רון ירקוני ושיראל (צילום: אלבום פרטי)
רון ירקוני ושיראל (צילום: אלבום פרטי)

האם הסיפור היפה הזה ייגמר מתחת לחופה?

רון ירקוני, איש יחסי הציבור הירושלמי ויועץ התקשורת של סגן שר הבינוי ז'קי לוי, מפרגן לירושלמים ומספר על שיראל - בת הזוג החדשה: "אם ירצה השם זה יוביל לנישואים"

פורסם בתאריך: 12.6.17 16:30

"העשייה שלי באה מהלב ומהנשמה וגם אם זה קשה אני עושה הכל בכיף", כך אומר השבוע איש יחסי הציבור הירושלמי רון ירקוני, יועץ התקשורת של סגן שר הבינוי ז'קי לוי. "אני מאמין שכשעושים משהו מאהבה תמיד מוצאים לו את הזמן, ומשום שאני פועל מתוך הנאה זה מנתב אותי תמיד לעשייה. בנוסף, בשני הכובעים שלי, הן כאיש יח"צ והן כיועץ תקשורת, צריך להיות קשוב לסביבה כדי שתהיה אינטראקציה מאוד אישית, זה אני וכך אני פועל".

 

ירקוני, בן 32, מתגורר במושב אבן ספיר, איש יחסי ציבור בחברת "אלדר יחסי ציבור" והוא דמות מאוד מוכרת בענף היח"צ והפרסום בעיר. הוא בעל תואר בתקשורת, דוברות ויחסי ציבור, כשברזומה שלו גם לימודי ניהול הפקת אירועים ולימודי הנדסה.

מגיע לך מזל טוב, אתה חובק זוגיות חדשה.
"נכון, לשמחתי התברכתי להכיר את שיראל, שהיא אישה מדהימה ובת זוג מושלמת, וכרגע הדברים נראים מאוד רציניים, כך שאם ירצה השם, זה יוביל לנישואים".

בתור איש יחסי ציבור, מה בדיוק אומר המונח "קהל הירושלמי"?
"הקהל הירושלמי הוא קהל מאוד מיוחד, שקל מאוד לזהות בכל מקום בארץ ובעולם. החמימות הירושלמית מופצת לכל עבר, שתמיד רוצים לפרגן ולעזור. בהחלט קהל יחיד סגולה. עוד אני יכול להגיד שלא בכדי בכל מקום בארץ רואים את טביעת האצבע הירושלמית, הירושלמים תמיד מובילים ולא מובלים, הם תמיד נמצאים בתפקידים בכירים. אני גאה מאוד להיות חלק מהקהל הזה".

רון ירקוני (צילום: אלבום פרטי)

מכבד את המסורת – ירקוני (צילום: אלבום פרטי)

 

באיזה בית גדלת?
"גדלתי ואני עדיין מתגורר במושב 'אבן ספיר', שממוקם בצמוד להדסה עין כרם ולמדתי בתיכון 'עין כרם'. הבית שלי הוא בית מסורתי, התחנכתי על הערכים היהודיים, בערב שבת יש קידוש וברכת המזון ואנחנו חוגגים את כל החגים. אמנם שבת אני לא שומר, אבל לא עושה שום דבר, אבל לא עושה שום דבר נגד השבת, כלומר אני לא אערוך מסיבות בשבת כי אני מכבד מאוד את המסורת".

איך מקדמים עסקים בירושלים?

"אני עובד עם המון עסקים כגון 'המוציא' של המאסטר שף אבי לוי, 'חיוקה בפיתה' של אבירם חיוקה ממשחקי השף, אולם וגן אירועים 'הדריה', 'מרקיזיו' חליפות לחתן ועוד. כשאני לוקח מקום כדי לקדם אותו, אני רוצה להבין מה רוצים לקדם, אולי יש שעות שהם מתות שרוצים להרים אותם, אולי רוצים לחזק את הפייסבוק וכדומה. לפי זה אני פועל. הדבר החשוב ביותר זה שהעסק יהיה בתודעה של הציבור הירושלמי".

מה אתה מאחל לעצמך?

"בריאות והמשך עשייה ענפה, ובעיקר מאחל לכל הירושלמים בשורות טובות ואחדות. אני מאמין שמי שמאחל לחברו נענה תחילה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר