(צילום: דור מלכה)
(צילום: דור מלכה)

צלם אירועים בירושלים? הכירו את דור מלכה

"המחמאה הכי טובה שקיבלתי היא שאני יודע להקשיב ללקוחות. אני מקשיב להם ומבקש לדעת מה הסגנון שלהם ואיך הם רואים את האלבום שלהם בסופו של דבר", אומר דור מלכה, צלם אירועים בירושלים שישאיר לכם את המזכרת המושלמת לעוד הרבה שנים

פורסם בתאריך: 7.8.19 18:14

הצעד הראשון לבחירת הצלם הטוב ביותר לאירוע החשוב בחיינו הוא… איך לא? להכנס לפייסבוק או לאתר ולהתחיל לסרוק את התמונות, האם התוצר קולע לטעם שלנו? איך נרצה שהחתונה שלנו תראה בתמונות ובוידיאו? אהבנו? התחברנו? זה בדיוק מה שהרגשתי כשנכנסתי לאתר של דור מלכה צלם אירועים בירושלים, בוקים, טראש וכל מה שתרצו. הצילום הכל כך ייחודי ומקצועי כזה שמעביר סיפור, שנותן לך הרגשה מדהימה כאילו שאת/אתה חלק מהסצינה, קנה אותי. כל כך אהבתי שחזרתי כמה וכמה פעמים על הפורטפוליו שלו באתר. סקרן אותי לדעת מי עומד מאחורי הצילומים. דור מלכה, צלם שהחזיק מצלמה כבר בילדות, ולאחר השחרור מהצבא ידע שבזה הוא טוב וצילום יהיה עיסוק חייו ממנו גם יתפרנס.

(צילום: דור מלכה)

(צילום: דור מלכה)מה תפס אותך בצילום?

"אני אוהב להחזיק מצלמה. האפשרות הזאת לתפוס את הרגע, לנצור חווייה, לתעד אירוע להשאיר זכרונות טובים זו חווייה בפני עצמה עבורי. אני מת על זה. לצלם זו יצירה, היצירה שלי, והתוצר אותו אני מביא זו האמנות שלי הן בסטילס והן בוידיאו. כשאני מצלם אירוע אני חלק ממנו, לא מישהו שעומד ומסתכל מהצד, אלא חלק בלתי נפרד, אני שמח בשמחת הלקוחות שלי ותמיד משתדל להעניק להם את התוצר הטוב והאיכותי ביותר".

כמה זמן אתה מצלם?

"כבר למעלה מ-9 שנים. צילמתי אלפי אירועים וחתונות. בילדות צילמתי קצת, המשכתי בצבא וכשהשתחררתי הרגשתי כל כך טוב עם המצלמה ביד שלא היה לי ספק שבזה אני רוצה לעסוק".

(צילום: דור מלכה)

(צילום: דור מלכה)

מה אתה אוהב לצלם במיוחד?

"הכל מכל. אני מצלם סטילס ווידיאו לאירועים: חתונות, בר מצוות, בריתות, בת מצוות, אירועים פרטיים, מסיבות חינה, בוקים לבנות ובנים, צילומי טראש לפני חתונה, צילומי זוגיות, הכנות חתן/כלה. אירועים מוסדיים ועסקיים, הפקות אופנה שיצא לי לצלם הרבה לאחרונה, צילומי תדמית. אני משתמש בציוד הכי חדיש מבחינת מצלמות וידיאו, מצלמות סטילס, מבצע צילומי רחפן ועוד".

(צילום: דור מלכה)

(צילום: דור מלכה)

"אני אוהב לתעד ולכן בצילומים שלי יש אלמנטים דוקומנטריים גם בחתונות. אני משלב יצירתיות ואמנות בכל אחד מהצילומים. חשוב לי לנהל כל פריים עם מירב תשומת לב. הרקע, הצבעים, התנועתיות העניין וכך בעצם ליצור עוד דף בסיפור הזה שאני מתעד. כל פרוייקט חדש מרגש אותי, אם זה אירוע חשוב או בוק או כל דבר אחר. כשיש לי פרוייקט לצלם אני משתדל לתת את כל כולי ולהביא את היצירתיות שלי לרמה גבוהה. אני מקפיד לנהל את האירוע מבחינתי בצורה הטובה ביותר ושם דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר. אני נהנה ואוהב לעבוד עם אנשים. מייעץ ומלווה אותם מהרגע הראשון ועד קבלת האלבום המודפס באיכות גבוהה".

דור מלכה (צילום: דור מלכה)

דור מלכה (צילום: דור מלכה)

מהיכן הלקוחות שלך?

"מכל הארץ. בשבוע שעבר צילמתי חתונה בבית שאן ובעוד כמה שבועות יש לי חתונה באילת. אני אמנם ירושלמי אבל מגיע עם הציוד החדיש שלי לכל מקום אין בעייה בכלל. אני אוהב את מה שאני עושה. לתעד חתונה או אירוע או לעשות בוק לילדה ולראות את החיוך וההנאה כשהם מקבלים אלבום דיגיטלי סופר איכותי אומר לי שאני במקום הנכון. אני יודע לעשות טוב לאנשים לגרום להם להיות מרוצים".

מה המחמאה הכי גדולה שקיבלת מעבר לצילומים היפהפיים?

"שאני יודע להקשיב ללקוח. יש אצלנו אוירה טובה ויחסים חבריים, אני נותן ללקוחות את המקום שלהם להביע, אני מקשיב להם ומבקש לדעת מה הסגנון שלהם איך הם רואים את האלבום שלהם בסופו של דבר. אני אוהב לייעץ לתת טיפים לסקרן ולעניין יחד עם הלקוח".

 

דור מלכה – צלם אירועים

טלפון נייד:  050-8510813

אתר: www.dor-malka.co.il

לפייסבוק: www.facebook.com/dormalkaphotograper1

לאינסטגרם: dor_malka_photographer


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ניר ומיתר

    ואוו אלוף
    ממולץ בחום !
    תמונות מדהימות יחסי אנוש אין דברים כאלו !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר