני סניפים בקמפוסים של האוניברסיטה העברית בירושלים. ויקי היא סוכנת ביטוח ותיקה חברת הוועדה הפיננסיות בלשכת סוכני ביטוח, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובעלת תואר CFP לתכנון פיננסי. בעברה עבדה שנים רבות בבנקים ובחברות הביטוח השונות ובשנת 2011 החליטה לצאת לדרך עצמאית. כיום, מבטחת בוסו טיקר אלפי לקוחות מרוצים, ביניהם עובדי וגמלאי האוניברסיטה העברית ומשפחותיהם.

ב.טיקר ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ב.טיקר ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הסוכנות מעניקה את כלל שירותי הביטוח כגון ביטוחי חיים, ביטוחי רכוש, סיכונים מיוחדים וביטוחים פנסיוניים. הסוכנות מציעה גם שירותים של ביטוחי בריאות וסיעוד, הנחשבים לחלק מהביטוחים החשובים ביותר. "ביטוח בריאות בסיסי מכסה השתלות, ניתוחים בחו"ל ותרופות שאינן בסל הבריאות דבר שאינו כלול בקופות חולים", מסבירה ויקי את חשיבות ביטוח הבריאות, "ביטוח סיעודי מפצה בגמלה חודשית המאפשרת להעניק לאדם הסיעודי רמת איכות חיים טובה יותר וככל שעושים אותו בשלב מוקדם יותר כך הוא זול יותר. מדובר בביטוחים המצילים חיים אשר חובה שיהיה לכל אדם בישראל".

כמו כן, סוכנות ב.טיקר מציעה ללקוחותיה שירות תכנון פיננסי מקיף וכן שירותי תכנון פרישה, במסגרתם היא עוזרת ללקוח להגיע ליעדים הכלכליים אותם הם מציבים יחד. בנוסף, היא מעניקה שירות בדיקת תיק ביטוחי בו היא בונה עבור הלקוח תיקייה מסודרת יחד עם כל הפוליסות שיש לו ומסבירה לו לאחר מכן מה מצבו מבחינת הכיסויים הביטוחיים.

ויקי וג'וזי טיקר, דור ההמשך של הסוכנות, מספרות על ה"אני מאמין" שלהן אשר בזכותו הסוכנות זוכה להצלחה רבה: "חשוב לנו שהלקוחות שלנו ידעו שיש להם תמיד למי לפנות ולקבל תגובה מהירה. הרבה פעמים לקוחות נקלעים לסיטואציה חדשה שלא הכירו לפני כן – המצב הרפואי השתנה, קרתה תאונה או כל דבר אחר, ואנחנו נמצאים שם בשביל להקל עליהם את ההתמודדות ולנהל בשבילם את המאבק מול חברות הביטוח ולהשיג עבורם את הפיצוי הכספי שמגיע להם. דבר נוסף שמייצג אותנו הוא העובדה שלעולם לא נמכור ללקוח ביטוח שהוא לא צריך, המטרה שלנו היא לעשות רק טוב ללקוח וככה גם אנחנו נקבל טוב בחזרה".

ג'וזי טיקר, מוסיפה ואומרת: "סוד ההצלחה הוא האהבה למקצוע. אני חשה סיפוק רב כשאני מצליחה לתת מענה ולגעת בכל כך הרבה אנשים, אם זה במקרים בהם אני נלחמת ומצליחה להתאים ולהוזיל להם את מחירי הביטוח או כשלמשל מתגלה אצל לקוח, חלילה, מחלה ובעזרת פוליסת הביטוח שברשותו אני נותנת לו מענה מלא מבחינה כלכלית ורפואית ותמיד זמינה עבורו ברגע האמת".

כתובת:

סניף הר-הצופים: בניין המנהלה קומת הפורום מול משרדי הדואר הפנימי, האוניברסיטה העברית ירושלים

סניף אדמונד י' ספרא: בכניסה לבניין המנהלה, מול האקדמון, האוניברסיטה העברית ירושלים

טלפון: 02-5019901

אתר הסוכנות: www.btiker.co.il

לפייסבוק: ב.טיקר ביטוח, גמל ופיננסים


בינוביץ' סוכנות ביטוח

"בינוביץ סוכנות ביטוח" הוקמה בשנת 1986 וכיום נחשבת לאחת מסוכניות הביטוח הוותיקות במודיעין אשר מעניקה שירות לכ- 1500 בתי אב ועסקים בפריסה ארצית ובינלאומית. בראש  הסוכנות עומדת מישל בינוביץ, סוכנת ביטוח מוסמכת בעלת ותק וניסיון של למעלה מ- 30 שנים, בעלת תואר B.A בכלכלה וראיית חשבון. הסוכנות מציעה מגוון ביטוחים בתחומי רכב, דירה, עסקים, ביטוחי חיים ובריאות, פיננסים ונסיעות לחו"ל ללקוחות פרטיים ועסקיים. כמו כן, הסוכנות עובדת עם חברות הביטוח המובילות בתחום ומעניקה ללקוחותיה תעריפים אטרקטיביים ותכניות ביטוח ייחודיות. על כל תחום, אחראי איש צוות אשר מתחמה ספציפית באותו סוג ביטוח, דבר אשר מאפשר להעניק ללקוחות את השירות המקצועי ביותר.

בינוביץ סוכנות ביטוח (צילום: יגאל-דוד חכמון)

בסוכנות ביטוח בינוביץ' כל הלקוחות מקבלים יחס אישי מצוות העובדים ואף ממישל באופן אישי. " אני מטפלת בעצמי בכל מה שקשור לביטוחים אישיים. בזכות הניסיון שצברתי במשך שנים כה רבות, יש לי את היכולת להבין לאיזה ביטוח בדיוק הלקוח זקוק ולהתאים לו באופן אישי את המוצר הטוב ביותר. כך, אני יושבת עם הלקוח ושואלת הרבה שאלות בכדי להגיע להבנה מוחלטת של מה שנחוץ לו. בנוסף, צוות העובדים שלי מורכב מאנשים מומחים בתחומם אשר מעניקים את השירות המקצועי ביותר ללקוחות שלנו. המוטו שלנו הוא שלקוחות אינם רק מספר תעודת זהות ואנחנו מכירים את כולם באופן אישי". בנוסף, בסוכנות דואגים שבזמן תביעה, הלקוח ירגיש שהוא מקבל את המענה המיטבי: "על תחום התביעות אחראית ציונה, אשת מקצוע אשר מטפלת בתביעות כבר במשך 40 שנים. אנחנו יודעים שאנחנו עושים את עבודתנו כאשר גם בזמן תביעה כל לקוח מקבל פתרון וסיוע".

דבר נוסף אשר מייחד את סוכנות  הוא האפשרות לקבל שירות בשפה האנגלית. בתור מי שעלתה ארצה מאנגליה, הבינה מישל כי בארץ ישנו קהל רחב של דוברי אנגלית אשר זקוק ורוצה לקבל שירות בשפה האנגלית. כיום, הסוכנות מעניקה שירות לאנגלוסקסים שנמצאים בארץ שנים רבות אבל מעדיפים לטפל בענייני ביטוח בשפת האם,  או  לאנשים העומדים לעלות ארצה, כולל התקשרות עם לקוחות מחו"ל וטיפול בענייני עולים אשר טרם הגיעו לישראל.

כתובת: מרכז ליגד 1, מודיעין

טלפון: 08-9298889

נייד: 054-4677821

לאתר: בינוביץ' סוכנות ביטוח

מייל: [email protected]

 

 



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר