אילוסטרציה חיסון זריקה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה חיסון (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בית שמש: מתחמי חיסוני הקורונה החדשים שנפתחו בעיר

בקופות החולים בבית שמש מסכמים בסיפוק את מבצע החיסונים שהחל השבוע - מאות התחסנו עד כה ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 24.12.20 08:22

לאחר התארגנות בזק ובמהירות שיא, מאות מתושבי העיר התחסנו השבוע בחיסון קורונה במתחמי החיסונים שהוקמו ונפרסו ברחבי בבית שמש.

בקופת חולים מאוחדת אשר פתחו ראשונים את מרפאת החיסונים בבית שמש, מעדכנים כי מרפאת החיסונים של הקופה בשכונת רמת בית שמש א' תפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד ל-22:00 בלילה, ביום ו' בין השעות 11:00-8:00, ובמוצאי שבת בין השעות 22:30-19:00 בערב.

מרפאת חיסונים נוספת של הקופה צפויה להפתח בשבוע הבא, החל מיום רביעי, 30.12, ובמתכונת פעילות דומה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מתחם חיסונים של קופת חולים מאוחדת בעיר בית שמש (צילום: פרטי)

מתחם חיסונים של קופת חולים מאוחדת בעיר בית שמש (צילום: פרטי)


בקופת חולים מאוחדת מסכמים בסיפוק רב את מבצע החסונים שנפתח השבוע בעיר הפונה כרגע לאוכלוסיות בסיכון עם למעלה מ-1000 תורים שנקבעו ומאות מטופלים שחוסנו השבוע.

גם בקופת חולים לאומית מצטרפים למבצע החיסונים והשיקו אתמול, רביעי, את מרפאת החיסונים "לב הרמה", ברחוב נהר הירדן, אשר פועלת בימים ראשון ועד חמישי בין השעות 16:30-8:30 וביום שישי 12:00-8:00. בקופה מדגישים כי ההגעה למתחם החיסונים בזימון תור בלבד.

גם בקופת חולים כללית חנכו אתמול מתחם חיסונים משלהם בהשתתפות ראש העיר עליזה בלוך וצמרת העירייה במרפאת הקופה ברחוב המשלט 26 בשכונת בית שמש הוותיקה, כאשר בשבוע הבא צפויים להיפתח תחנות חיסון נוספות באזורים אחרים בעיר.

בקופת חולים כללית  מציינים כי במהלך אתמול, רביעי, הגיעו כ-1,000 מנות חיסון לעיר בית שמש, כאשר בשלב זה נרשמו אלפי תושבים מגיל 60 ומעלה על מנת לקבל את החיסון.

עוד מציינים בקופת חולים כללית כי "בקרב המגזר החרדי נערך מסע הסברה מקיף במגוון רחב של אופנים ע"מ לשכנע ולהסביר לאוכלוסיה המבוגרת את חשיבות החיסון, ועד כה, בקרב המגזר החרדי בשכונות החרדיות נרשמה עלייה משמעותית בביקוש לחיסוני הקורונה".

גם במכבי שירותי בריאות החלו במבצע חיסוני הקורונה בבית שמש. במכבי מציינים כי "בשלב הראשון יחוסנו בני ה- 60 ומעלה והצוותים הרפואיים, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות ייפתחו החיסונים לכל האוכלוסיה".

מתחם החיסונים של מכבי ממוקם ברחוב יצחק רבין 15, במקום הוצבו 2 עמדות חיסון והוא יפעל לאורך כל השבוע, בשישי ובמוצ"ש.

ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה: "אני נרגש מתחילת מבצע החיסונים. זהו רגע היסטורי עבור המדינה כולה וזוהי בהחלט זכות לעמוד בראש המבצע במחוז ירושלים והשפלה, בו יש כ-600,000 חברים. החלטתי להתחסן ראשון על מנת לשמש דוגמא לחברים שלנו במחוז. כרופא אני מאמין ומשוכנע שהחיסון יעיל ובטוח. יחד ננצח את הקורונה ונחזור לשיגרת החיים המבורכת".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר