כיתה, תלמידים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בית שמש: מתווה החזרה של כלל התלמידים לבתי הספר

לקראת חזרתם של כלל התלמידים לבתי הספר - בעיריית בית שמש גאים במודל שבו לומדים בימים אלה כ-6,250 תלמידים במרחב הפתוח. ראש העיר עליזה בלוך: "בית שמש הוכיחה שאפשר לקיים למידה ולשמור על ההנחיות"

פורסם בתאריך: 24.11.20 07:36

החזרה לשגרה במערכת החינוך בבית שמש: אחרי החלטת הקבינט מאמש על חזרתם של כלל התלמידים והתלמידות לבתי הספר החל מהשבוע הבא – בעיריית בית שמש מסכמים את מודל "השמש: מהוראה ללמידה" המאפשר קיום לימודים לכלל התלמידים ובכל הגילאים במרחב הפתוח כהצלחה. "אני גאה בעשרות בתי הספר, צוותי החינוך ובאלפי תלמידי העיר שפרצו דרך ויצאו למרחב וקיימו למידה משמעותית במרחבי העיר" אומרת ראש העיר עליזה בלוך ומוסיפה: "בית שמש הוכיחה שאפשר לקיים למידה ולשמור על ההנחיות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ראש העיר בלוך מוסיפה ואומרת כי "הניתוק הרגשי מסוכן לא פחות מהנגיף הויראלי ולכן התעקשנו לקיים למידה משמעותית מחוץ לזום. פיתחנו פדגוגיה לפיתוח הלומד העצמאי כחלק מהערכות לשינויי מערכת החינוך ביום שאחרי הקורונה.מערכת החינוך וצוותי החינוך בעיר בית שמש עוברים הכשרות והדרכות כיצד לפעול במציאות משתנה".


ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)

ראש העיר בית שמש בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)


במסגרת המודל העירוני "השמש: מהוראה ללמידה", פועלים ברחבי העיר בית שמש כ-63 בתי ספר ו-6,250 תלמידים מכל המגזרים ובכל הגילאים כל זאת כאמור במרחב הפתוח במטרה לצמצם את היקפי ההדבקה בקרב התלמידים.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך (אגודת ישראל) מסר: "אני מבקש לחזק את צוותי ההנהלה וההוראה שלקחו על עצמם אתגר משמעותי והצליחו, ברוך ה', לעמוד בו על הצד הטוב ביותר".

עוד אמר ארנרייך: "מבקש לחזק רת תלמידי העיר שמתוך מסירות והבנת בן אדם לחברו הצליחו במרחב העירוני גם להרבות לימוד וגם להרבות ערבות הדדית והכול תוך הקפדה על ההנחיות".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר