אמבולנס (צילום: ג'יני)
(צילום: ג'יני)

בן שנתיים נשכח ברכב סגור בחום הלוהט – פונה במצב קריטי

הפעוט הובא למרפאת כללית במזרח ירושלים לאחר שככל הנראה הושאר ברכב סגור לזמן ממושך - חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוות המרפאה מעניקים לו טיפול רפואי מציל חיים

פורסם בתאריך: 15.7.20 16:53

פעוט כבן שנתיים הובא לפני זמן קצר למרפאת כללית במזרח ירושלים לאחר שככל הנראה הושאר זמן ממושך ברכב סגור בחום הלוהט. הפעוט מטופל במרפאה על ידי פרמדיקים וחובשים של מד"א – הוא כרגע במצב קריטי.

ממד"א נמסר כי "בשעה 16:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פעוט מחוסר הכרה שהובא למרפאה בירושלים לאחר שככל הנראה שהה זמן ממושך ברכב סגור. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוות המרפאה מעניקים במקום טיפול רפואי לפעוט כבן שנתיים במצב קריטי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


רמזי בטאש, חובש באיחוד הצלה, מספר: "כשהגענו למקום נתקלנו בילד כבן שנתיים שלדברי בני משפחתו הוא שהה ברכב זמן ממושך ובעקבות כך איבד את הכרתו. בסיוע צוות קופת החולים ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי סיוע נשימתי במצב קשה".

באיחוד הצלה שבים וקוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לפקוח עין ברכבים חונים בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק באם לא נשכחו בהם ילדים או פעוטות.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מוסרת כי "מחקרים מראים ששכחת ילדים ברכב יכולה לקרות לכל אחד, והיא מתרחשת בעיקר בתקופות של סטרס, יציאה מהשגרה ועייפות. בקיץ, רכב סגור עלול להגיע לטמפרטורה של 70 מעלות בתוך דקות. במיוחד בימים אלה, בהם כולנו נמצאים מחוץ לשגרה המוכרת, חשוב לאמץ הרגל מציל חיים: משאירים חפץ חיוני במושב האחורי, פותחים את הדלת האחורית בסוף כל נסיעה, מתקשרים לבן או בת הזוג כשמגיעים ליעד או כל הרגל אחר שעובד עבורכם".




תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. רוצה לבכות

    בקושי אפשר לסבול את החום בחוץ והמסכן הזה היה כלוא בפנים. ⁦☹️⁩

  2. גליה

    חברים להיות עירניים ! תמיד צריכים לבדוק לפני שיוצאים מהרכב, מהבית ובכל מקום שאנחנו עוזבים או אפילו נכנסים אליו. לקרוא כתבה כזאת עצובה זה מזעזע מקווה שיקרה נס אמן ואמן.

  3. לינדה

    תמיד לתת עוד מבט אחורה לתוך הרכב להשאיר תיק מאחור או כל דבר שמצריך שוב להביט לרכב הילדים הקטנים הם חסרי אונים והם החלשים אנא לא לישכוח אפילו בזמנים כאלה ודווקא בזמנים כאלה עוד שנייה אחת להצצה לא יקרה כלום כי אחר כך זה בכי לדורות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר