משה חפצדי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
משה חפצדי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

בן 48 במותו: הטרגדיה של משה חפצדי ז"ל מהר חומה, שנפטר לאחר שנדבק בקורונה

ביום שישי הלך לעולמו משה חפצדי ז"ל, בן 48, אב לשני ילדים קטנים, תושב הר חומה, לאחר שנדבק בקורונה. אחותו חנה בן שטרית מתארת בשיחה עם "כל העיר" את רגעי הפרידה המצמררים: "הוא ביקש שנשמור לו על הילדים"

פורסם בתאריך: 24.1.21 12:14

אבל כבד נפל בסוף השבוע בשכונות הר חומה וגילה בירושלים, עם היוודע מותו של משה חפצדי ז"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. בן 48 במותו.

משה חפצדי ז"ל, אב לתאומים בני 10, תושב הר חומה, לשעבר תושב גילה, נדבק בנגיף הקורונה לפני כשלושה שבועות.

אחותו של משה חפצדי ז"ל, חנה בן שטרית, אומרת בשיחה עם "כל העיר": "אנחנו עדיין לא מעכלים", ומספרת על רגעי הפרידה המצמררים ממנו: "כשהוא הגיע לטיפול נמרץ אמרו לו שהולכים להנשים ולהרדים אותו כי היה לו קשה לו לנשום, וחשבו שהמכונה תעזור לו לנשום. הוא התקשר לאמא ונפרד ממנה ואמר לה שהוא אהב אותה, לאחותי הוא שלח הודעה וביקש שנשמור לו על הילדים. הוא כאילו הכין אותנו לרע מכל, אנחנו קיווינו שתהליך ההרדמה זה חלק מהטיפול וזה משהו שיעזור לו להחלים, הרופאים לא שידרו אופטימיות באשר למצבו ובשבוע שעבר מצבו הדרדר עוד והתבקשנו לבוא להיפרד, נסענו לבלינסון ונפרדנו וביום שישי קיבלנו את הבשורה המרה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"אני עדיין לא מבינה שלא אראה יותר את אחי משה, בן אדם נכנס לבית חולים ואחרי שלושה שבועות הוא לא בן החיים, זה לא נתפס", מספרת חנה בכאב ומוסיפה: "משה היה בן אדם מאוד אדיב ומלא נתינה, כל מה שהוא עשה התבצע בשקט ובמאור פנים, מאוד אהב את הילדים שלו, ממש מעורב בחינוך שלהם, ודאג להוריו כל הזמן. עכשיו, אין מי שיגיד עליו קדיש כי הילדים שלו בגיל 10".

"הוא איבד את אבא שלו מרדכי ז"ל לפני כשבעה חודשים", מספר בן דודו ליאור חפצדי ל"כל העיר", "והוא איבד את אחיו הצעיר ניר הי"ד בפיגוע בעודו חייל, טרגדיה משפחתית מאוד מאוד קשה".

ליאור חפצדי מוסיף ומספר כי "אנחנו לא יודעים איך הוא נדבק אבל זה תקף אותו ברמה מאוד חזקה שקשה לתאר, זה מטורף. הוא היה כמה ימים בבית, עשה בדיקה והתברר שהוא חיובי ותוך שלושה ימים פינו אותו לבית חולים בלינסון, ויומיים לאחר מכן הרדימו אותו, והוא לא יצא מזה".


משה חפצדי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

משה חפצדי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


משה חפצדי ז"ל עבד בסניף דואר ישראל ברחוב אגריפס, והפך לדמות אהובה ונערצת גם במקום עבודתו. "משה הוא בן אדם עם לב ענק, כולו טוב, אחד שאכפת לו ותמיד עוזר לאנשים, מאוד אהב את הילדים שלו", מספר ליאור חפצדי. "בתקופה האחרונה הוא התחיל לצלם, לקח את זה כפרויקט, קנה מצלמות, למד את זה והיה יוצא לטבע, לים ומנסה לתפוס שקיעות וזריחות יפות. הוא מאוד התחבר לטבע, היה בן אדם מאוד רגוע".

אחיו ניר (20), נפל כאמור בפיגוע חבלני במדרחוב בן יהודה בירושלים בשנת 2001, כאשר היה בדרכו למפגש עם חבריו רגע לפני החזרה לבסיס.

אמו נילי חפצדי, נפרדה בצער וכתבה בין השאר בפוסט בפייסבוק שפרסמה ביום שישי: "השם לקח לי גם אותך, משה שלי, הצטרפת לאבא ולניר, בבקשה השם..די".

משה חפצדי ז"ל, הותיר אחריו תאומים בני 10, עמית ודור, אמא – נילי ושתי אחיות – סימה וחנה.

יהי זכרו ברוך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

18 תגובות
  1. אני

    עצוב, מפחיד וקורע לב. לא ידוע לי לגבי סניף הדואר ברח' אגריפס, אבל בפעם האחרונה שהייתי בסניף הדואר בגילה לפני כחודש – פחד מוות. אף אחד מהעובדים בדלפק לא עם מסכה, ולקוחות מצטופפים על הכניסה לסניף, כך שגם כשקובעים תור דרך האתר, מאוד מסוכן לעבור את הכניסה הצפופה, וקבלת השירות היא מעובד דואר ללא מסכה (למרות שהתקינו מחיצות והדביקו ניילונים). באמת אי אפשר לדעת היכן נדבק משה ז"ל, אבל סביר להניח, שאם אנשים היו מקפידים על ההנחיות הפשוטות של מסכות ושמירת מרחק, הבחור הזה ורבים אחרים שאיבדו את חייהם, היו נותרים בחיים. עצוב עצוב עצוב. אנשים – בבקשה תשמרו על כל מי שמסביבכם. כל מי שמזלזל חייב להבין, שהוא מסכן את עצמו אבל גם את כל מי שנמצא בקרבתו. בבקשה…

  2. משתתפת בצער המשפחה

    עדיין הרבה אנשים מחפפים עם המסכות ושמירת המרחק. כמה עוד מחירים נצטרך לשלם עד שכולם ישתפו פעולה?!

  3. שכן מהשכונה

    כאזרח שפקד את סניף הדואר הכרתי אותו כאדם נדיב זריז איש חסד של ממש אוהב לעזור וכול כולו נתינה וחסדיהי זכרו ברוך האבדה יקרה וקשה.תנחומים למשפחה..ולכול עם ישראל

  4. טל נחום

    היכרתי אותו לאחרונה בקורס צילום, אכן היה איש מקסים.. אני משתתפת בצער המשפחה, עדיין בשוק

  5. גולי

    ברור לכולם שהגענו לכמות נדבקים עם מוטציות ואיבוד שליטה
    בגלל אוזלת ידה של ממשלה שלא ראתה ולו לרגע את טובת הציבור
    היום סוגרים את נתב״ג פעולה שהייתה אמורה להתבצע כבר לפני חודשיים
    עצוב זה אזרח התמים משלם על כך בחייו
    עצוב מאוד

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקווה שהעובדים בדואר יבקשו ראשית לבקש מאבטחים בסניפים בכדי שהם יוכלו להשתלט על הלקוחות ולא לתת ללקוחות להיכנס ללא מסכות על הפה והאף. שנית יש לשמור על מרחק מלקוחות וכן להקפיד על מסכות על הפה והאף . ניילונים זה לא מספיק

  7. דניאל

    עוד אחד שנרצח בגלל תמימות המשפחה* ובית החולים הפושע
    אם היה נשאר בבית או לפחות היה הולך לסורוקה היה היום חי בריא

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סיפור קורע לב ועצוב מאוד.
    מקווה שהמדינה תדע לשפות לפצות את האמא המסכנה שסבלה דיי הותר.

  9. חגית

    לעניות דעתי, אם היו סוגרים את שדה התעופה, ולא מייבאים את הקורןמה מכל מיני ארצות וגם מוטציות מדובאי, אנחנו מדחנת אי – ובמדינות כאלה ידעו להתגבר , לכן כל כך מתים, ממשלת ישראל היא האחראית הראשית לכך, היא האחראית לכך.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ואי אני בהלםםםם
    איזה אדם! איזה מלאך!!!!!!!!!!!!!
    כמה טוב, כמה מאור פנים, כמה סבלנות, כמה חמלה!!!!
    אדם אחד למיליון!!!! שום מילה רעה על אדם אחר אין לו! רק טוב. תמיד יש לו משהו טוב להגיד! והכל ברוגע ומתינות. בחיים לא ראיתי אותו מרים את הקול בסניף שעבד, וזה סניף קשה, שרות לקוחות בתנאים מטורפים.
    אין מילים. כל מילה מקטינה את האישיות של הצדיק הזה.
    ואי לא מאמינה איזה אבידה!!!!!!!!!

    שאלוקים יתן לכם כוחות להתמודד ולא תראו עוד צער

  11. דרור יצחק

    משה זכור לי כאדם מדהים וחבר אמת.
    חלקנו יחד חדר בפנימיה .
    יהי זכרו ברוך.

  12. דורון

    איש יקר ,רק היום הייתי בסניף אגריפס ואחד העובדים סיפר לי שהם איבדו חבר לעבודה ,וברגע ששאלתי מזה,אמר לי משה חפצדי.קבלתי שוק חיי.20 שנה עבדתי בבנין כלל ותמיד שירדתי לדואר ,תמיד משה קיבל אותי בלי לעמוד בתור.עצוב לי מאד שאנשים טובים הולכים.ורק הרעים נשארים.נוח על משכבך בשלום איש יקר .ותשמור עלינו מלמעלה.תנ.צ.ב.ה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר