סניף סופר-פארם בגילה (צילום: עופר איובי)
סניף סופר-פארם בגילה (צילום: עופר איובי)

בגילה נשמו לרווחה: הסופר-פארם יישאר באפ-טאון

בשבוע שעבר נודע לתושבי שכונת גילה כי הסופר-פארם באפ-טאון ייסגר, והם יישארו ללא בית מרקחת שלא מקושר לקופות החולים. אחרי לחץ שהופעל מצידם, עופר איובי, לשעבר יו"ר המינהל הקהילתי, ומועמד למועצת העירייה, סייע במציאת פתרון

פורסם בתאריך: 11.12.23 17:13

רבים מתושבי גילה נשמו היום, שני (11.12) לרווחה, כשהתברר כי למרות ההכרזה על סגירה – סניף הסופר-פארם שממוקם באפ-טאון יישאר פתוח.

הקרדיט על השארת הסופר-פארם בגילה מגיע לעופר איובי, לשעבר יו"ר המינהל הקהילתי בגילה ומועמד עתידי למועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת 'ירושלים אחת'. מאז ההודעה של סופר-פארם על סגירת הסניף, פעל איובי למנוע את הסגירה – וזאת בשל כעס גדול שהתעורר בקרב התושבים.

יצוין כי בגילה – שכונה של למעלה מ-50,000 תושבים – לא פועלת שום רשת אחר של מוצרי פארם, ולבטח לא אחת שמהווה גם פתרון לקניית תרופות במרשם לאחר שעות הפעילות של קופות החולים. בעקבות הודעת הסגירה בשבוע שעבר, רבים מהתושבים הזדעקו והתלוננו על הסגירה הצפויה.

הם ניסו להפעיל לחץ להשארת הסניף פתוח, ולבסוף, כאמור, הלחץ הזה עבד הודות להתערבות של איובי. "בשורה טובה – שמח לבשר כי הנהלת סופרפארם נענתה לפנייתי ולהפצרתי, ולא תסגור את הסניף בקניון אפטאון בגילה", כתב איובי, "תודה להנהלת סופרפארם, על הבנת החשיבות של הסניף בשכונת גילה המשרת את התושבים גם כבית מרקחת".

 

 


עופר איובי (צילום: שריה דיאמנט, דמקה בית הפקה ירושלמי)

עופר איובי (צילום: שריה דיאמנט, דמקה בית הפקה ירושלמי)


התושבים, כאמור, נשמו לרווחה והודו לאיובי על מאמציו. מרי כתבה: "חשוב מאוד. הסופר-פארם משמש את תושבי השכונה גם המוצרים שמוכרים וחשוב גם בית המרקחת שמשמש. תודה על כל פועלך ועל האיכפתיות שלך לשכונה הגדולה".

אופיר הוסיף: "ברוך אומר ועושה עופר היקר ירושלים זכתה בך", ואילו ניצה כתבה, "תודה רבה רבה עופר היקר תבורך חג שמח". עדי בן גיגי: "כל הכבוד לך אתה עושה עבודת קודש זאת מצווה לכל המבוגרים וכלל אוכלוסיה שגרים וגדלים פה". אורלי – "כל הכבוד לך אתה עושה עבודת קודש זאת מצווה לכל המבוגרים וכלל אוכלוסיה שגרים וגדלים פה".

והיו גם תגובות משעשעות יותר, כמו זו: "בקיצור עשו בלייק פריידי בלי להתאמץ, ניקו את החנות אכשו סחורה חדשה" (הטעויות במקור).

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר