(מאת: מיכל פישמן-רואה)
(מאת: מיכל פישמן-רואה)

אמא ירושלמית – הטור של מיכל | תבחרו נכון: תמיד אחרי הבחירות מגיע היום שאחרי הבחירות

לכו להצביע עם המשפחה והשרישו לילדיכם את החשיבות של הזכות הדמוקרטית. ומה הלאה? עוד רגע הילדים עושים סדר פסח בבית הספר, וזה הזמן לארגן הכל, שמחר בבוקר לא תקומו מופתעים

פורסם בתאריך: 9.4.19 10:44

ישראל היום בוחרת. כל תושבי המדינה ינהרו לקלפיות. טוב אולי ינהרו זאת מילה גדולה במצבנו אבל אני באמת מתפללת ומקווה שאנשים יממשו את זכותם הדמוקרטית. שאנשים יצאו מהאדישות והאפטיות, ובעיקר מהגישה של "שטויות, מה זה משנה עוד קול או פחות קול", ופשוט יצאו לבחור. זאת זכות, זה לא מובן מאליו, ממשו אותה! תזכרו שמי שמצביע, משפיע. ומי שבוחר לא להצביע, לא יוכל להתלונן אחרי על מה שיתרחש במדינה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

אחרי שהבנו את חשיבות ההצבעה והזכות הגדולה שיש לנו לחיות במדינה דמוקרטית. בואו נדבר על דבר חשוב נוסף. על השילוש הקדוש שמגיע כל שנה בגנים ובכיתות הצעירות רגע לפני חג הפסח. תפוח אדמה, ביצה קשה וחסה. אין הורה שלא מכיר את התיק הזה כל שנה מחדש. כאילו לא די בכך שיש מרתון של עבודה, ניקיונות, קניות, בואו נזכור איזה ילד, צריך באיזה יום, את השילוש הכולל עלה חסה רענן.



אז השנה, הרוב ששמעתי יקיים את הסדר במסגרות מחר, רביעי, – כך שיש בטור שלי השבוע מעין תזכורת לכל מי ששכח, חיזוק שמיד מהקלפי תעצרו רגע במכולת ותספיקו להצטייד בכל המרכיבים. ובעיקר לבשל את הביצה ותפוח האדמה בזמן.

ואם כבר בהצעות ייעול עסקינן, אז צריך להתארגן מול הועד על "חסה חברתית". במקום שכל הורה יקנה חסה שלמה בשביל עלה – רכשו באופן מרוכז קופסת עלי חסה שטופים, ואיך לומר – בא לציון גואל.


(מאת: מיכל פישמן-רואה)


דבר נוסף וחשוב מאוד, לא לשכוח את בעלי האלרגיות. לדוגמא בבית הספר יפה נוף בבית הכרם, הוצאה השנה אזהרה בולטת, לא להביא לסדר ביצה קשה, מכיוון שילד אחד בחטיבה הצעירה נמצא בסכנה מאלרגיה לביצים. אז מראש לא לקחו בכלל סיכון. לא רק בכיתה הספציפית, אלא ברחבי החטיבה הצעירה כולה. זאת אחריות חשובה, הן כלפי הילד והן כלפי התלמידים שלומדים התחשבות, קבלה ואחריות.

אז קחו לכם את היום הזה בנחת. לכו כמשפחה לקלפי, ממשו את זכותכם והשרישו לילדיכם את החשיבות. ומשם במהירות, סדרו לכם את הביצה-תפוח אדמה-חסה, שמחר בבוקר לא תקומו מופתעים, איך בגלל שהקלתם ראש היום, עשיתם בחירות שגויות.

מיכל

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    צדקנית וקצת משועממת. ממש מסובך לארגן לילדים ביצה, תפו"א וחסה. שאלו יהיו צרותינו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר