טיולים (צילומים: באדיבות מיכל-פישמן רואה)
(צילומים: באדיבות מיכל-פישמן רואה)

אמא ירושלמית – הטור של מיכל | איך מתארגנים לטיול עם הילדים?

איך הופכים את הטיול לחוויה ולא נשאבים חזרה לספה או לעייפות שמלווה את סוף החופשה? הטיפים החשובים לפני יציאה לטיול עם הילדים

פורסם בתאריך: 23.4.19 19:08

פסח בעיצומו, אך כבר מריחים את סופו, וכך גם את ניחוחות המימונה המגיעים איתו. רגע לפני סיום יצאה השמש לחמם לנו את השבילים, כדי שנוכל להתאוורר קצת מכל הארוחות המשפחתיות, המפגשים המורחבים, ובקיצור קצת למתוח שרירים, רגע לפני החזרה לשגרה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

איך הופכים את הטיול לחוויה ולא נשאבים חזרה לספה או לעייפות שמלווה את סוף החופשה, או בקיצור – איך מתארגנים נכון ליציאה עם ילדים?

תכנון. אל תקבעו לצאת ולטייל בגישת "נקום בבוקר ונחליט". זה מתכון בטוח לשריפת חצי יום בבית, לאיבוד סבלנות ובדרך כלל יתלוו לזה גם עצבים של כל הנוגעים בדבר. לילדים אין סבלנות. אם הם יודעים שיוצאים לטייל ב-8 בבוקר, הם כבר עומדים מוכנים ונרגשים בדלת, וחוזרים כמו תקליט שבור על השאלה: "מתי יוצאים?". המשפט הולך ונהיה תכוף יותר, ככל שתתעכבו ביציאה מן הבית. תחסכו מעצמכם ומהם את התסכול שבהמתנה.

הפתרון פשוט. קחו לכם רבע שעה בערב הקודם, לתכנן לאן פניכם מועדות, לתאם עם חברים ואפילו להזין את הכתובת לווייז.




טיולים (צילומים: באדיבות מיכל-פישמן רואה)

(צילומים: באדיבות מיכל-פישמן רואה)


רכישת כרטיסים מראש. כחלק מהתכנון, אם יש עלויות כניסה, תשתדלו להצטייד מראש גם בכרטיסים. סביר להניח שבנחת בבית תוכלו לאתר גם כל מיני הטבות ומבצעים לרכישה מוזלת יותר, מבלי להילחץ בכניסה לאתר עם ילדים מקפצים ומתרגשים.

אוכל. גם אם אתם אוהבים לאכול בחוץ, זכרו שחופשים הם מתכון לעומסים במסעדות, ובדרך כלל לא מאפשרים הזמנת מקום מראש בחגים. ובעיקר – ילדים רעבים הם מתכון לעצבים ולחוסר סבלנות. אל תתפסו לא מוכנים! קחו אתכם פירות וירקות חתוכים, קצת חטיפים, וכן אפשר להשקיע גם בכריכים (אפשר להכין כריכים גם ממצות). מעבר לחיסכון האדיר שבהכנת מזון בבית, מעבר לאפשרות לוודא רמת היגיינה למזון שאתם מביאים, יש לילדים חוויה עצומה בהנאה שמגיעה כמנה ראשונה לארוחה משפחתית בחיק הטבע, בפארק או בגינה. גם אם לכם זה נראה כמו "ארוחה פשוטה" לקיים פיקניק, הילדים עפים על האפשרות לאכול, לטייל ולהמשיך לחקור באותו הזמן. בלי לשבת לשולחן ולהיות מנומסים וקשובים לחוקים. אלא פשוט להמשיך ליהנות בכיף גם בשעת הארוחה. ואם ממש בא לכם לקנות משהו, אז להתפנק על גלידה משפחתית בסוף היום, זה אחלה פינוק זמין ומהיר לכולם.

תזרמו. הכי חשוב. גם אם התוכנית לא יצאה כמו שרציתם, גם אם המסלול לא כמו שדמיינתם – זכרו שהכי חשוב זאת העובדה שאתם כל המשפחה בשמש ביחד. נצלו את השמש ואת ימי החופשה האחרונים. תיהנו מהמשפחה, תיהנו מהביחד. ושיהיה לנו חג פריחה חמים ונעים.

מיכל

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר