קמי אפללו (צילום: הפרטי)

קמי פיטנס – מאמנת כושר אישית ובעלת סדנאות הרזיה וחיטוב בירושלים

אם אתם ממש אוהבים להתאמן ולעשות ספורט, אבל מוצאים את עצמכם כבר הרבה זמן מתחבטים בשאלה - מתי הזמן הנכון להתחיל? עכשיו זה הזמן. קמי פיטנס, מאמנת כושר אישית בירושלים, תחדיר בכם את המוטיבציה ותגרום לכם להתאהב בספורט ובעצמכם

פורסם בתאריך: 10.3.20 13:19

קמי אפללו היא מהמאמנות הוותיקות והמקצועיות ביותר שיש לעיר ירושלים להציע. היא מביאה איתה עקרונות בלתי מתפשרים של מקצוענות, עמידה ביעדים, וחתירה לתוצאות. כבר מעל לשני עשורים שהיא עובדת באזור ירושלים והסביבה, וצברה מאות ואף אלפי מתאמנות שהגיעו וממשיכות להגיע מרחבי ירושלים ואפילו ממודיעין, מעלה אדומים ומקומות נוספים מסביב לירושלים.

קמי אפללו (צילום: הפרטי)

בסטודיו של קמי היא מקיימת סדנאות הרזיה וחיטוב לנשים בלבד, סדנאות שצברו ביקוש אדיר עם השנים בעקבות התוצאות המעולות אליהן הגיעו, והשמועות שרצו מפה לאוזן על מאמנת הכושר שלא תוותר עד שתצליח להביא אותך לתוצאות. האימונים האישיים\קבוצתיים מתקיימים לרוב בבית הלקוח או במידה ומזג האוויר מאפשר, בפארק ציבורי, באוויר הפתוח והכיף.

באימונים של קמי ניתן דגש מיוחד על אינטנסיביות, שילוב של האימון הפיזי עם תזונה, ושימוש נכון בכוח ופיתוח הסיבולת האישית. השילוב של כוח וסיבולת יחד, מסייעים לשריפת השומן בגוף, עוזרים לחטב את הגוף, וגם תורמים רבות להרזייה. כשהכל ביחד מתנקז לאימון בן 45 דקות עם קמי אפללו, התחושות שיציפו אותך יהיו מדהימות. קמי לא מתפשרת: "אני מודה שאני לא קלה עם המתאמנות שלי, מתוך מטרה להביא אותן למקסימום תוצאות בזמן קצר, ועל הדרך נוצר קשר אישי עם המתאמנות, קשר שאינו מסתכם באימון בלבד". קמי מלווה ועוזרת למתאמנות לכל אורך הדרך: "אנחנו מדברות על בסיס יומי, הן יודעות שאני כאן בשבילן 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע".

קמי אפללו (צילום: פרטי)

לקמי ישנה שיטה ייחודית, שמשלבת אימון אירובי+אימון כח והכל יחד עם תפריט מותאם, מעקב ושקילות (כולל כרטיס מעקב) מקצועיות. קמי לא חוששת מאתגרים, ונהנית לפצח את המקרים הקשים ביותר – באימונים שלה שורפים קלוריות ברמה כזו או אחרת, וגם נהנים מכל שנייה. באימונים נוגעים באלמנטים רבים TRX, עיצוב הגוף, ספינינג, קיקבוקסינג, פילאטיס, בשילוב של מכשירים ואביזרים שונים. קמי מומחית באימון נשים בזמן הריון, וגם לאחר לידה, ויש לה רזומה רחב בכל הקשור באימון בני נוער, כולל עבודה אינטנסיבית ואישית לאורך זמן.

מה המוטו שלך?

"המוטו שלי הוא שאין הוקוס פוקוס, וככל שהאתגר קשה יותר, כך ההנאה גדולה יותר. אני מאמינה בבני אדם ובכוח שיש להם לשנות, ואני כאן כדי לתת את הדחיפה הקטנה שתביא את כל זה".

איך הגעת לתחום?

"מאז ומתמיד אהבתי את תחום הכושר, מגיל 3 אני שוחה, לאחר מכן הצטרפתי לחדרי הכושר, התנסיתי בקארטה ובאמנויות לחימה נוספות ומאז השחרור מהצבא, אני עוסקת בלאמן אנשים ולהביא אותם להצלחה".

קמי אפללו (צילום: פרטי)

יתרון נוסף שאפשר למצוא אצל קמי זו האפשרות להתאמן גם מרחוק, עם תכנית ומעקב אדוק של קמי בשיתוף פעולה עם המתאמנים, כך שגם מתאמנים מאשדוד, טבריה או חדרה יכולים להתחיל לשרוף קלוריות כבר מעכשיו. מאחורי קמי ישנם מאות סיפורי הצלחה, סיפורים שהחלו עם הרבה חששות, אבל הסתיימו בחיוך גדול. השינוי שלכם כבר כאן – מתחילים? טלפון אחד לקמי ואתם על המסלול!

050-622-4422

פייסבוק: https://www.facebook.com/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/camiefitness/


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר