ניתוח חזה (צילום: באדיבות כללית אסתטיקה)
ניתוח חזה (צילום: באדיבות כללית אסתטיקה)

כל מה שחשוב לדעת על ניתוח חזה

רגע לפני שאת עולה על שולחן הניתוחים לקראת ניתוח חזה, כדאי שתבדקי אם את עומדת בקריטריונים, תבחני מי הרופא המנתח שילווה אותך בתהליך, תהי מודעת לסיבוכים אפשריים, לסוג הניתוח וגודל השתלים. כל הפרטים בכתבה שלפניך

פורסם בתאריך: 2.1.22 11:45

כולנו אוהבות להרגיש נשיות ולמראה השדיים שלנו השפעה רבה על תחושת הנשיות ועל הביטחון העצמי. אנחנו אוהבות לצעוד ברחוב כאשר מבטים מופנים לעברנו ונשים שלא מרגישות בנוח עם מראה החזה שלהן לעיתים רבות סובלות מדימוי עצמי נמוך ותחושה של חוסר נוחות כללית עם גופן.

מה עושים? פונים לביצוע ניתוח הגדלת חזה, שזוכה בשנים האחרונות לפופולריות גבוהה. רגע לפני, לפניכן כמה נקודות למחשבה שיש לתת עליהן את הדעת

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מיועד לכל הנשים שמראה החזה שלהן, ולא רק גודלו, גורם להן לתחושת אי נוחות עם עצמן וניתן לבצעו מגיל 17 ומעלה, לאחר שהסתיימה ההתפתחות המינית והחזה הגיע לגודלו המלא. ניתוח זה אינו מונע את האפשרות להניק, אך נשים רבות פונות לניתוח הגדלת חזה אחרי לידות ובתום פרק ההנקה בחייהן – להרמת חזה ותיקון מראה "מרוקן" של השדיים שנגרם כתוצאה מהריונות והנקות. ניתוח מסוג זה מהווה פתרון גם במקרים בהם מדובר בחזה לא סימטרי. 

כיצד תבחרי את הרופא המנתח?

לא כל מנתח הוא רופא מומחה בכירורגיה פלסטית, ולא לכל מומחה בכירורגיה פלסטית יש את הניסיון והמיומנות הנדרשים לביצוע מיטבי של ניתוח הגדלת חזה. לכן, חשוב שתבחרי מנתח פלסטי מומחה, מורשה משרד הבריאות וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, המשתייך לארגון גדול עם גב חזק. בכללית אסתטיקה כל המנתחים הם רופאים בכירים, מובילים בתחומם, מומחים בכירורגיה פלסטית, וכמובן, חברים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בישראל שילוו אותך לאורך התהליך ויהיו שם עבורך בכל מצוקה שעשויה להתעורר. בכללית אסתטיקה מבצעים ניתוחים אלה תחת סטנדרטים מחמירים, וההליך, שכולל אבחון, אשפוז, ליווי ובקרה רפואית – מתבצע תחת קורת גג אחת ועתירת ניסיון של שירותי בריאות כללית.

על איזה שתל את חולמת?

לאחר שהתקבלה ההחלטה לעבור ניתוח הגדלת חזה, ובתום הבדיקות הרפואיות שעורך הרופא המומחה שבחרת, חשוב לקיים תיאום ציפיות, ולהחליט בנושא גודל השתל וצורתו, והיכן יהיה החתך. שכן, לכל אישה מתאים גודל שתל שונה, בהתאם למבנה הגוף שלה, מרקם העור, גודלו וצורתו של בית החזה, והכי חשוב, בהתאם לציפיות שלה. מנתח מקצועי יידע להתאים עבורך את הניתוח המתאים ויחסוך ממך עוגמת נפש רבה. לדוגמה, כאשר השתל אינו תואם את נתוני הגוף הטבעיים – שתל גדול לגוף רזה, עלול להתקבל מראה מנופח ולא מחמיא. כמו כן, כובד המשקל של השתלים הגדולים עשוי לגרום לכאבים ולצניחת החזה. כך גם, שתל קטן מדי ביחס לגוף לא יספק את התוצאה הרצויה.

מיקום החתך

חתך להגדלת חזה מבוצע במספר מקומות:

  • דרך בית השחי.
  • בקפל המצוי מתחת לשד (הקפל התת-שדי).
  • דרך חתך בגבול העטרה שסביב הפטמה.

מיקומו המדויק של החתך ייקבע עם המטופלת ובהתאם למטרות שהגדירה. המומחים של כללית אסתטיקה מבצעים התאמה זו בהתאמה לבדיקות הכלליות של המטופלת.

השיטות המובילות לביצוע הניתוח

קיימות היום שתי שיטות מובילות בניתוח הגדלת חזה: הכנסת השתל מאחורי שריר החזה – למראה טבעי ותחושה נעימה. שיטה זו מאפשרת הנקה ובדיקות ממוגרפיה ללא קושי.

מיקום השתל מעל לשריר החזה – מבוצעת כאשר מדובר ברקמת שד עבה, כשהשתל קטן, או כשהשד צונח במקצת.

איך מתחילים?

את קובעת פגישה עם כירורג מומחה של כללית אסתטיקה שיסביר לך כל מה שאת צריכה לדעת על תהליך הניתוח, בנוסף, יעריך את מצבך הבריאותי, יאבחן וימדוד את צורת השדיים שלך כולל מיקום הפטמות והעטרות, את עור החזה שלך, ותקבעו יחד את נפח השתלים.

לאחר מכן, יציג בפנייך הכירורג המומחה את האפשרויות הניתוחיות שמתאימות לך, תוך הבהרה של כלל הסיכונים הכרוכים בניתוח מסוג זה.

ניתוח הגדלת חזה אורך בין שעה לשעתיים, לאחריהן, תעברי להשגחה בחדר התאוששות. עם שחרורך, תקבלי תדרוך מדויק כיצד לטפל בחזה לאחר הניתוח – אילו תרופות תצטרכי לקחת ואילו משחות עלייך למרוח כדי למנוע זיהומים ולזרז את תהליך ההחלמה. זכרי, כי במשך מספר שבועות לאחר הניתוח יש לעשות שימוש בחזייה תומכת, להימנע משינה על הבטן או מפעילות גופנית וכמובן, מילוי מדוקדק אחר הוראות הכירורג הפלסטי הוא תנאי הכרחי להצלחת הניתוח שלך.

אילו סיבוכים וסיכונים כרוכים בניתוח?

כמו כל הליך כירורגי, בניתוח הגדלת חזה סיכונים אם כי בשכיחות מעטה. הסיכונים העיקריים הם זיהום, החלמה איטית של השתלים, דימום, שטפי דם, שינוי תחושתי של העור והפטמות, וכן, התפתחות "קופסית" סביב השתל. נוסף על כך,  יכולות להיות גם תוצאות שאינן משביעות רצון, כמו חזה לא סימטרי או קווי מתאר חריגים, אשר לעתים מצריכים ניתוח משלים.


רוצים לדעת עוד על ניתוח חזה? למידע נוסף וליצירת קשר הקליקו על הקישור >>>


מחקרים רבים בעולם הוכיחו שאין קשר בין שתלי הסיליקון לסרטן שד, אם כי בזמן האחרון נמצא קשר בין גידול של בלימפה לשתלי סיליקון מחוספסים. הגידול נדיר ביותר וקל להחלים ממנו.

בשל האמור לעיל, חשוב מאוד שאת הניתוח יבצע רופא מומחה בכירורגיה פלסטית, עם מוניטין עשיר ומיומנות גבוהה, שגוף רפואי גדול עומד מאחוריו ושיוכל להעניק לך אחריות רפואית, ליווי ומקצועיות לאורך שנים רבות.

כיצד בודקים את איכות השתלים?

בכללית אסתטיקה בקרת האיכות של הציוד הרפואי בו נעשה שימוש גבוהה ביותר. השתלים עומדים בסטנדרטים מחמירים של איכות, ועברו את אישורי משרדי הבריאות בארץ, באירופה ובארה"ב. הם עטופים בסיליקון איכותי וכך שומרים על איכות לאורך שנים. בהתאם לנתוני גופך, ניתן לעשות שימוש בשתל סיליקון המדמה את השד הטבעי, או לחילופין ניתן לבחור בשתל עגול או בשתל דמוי טיפה או אגס (אנטומי), תוך התייעצות, כמובן, עם הכירורג המומחה.

איכות השתלים והתאמתם לנתוני גופך הכרחיים להצלחת הניתוח.

בדיקות תקופתיות

מומלץ לבצע בדיקת שד (אולטרסאונד) אחת לשנה או שנתיים אחרי הניתוח, בהתאם להמלצת הכירורג המנתח, ולהקפיד לעדכן את הגורם הרפואי המבצע את הבדיקה על קיומם של השתלים. ניתן לערוך בדיקות סקר בשדיים גם כאשר יש בהם שתלי סיליקון, ולעתים יש צורך בבדיקות משלימות כמו ממוגרפיה ו-MRI.

הרגע לו חיכית לו כבר כאן!

לאחר ניתוח הגדלת חזה הנפיחות יורדת בהדרגה, שטפי הדם נעלמים, ועם הזמן תוכלי להסתכל במראה וליהנות מהמראה החדש שלך, שללא ספק יגרום לך אושר. ניתוח הגדלת חזה מוביל היום באחוזי שביעות הרצון בקרב המטופלות.

המומחים של כללית אסתטיקה ישמחו לעמוד לרשותך לכל שאלה.

רוצים לדעת עוד על ניתוח חזה? למידע נוסף וליצירת קשר הקליקו על הקישור >>>

 


תכון שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר