אריה קינג, צעדת ירושלים בשנים עברו (צילומים: שגיב כהן, ליאור דסקל)
אריה קינג, צעדת ירושלים בשנים עברו (צילומים: שגיב כהן, ליאור דסקל)

אריה קינג ומסעות הצלב, פרק 3633: האזהרה של סגן ראש העיר לקראת צעדת ירושלים

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות מזהיר סגן ראש העיר אריה קינג את הצועדים מ"מיסיונרים נוצריים ששמו להם למטרה ליצור קשר עם יהודים ולהעבירם על דתם... הם לא בוחלים בכל דרך"

פורסם בתאריך: 27.9.23 17:23

צעדת ירושלים המסורתית, שתצעד השנה זו הפעם ה-68, מהווה סכנה. כך לפחות מתריע היום, רביעי, סגן ראש העיר אריה קינג (מאוחדים). בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות מזהיר קינג, שוב נציין, סגן ראש העיר, את "כל אחת ואחד מאחיי היהודים" שלא לשלוח את ילדיהם לאירוע ללא השגחה.

ואם תהיתם מהי הסכנה האורבת לאותם ילדים, כך לפחות על פי קינג, הנה היא כאן לפניכם: "אל תיפלו במלכודות הדבש שנוהגים המיסיונרים להניח בתוואי הצעידה, באופן של חלוקת טובין כאלה או אחרים".

שוב – אריה קינג, סגן ראש העיר ירושלים, מזהיר מפני הסכנה האורבת בצעדת ירושלים. מוזר? לא לפי קינג, שמשתמש בטייטל שלו כדי להזהיר ("כסגן ראש עיריית ירושלים אני מודיעכם", כך הוא כתב) – וכאן עולה השאלה, אם מתוקף תפקידך את מזהיר מי מתושבי ירושלים ו/או ישראל – למה שלא תנקוט פעולה כלשהי?



 

 

הלאה, ממשיכים, זאת אומרת – קינג ממשיך וכותב: "מבין עשרות אלפי הצועדים, יהיו גם כמה מאות ואולי אף יותר (!) מיסיונרים נוצריים ששמו להם למטרה ליצור קשר עם יהודים ולהעבירם על דתם".

יש גם צפירת הרגעה קטנה מצידו של קינג, שממשיך וכותב: "חשוב לי להדגיש שיהיו גם לא מעט נוצרים שיצעדו ללא מטרה לפעול כמיסיונרים וללא כוונה שלילית, אז אל תראו בזאת כשלילת כל קשר עם מי שאינו יהודי במהלך הצעדה, אך בכל האמור לארגונים המיסיונרים, אנא מכם, גלו ערנות וחדדו את חושיכם, הם אינם בוחלים בכל דרך בשביל ליצור קשר עם יהודים ולאסוף מידע אישי על יהודים שפתוחים לקשר עימם, בשלב הבא, הם ינסו לפתח ולטפח את הקשר עמכם ומכאן המדרון חלקלק ומסוכן".

אז מה אתם אומרים – השתכנעתם?

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. Jow

    תודה.. אשתדל להזהר..במיוחד מהגזענים שמסתובבים כאן וחושבים שהן הגזה הנעלה..
    אולי נירק עליהם..

  2. רק נזכיר

    הכותב הזה שייך למחנה שהתפקע מזעם והיה חייב לפוצץ את תפילת יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף בליל יום הכיפורים. פתאום הוא כן היה מודאג מ-"הדתה".

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר