אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)
אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)

בית שמש: 50 אוטובוסים חדשים נכנסים לשירות בעיר

קווי אוטובוס חדשים לשכונת חזון עובדיה ולאזור התעשייה הר טוב, אוטובוסים חשמליים שאינם מזהמים והרחבת השירות לתושבי דרום העיר - חברת 'סופרבוס' משפרת את השירות בבית שמש

פורסם בתאריך: 25.10.20 07:36

התחבורה הציבורית בעיר משתפרת: יושמה פעימה נוספת לשיפור קווי השירות בתחבורה הציבורית בבית שמש, זאת במסגרת המשך שיפור שירותי התחבורה הציבורית של חברת 'סופרבוס' הפועלת בעיר, במטרה לייעל את איכות הנגישות והשירות של תושבי בית שמש.

במסגרת הפעימה הנוכחית חידשה חברת 'סופרבוס' חלק ממערך האוטובוסים בעיר והכניסה לפעילות כ-50 אוטובוסים חדשים, ביניהם אוטובוסים חשמליים וידידותיים לסביבה המורידים את פליטת המזהמים עד לכ-0 אחוז. במהלך החודשים הקרובים, כך לפי חברת 'סופרבוס', יכנסו לפעילות בעיר עוד כעשרים אוטובוסים חדשים.



במסגרת השיפורים שמתכננת חברת 'סופרבוס' בבית שמש, אחת המטרות הינה שיפור השירות לשכונה המתאכלסת חזון עובדיה, זאת לצד שיפור שירות ההסעות לאזורי התעשייה אשתאול והר טוב, בקווי אוטובוס חדשים ומהירים. בנוסף, יתחיל לפעול קו 13 – קו חדש ומהיר משכונת חזון עובדיה המקשר את השכונה למרכז העיר ומסיים את מסלולו בתחנת הרכבת, במסוף ביג. תדירות הקו בימי ראשון עד חמישי תהיה גבוהה מאוד, והקווים יעברו מידי 15 דקות.

קו נוסף שהחל לפעול בעיר הוא קו 28 – קו חדש וישיר מתחנת הרכבת אל אזור התעשייה הר טוב ולמרכזי הקניות באיקאה. לקו יהיו מספר תחנות באזור התעשייה, כך שיוכל לתת מענה לעובדים ולמבקרים באזור התעשייה וכן למגיעים לאיקאה ולמרכזי הקניות במקום. בנוסף לנסיעה במסלולם הייחודי, הקווים החדשים 13 ו-28 החדשים ישרתו גם את הנוסעים בקו 8, ויאפשרו לתושבי דרום העיר מסלולי נסיעה ישירים וזמני נסיעה קצרים יותר.

עוד במסגרת שיפור הקווים בעיר, תדירות הנסיעה של קו 12 הוגברה משכונת רמת אברהם לתחנת הרכבת בימים ראשון עד שישי מ-15 דקות להגעה, לתדירות גבוהה של כל 12 דקות, ובמוצאי שבת מידי עשרים דקות. כאשר פעילות הקו תהיה עד השעה חצות. כמו כן ישנו שינוי נוסף בקו 15 מרמת אבי-עזרי למסוף קארו, שישפר את מסלולו על מנת לתת מענה יעיל ומהיר יותר לנוסעים.

ראש העיר עליזה בלוך, שחנכה בשבוע שעבר את קו 28 החדש ונסעה בנסיעה הראשונה מתחנת הרכבת לאיקאה ועד אזור התעשייה בהר-טוב, ציינה כי "בשעה טובה קו 28 החדש יצא לדרך, וכ-975 נסיעות שבועיות נוספות מתחילות. זהו עוד שלב בהתחדשות ובשיפור איכות החיים שלנו בעיר, יש לנו עוד דרך ארוכה אך אני שמחה על הבשורה שהבאנו. אני מאחלת שבזכות הקו החדש שמגיע לאזורי התעשייה יותר ויותר תושבים ייצאו לעבוד שם ושיחד נמשיך להצעיד את העיר קדימה".

קרן אצלאן, מנכ"לית 'סופרבוס' הוסיפה כי "מגמת השיפור בשירות נמשכת ויחד עם משרד התחבורה ועיריית בית שמש אנו מתאימים את הפעילות לצרכים העולים מהשטח תוך הקשבה לציבור הנוסעים. במהלך השנה האחרונה השקענו מאמצים רבים בשיפור הביצועים וכן בהבאת צי אוטובוסים חדש, ואנו נמשיך לפעול על מנת לתת את השירות הטוב יותר לנוסעים בבית שמש. חברת סופרבוס מברכת את כל התושבים בברכת שנה טובה ומתוקה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר