מתוך תיעוד המשטרה של החתונה בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך תיעוד המשטרה של החתונה בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

הפרת ההנחיות נמשכת: עשרות חגגו בחתונה בבית שמש. צפו

המשטרה הוזעקה אמש לגג מבנה בבית שמש, שבו נערכה חתונה בהשתתפות עשרות מוזמנים - מנהל המקום קיבל קנס בסך 5,000 שקלים, אורחים אחרים קיבלו דוחות על הפרת הגבלת מרחק היציאה מהבית

פורסם בתאריך: 14.10.20 10:58

מדינה בתוך מדינה – נמשכת הפרת ההנחיות במגזר החרדי הקיצוני. אמש הוזעקה המשטרה לגג מבנה בבית שמש, בעקבות דיווח על חתונה שבה משתתפים עשרות אורחים.

צוות משטרתי הגיע למקום והפסיק את האירוע. המוזמנים התבקשו לחזור לביתם. מנהל המתחם נקנס בסכום של 5,000 שקלים. כמו כן, שלושה אורחים קיבלו קנסות על הפרת הגבלת מרחק היציאה מהבית עד 1,000 מטרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



ממשטרת בית שמש נמסר כי "כוחות משטרת ישראל הפועלים בעיר בית שמש לאכיפת התקנות, איתרו אמש בשעות הערב חתונה שהתקיימה על גג מבנה בהשתתפות עשרות מוזמנים. השוטרים ביקשו מהמוזמנים לשוב לבתיהם, ורשמו קנס על 5000 ש"ח למנהל המקום וכן 3 קנסות נוספים בגין שהייה במקום במרחק העולה על 1,000 מטר מהבית".

כזכור, ביום שני בערב, כפי שפורסם ב"כל העיר", התקיימה חתונה במתחם סוכת דוד בשכונת קרית בעלזא, שבצפון ירושלים. צוותים של משטרת ירושלים וניידות הגיעו למתחם ופיזרו את החתונה. מדובר בהפרה נוספת של הגבלות סגר הקורונה ועוד בשכונה שנחשבת לאדומה – עם תחלואה גבוהה של קורונה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. איש קטן

    עוד אתר שלא מצליח ורואים את זה ברוב הידיעות שאתם מפרסמים. אז מה עושים? מלכלכים, מסיתים, בקציור מנסים לטפס על אנשים כדי לעלות. אבל סולם שבנוי מאנשים לא יציב ככ אז אולי כדאי שתתחילו להעלות רמה או שתיים

  2. רומי

    היהודים לדורותיהם רגילים לקיים מצוות במסירות נפש, זה בדם של היהודי האמיתי ששומר מצוות , כך היה גם בתקופת היוונים שהתחבאן במהרות לקיים מצוות, עם ישראל חי, חתונה היא מצווה מהתורה שיהודי ( כמובן מאמין) לא יכול לוותר עליה, והמשפחחת החרדיות הן מבורכות וכשיש 12 ילדים אז המשפחה הגרעינית נהפכת ל 60 איש במהירות, תכפילו צד חתן וצד הכלה, נכון שצריך לשמור חוקים אבל חוקי תורה היו לפני ועל יהודי אמיתי מוסר את נפשו , הלוואי שבקרוב יהודים יכלו לקיים מצוות בלי להסתתר

  3. לרומי

    עם כול הכבוד לכם, היהודים המאמינים שרואים את החילונים הסוג ה', אין לכם שימור נפש בתורה? עם כול הכבוד ואין לי כבוד למסורת שלכם, המצב הוא שונה ובתקופת יוון לא היה וירוס הקורונה. בסוף הילדים שלי לא ילמדו בבתי הספר בגלל בתי הכנסת המדגרות שלכם אבל הילדים שלכם כן ילמדו.
    #pleas_stay_home#

  4. ח

    סתם נסחפים.. "עשרות" אולי 2 עשרות אני רואה כאן.. אל תשכחו שבציבור החרדים שלכל משפחה יש 10 ילדים וחלקם נשואים כבר משפחה אחת גרעינית הכי מצומצמת שיש הם מעל 20 איש.. אז די להיות רעים צריך להתחשב בנתונים האלו..

  5. נטלי

    תקשיבו אתם חצופיםםם לכו תיראו את תל אביב את הים מה אתם ידחפים לחרדים מה אתם רוצים ??זדיינו להם מהחיים חלאססססססססססס מנייאקים

  6. בושה וחרפה !

    בושה!!!מדינת ישראל כל הזמן מתנפלים אליהם למה בשביל ככיף פשוט בושה שהם קוראים לעצמם משטרת ישראל!!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר