זירת התאונה ברחוב יפו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה ברחוב יפו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אין ירושלמי שלא מכיר את הסכנה: תוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו הפך לציר תנועה סואן

צעירה כבת 20 נפצעה באורח קשה אחרי שניידת משטרה פגעה בה על תוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו. התאונה הזו, כפי שיודע היטב כל תושב ירושלים, היתה כתובה וידועה מראש, שכן בשנים האחרונות הפך רחוב יפו לציר תנועה סואן שעליו אינספור ניידות משטרה ורכבי חירום

פורסם בתאריך: 24.8.23 18:35

הולכת רגל נפצעה היום, חמישי (24.8) באורח קשה במרכז העיר. על פניו, תאונה אחת מיני רבות שמתרחשות בכל יום בירושלים (ובכלל הארץ). אבל התאונה הזו היתה ידועה וכתובה מראש – ואין ירושלמי שלא מכיר את הסכנה. מדובר היה על תאונה על תוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו. על פניו – אזור שאמור להיות נקי מרכבים – אבל איכשהו הפך בשנים האחרונות לציר תנועה סואן ביותר, שעליו נוסעים רכבי משטרה וחירום ללא הפסקה וכמעט לאורך כל היום.

עכשיו תאמרו שהביטחון האישי חשוב – וזה נכון. אבל כפי שיודע היטב כל ירושלמי – לא כל הנסיעות הללו הן חיוניות. לא כל הנסיעות הללו הן מבצעיות. מספיק להיזכר באינספור הכתבות שנערכו ב"כל העיר" אודות מגרש החניה האלטרנטיבי באזור כיכר הדווידקה, במקום שבו, כמעט מיותר לציין, החניה אסורה.


זירת התאונה ברחוב יפו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת התאונה ברחוב יפו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


רכבי המשטרה, ההצלה והחירום הפכו את תוואי הרכבת הקלה לציר תנועה לכל דבר, ונדמה לפעמים שעל כל רכבת שנוסעת על התוואי ברחוב יפו – נוסעים לפחות 3-2 רכבים. כמעט מיותר לציין שאין זה מקומם.

אז כן – התאונה הזו לא מפתיעה אף אחד. התאונה הזו לא היתה צריכה בכלל להתרחש והיתה נמנעת לו רכבים לא היו נוסעים על ציר הרכבת הקלה. הרי אם לרוכבי אופנעים (רגילים וממנועים) אסור – על אחת כמה וכמה לרכבים.

 

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. יגאל ירושלים

    אין אכיפה כל היום המון רוכבי אופנים וקורקינטים חשמליים על תוואי הרכבת ברובם כמובן ללא קסדה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר