שטיפת האומן (צילום: יובל כהן אהרונוב)
שטיפת האומן (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שטיפת האומן: שטיפת רכבים מקצועית בירושלים

היום, בעידן בו אנשים רוכשים רכבי יוקרה ומכוניות פאר, חשוב לשטוף את הרכב ולדאוג לנקיונו באופן המקצועי ביותר שימנע שריטות. בשטיפת האומן דואגים לשטיפת רכבים מקצועית בירושלים במנהרת שטיפה חדישה מסוגה שחוסכת בזמן המתנה ועם זאת באיכות שטיפה גבוהה

פורסם בתאריך: 5.8.19 17:53

אם רציתם לראות את הרכב שלכם נוצץ ומבריק, רצוי שתגיעו לשטיפת האומן, שם ממתינה לכם מכונת שטיפה חדישה, משודרגת עם צוות מקצועי וותיק שיוציא את רכבכם כחדש. כבר למעלה משלושים שנה שתושבי ירושלים נהנים מהשירות האדיב והמקצועי של שטיפת האומן הממוקם ברחוב האומן 29 בתלפיות ומתמחה בשטיפת רכבים בירושלים. אלי מנשה מנהל את המקום כבר עשור, אחרי שהמשיך את דרכם של אביו וסבו, והוא דואג להכניס את כל הפינוקים והחידושים עבור הלקוחות הנוהגים לשוב בכל פעם מחדש וליהנות מהשירות המסור והאדיב. שטיפת האומן עבר שיפוץ מסיבי לאחרונה. הוכנסה מכונת מנהרה מהדגם המתקדם והחדיש ביותר הקיים בשוק, שאינה משאירה סימנים או שריטות. "נכון להיום בעידן שבו אנו רואים רכבי יוקרה ומכוניות פאר צריך להבין שגם ענף שטיפה התקדם בהתאם ולכן גם המכוניות החדישות והמפוארות ביותר נשטפות היום במנהרת שטיפה ולא בשטיפה ידנית והסיבה היא בעיקר החיסכון בזמן של הלקוח ואיכות השטיפה של המכונה".

שטיפת האומן (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שטיפת האומן (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הניקיון הפנימי של הרכב יסודי ביותר וב "שטיפת האומן"  כל חומרי הניקוי בהם מנקים את רכבכם איכותיים, עברו אישור של המשרד לאיכות הסביבה ואינם מזיקים לרכב או לסביבה. לנוחיות קהל הלקוחות קיימת פינת המתנה מפנקת במיוחד, עם עמדת שתייה ולצידה חנות נוחות עם אביזרי רכב שונים. "המקום נפתח בשנת 1986, עוד כילד הייתי מגיע לבקר את סבא ואבא ונהנה לראות את הרכבים מגיעים מאובקים או מלוכלכים ויוצאים מהמקום נקיים. בעשור האחרון אני מנהל את המקום, יחד עם צוות גדול של עובדים. הצוות מסור ומקצועי מאוד שמלווה אותי כבר הרבה שנים ויחד אנחנו משתדלים להעניק ללקוחות את היחס האישי, המקצועי והנאמן הטוב ביותר" אומר אלי מנשה.

שטיפת האומן (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שטיפת האומן (צילום: יובל כהן אהרונוב)

לדברי אלי, המוטו שלו בעבודה הוא בראש ובראשונה לדעת שכל לקוח ולקוח יוצא משטיפת האומן עם הרגשה טובה כשהוא מרוצה. "השירות עבורי ועבור העובדים הוא בראש סדר העדיפויות וחשוב לי לדעת שהלקוח מרגיש שהוא קיבל את הטוב ביותר". לאלי, אב לשלושה ילדים, יש גם חלום שבנו יצטרף אליו כשיגדל: "כשהבן שלי מגיע איתי לעבודה הוא מזכיר לי את עצמי כילד, כמוהו נהגתי להסתובב ולהביט על העובדים". הוא מעניק טיפ לבעל עסק מתחיל – "החשוב ביותר להצלחת העסק הוא להיות נוכח במקום, לגעת בידיים, לחוש ולחיות את העסק, ללמוד אותו ולהקשיב לכל העצות והתגובות של הלקוחות. כמובן שישנן עצות שפחות ישימות ופחות טובות, אבל יש ביניהן שיכולות לעזור".

כתובת: האומן 29, תלפיות ירושלים

 לפייסבוק: שטיפת האומן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר