עוגות מעוצבות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏
עוגות מעוצבות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏

עוגות מעוצבות בירושלים: תתחילו להגיד 'וואווו'

גם אתם רוצים לאירוע שלכם עוגה מטורפת שכולם יגידו 'וואוו'? הכירו את המומחיות והמומחים לעוגות מעוצבות בירושלים, שמשקיעים שעות בכל עוגה שתפתיע אתכם בעיצוב מרהיב ובטעם משובח. בין אם מבצק סוכר או בקרם אפשר לומר שמדובר בעבודת אמנות של ממש ​

פורסם בתאריך: 22.8.19 10:29

המתוקים של ספיר

חגיגה אמיתית למכורים לאפייה ולקונדיטוריה

המתוקים של ספיר (צילום: פרטי)

המתוקים של ספיר (צילום: פרטי)

לפני מספר חודשים שדרגה הקונדיטורית ומעצבת שולחנות הקינוחים, ספיר תורג'מן, את חנות מוצרי האפייה שלה ועברה לחנות גדולה יותר. בחנות החדשה לעוגות מעוצבות בירושלים הממוקמת במרכז גילה יוכלו הלקוחות למצוא את כל הפריטים הדרושים להם בתחום האפייה. עולם שלם שלא נראה כמותו בעיר של מוצרי אפייה חומרי גלם וכלי אפייה נגלה לעין כשנכנסים לחנות. מהפריט הקטן ביותר ועד הגדול ביותר ניתן למצוא כאן הכל: מגשים, חומרי גלם לעוגות, בצקי סוכר, מקרונים, אריזות, משטחים, מוצרים שונים של שוקולד, קישוטים וצבעי מאכל לעיצוב עוגות, דפים אכילים בצבעים שונים, כלי אפייה כמו רינגים, צנתרים ועוד, מחיות וממרחים, אייסינג, ועוד ועוד.

ספיר תורג'מן ייחודית בנוף הקונדיטוריה, היא מלאת אנרגיה ותשוקה למקצוע, היא אוהבת את התחום ומעידה על עצמה כמי שרק מתמקצעת יותר ויותר עם הזמן "בשנה האחרונה פונים אליי רבים לעצב שולחנות קינוחים לימי הולדת, מסיבות רווקות, אירועי חינה, בריתות אבל לא רק" היא מספרת "הטרנד שתופס חזק מאוד לאחרונה הוא עיצוב אירוע מאוד אישי בעל אופי סופר ביתי ואינטימי. פונים אליי לקוחות שרוצים להציע נישואין אבל בבית באינטימיות ללא הפקה גרנדיוזית בחוץ, או בת זוג שרוצה להפתיע את בעלה ביום הולדתו, הורים שרוצים לפנק את הבן או הבת באיחולי מזל טוב או יום הולדת שמח כהפתעה. ללקוחות האלו אני מעניקה שירות אישי, מגיעה אליהם הביתה, מעצבת את החדר בצורה ססגונית וצבעונית עם בלונים, פרחים, שוקולדים וכמובן מביאה איתי קינוחים קטנים אישיים לפי העדפה אישית שלהם שהכנתי מראש".

הטרנדים בתחום הקינוחים משתנים כל הזמן. הקינוחים הפכו לאישיים יותר עם השקעה על הנראות. אין ספק שאסתטיקה ועיצוב הם שם המשחק. אצל ספיר תורג'מן כל יום הוא חגיגה למתוקים וכקונדיטורית יצירתית במיוחד תוכלו למצוא אצלה קינוחים לכל מטרה. מארז קינוחים קטנים או קינוחי כוסות לחגי תשרי הקרבים? בא לכם שולחן קינוחים לאורחים בערב ראש השנה או בסוכה? אצל ספיר תוכלו למצוא את הקינוחים הטעימים ביותר והמעוצבים ביותר, אסתטיקה מדהימה לעין ולחיך. ספיר מכינה הכל החל מעוגה לשבת, עוגות יום הולדת מעוצבות, מוגזמות וגם עוגות יום הולדת קטנות יותר ואישיות, סושי שוקולד, קינוחי קצפת עם פירות, עוגת שכבות, עוגות שמרים, קרם ברולה בצנצנת מעוצבת, עוגה לחג, מגשי אירוח, פחזניות, מקרונים, מגוון עוגיות, מוסים, קצפות ועוד ועוד..

כתובת: רח' צביה ויצחק 8 גילה ירושלים

טלפון:050-2119661

אתר: www.sapirtu.business.site

פייסבוק: המתוקים של ספיר

אימייל: [email protected]


המתוקים של סמדר

הקינוחים היצירתיים שירשימו את האורחים שלכם

המתוקים של סמדר (צילום: פרטי)

המתוקים של סמדר (צילום: פרטי)

קינוח לכל מטרה במגוון טעמים וטקסטורות, צבעים וצורות. אז מה תרצו? רק תגידו וסמדר רפיעי תדאג לכל השאר: קינוחי שכבות בכוסות, קינוחים קטנים, פטיפורים, טארטלטים מתוקים, עוגות מעוצבות עם קצפות וזילופים ייחודיים, מרנגים ושוקולד, עוגות מספרים לימי הולדת עשויות בצק שקדים מעוטרות באלמנטים ססגוניים וצבעוניים, עוגות בחושות ועוגות גבינה קרות ואפויות לשבת, שלל סוגי עוגיות כמו אלפחורס, עוגיות פרח ריבה, עוגיות חמאה, עוגיות שקדים או עוגיות פקאן, עוגיות שוקולד צ'יפס, הכל בשולחנות קינוחים מעוצבים ומיוחדים.

אם יש לכם אירוע חשוב אל תדלגו על שלב שולחן הקינוחים. סמדר, תושבת מבשרת, תכין לכם בר קינוחים מעוצב ומרשים כשהכל עשוי חומרי גלם טריים ואיכותיים ברמה גבוהה מאוד. בין אם זה לבר מצווה, בריתה, חינה או 'רק' אירוע יום הולדת לכם או לילדים. תסמכו על סמדר שתכין עבורכם את האטרקציה המושקעת והטעימה ביותר. סמדר שמתמחה באפייה וקונדיטוריה מתגאה במיוחד בעוגות היצירתיות עם הזילוף המיוחד אבל לא רק. לימי הולדת היא מכינה את כל העוגות האהובות על הילדים: עוגת פורטנייט, עוגת חד קרן, עוגת אלזה ואפילו עוגת סמי הכבאי מה שהילדים אוהבים ומה שיעלה להם חיוך על הפנים. אם אתם מעדיפים עוגת מספר – סמדר תעניק לכם את העוגה היפה, הצבעונית והמקושטת ביותר.

"אני נהנית לפרוץ עם  היצירתית שלי ולרוב סוחפת גם את הלקוחות לרעיונות מחוץ לקופסה", היא מספרת, "אני כמובן תמיד רוצה לדעת מה הכיוון של הלקוח, מה המטרה ובכלל מה יאהבו האורחים ומה הוא אוהב, ובהתאם מציעה את הקינוחים שלדעתי יתאימו וישדרגו את האירוע לרמה אחרת.".

סמדר, שמציעה גם שירותי קייטרינג חלבי, מציינת כי "לשמוע וואו מאנשים שטעמו קינוח פרי יצירתי, לקבל מחמאות ולהבין שאנשים אהבו את העבודה שלי, עושה את כל ההבדל. אני אוהבת מאוד את העבודה שלי. העיסוק בקינוחים לאירועים דורש ממני תשומת לב בפרטים הקטנים, פרפקציוניזם ואני מאוד אוהבת את זה. אני נהנית להאכיל את הלקוחות שלי ולגרום להם להנאה, תוך כדי שאני מאותגרת יצירתית. כיף לי שאנשים מחמיאים לי ולקוחות מרוצים חוזרים פעם אחר פעם, כי אין כמו קינוחים טעימים שנעשו באהבה".

סמדר רפיעי, מבשרת ציון

טלפון: 052-8728745

לפייסבוק: המתוקים של סמדר

לאינסטגרם: smadar_sweet

 איסוף עצמי ממבשרת ציון, ללא משלוחים


טל סלמן

מי הוא ילד הפלא שאופה עוגות מעוצבות בירושלים?

טל סלמן עוגות מעוצבות (צילום: פרטי)

טל סלמן עוגות מעוצבות (צילום: פרטי)

אומרים על טל סלמן שהוא נולד עם לקקן ביד ובגיל עשר כבר התחיל לאפות עוגות לימי הולדת במשפחה. בגיל שש עשרה כשהיה בכיתה י', לאחר שהעיד על עצמו כמי "שלא הסתדר בבית הספר", נשלח להתנדב במשך שנה ב"קפה קדוש" בירושלים, שם עזר לקונדיטורים באפיית העוגות, העוגיות והמאפים. בצבא שירת רחוק מהבית ונאלץ לעשות הפסקה עם אהבתו לאפייה, אולם לפני שנתיים, בגיל עשרים ושתיים בלבד פתח את העסק העצמאי שלו לאפיית עוגות מעוצבות. בתחילה עיקר הלקוחות של טל סלמן היו חברים ומשפחה, אבל השמועה ובעיקר הטעמים, עברו מפה לאוזן והעסק הלך וגדל. כל זה קרה עוד לפני שבכלל החל סלמן את לימודי הקונדיטוריה, אותם השלים בדיוק לפני שלושה שבועות בבית הספר הגבוה לבישול "אסטלה" וכיום הוא אחד המומחים בעיצוב עוגות בירושלים.

עיקר הלקוחות מגיע מן הרשתות החברתיות הודות לתמונות המרשימות ועושות החשק לטעום, ומי שעוקב אחרי טל סלמן באינסטגרם זוכה לראות אלפי תמונות מדהימות של העוגות והקינוחים שהוא אופה. העוגות המעוצבות של טל אפויות ומקושטות עם חומרי הגלם הטובים ביותר, כפי שהוא מקפיד בעסק שלו, והיצירתיות שלו מפתיעה ומתפרצת עם כל עוגה חדשה או קינוח חדש ומקורי שהוא מעלה ב"סטורי".

המוצרים העיקריים שנמכרים בעסק של טל הם עוגות מספרים, עוגות מוס, טארטים ומגשי קינוחים מרהיבים. בין מארזי הקינוחים שהוא מציע ללקוחותיו ניתן למצוא מארז ייחודי הכולל פס מוס פנקוטה, פס בוואריה, חצי כדור מוס פררו רושה, חצי כדור מוס אוריאו, שש יחידות מיני טארטים איישים עם קרם: אוריאו, דיפלומט ושוקולד, ונשיקות מרנג .עבור חובבי הקרם בורלה, אופה טל עוגת מוס קרם בורלה על תחתית פתי-בר, עם סוכר מקורמל ופירות העונה. עוגה ייחודית שנדיר למצוא בקונדיטוריות או בתחום העוגות המעוצבות בכלל.

עוד עוגות מוס יחודיות ומעוצבות מדהים שניתן למצוא הן: עוגת מוס אלפחורס וריבת חלב עם שוקולד לבן על תחתית פתי בר ועוגת מוס אוריאו ושוקולד לבן על תחתית אוריאו, גנאש שוקולד מריר מעוטרות במקרונים צבעוניים בטעמים שונים. לקראת תקופת החגים שמתקרבת אלינו בצעדי ענק מתכנן טל סלמן כמה הפתעות, שניתן יהיה להזמין אצלו בקונדיטוריה: מארז לכבוד ראש השנה שיכיל קינוחים שטרם נראו בישראל, כמו קרם בורלה בטעם דבש, קרם בורלה בטעם תפוחים, וכן מארזים ליום הכיפורים שבהם עוגיות טעימות ונימוחות לסיום הצום.

קהל הלקוחות של טל מגוון, החל מהמגזר החרדי שמזמין אצלו עוגות כשרות, ועד לקוחות שמגיעים במיוחד מאזור המרכז. בנוסף, הוא עובד עם מספר חברות קייטרינג שמזמינות ממנו קינוחים לאירועים. "כרגע הקונדיטוריה מתבצעת בבית, אבל בקרוב אני עומד לפתוח מקום שלי, משהו יחודי שאני עוד לא יכול לפרט הרבה פרטים בקשר אליו", מגלב טל על תוכניות לעתיד.

את ההזמנות ניתן לבצע ישירות דרך הפייסבוק ועמוד האינסטגרם של טל סלמן.

טלפון:052-544-7302 

לפייסבוק: tal_salman

לאינסטגרם טל סלמן: _tal_salman

 איסוף עצמי מירושלים, ללא משלוחים


אלונה לוי רגעים מתוקים

טרנד שלא עובר – כל מה שרציתם לדעת על עוגות מעוצבות מבצק סוכר

אלונה עיצובים מתוקים (צילום: פרטי)

אלונה עיצובים מתוקים (צילום: פרטי)

עוגות מעוצבות מבצק סוכר נמצאות איתנו כבר לא מעט שנים ונדמה שהאופנה או הטרנד, מסרב לעבור. אלונה לוי, מומחית לעיצוב עוגות מבצק סוכר, מספרת לנו שכל אחד ואחת מכם בהחלט יכולים לעצב בעצמם עוגות מבצק סוכר. מפתיע? נגיע לזה בהמשך…

אלונה, בת ארבעים ושתיים ממעלה אדומים, גילתה את עולם העוגות המעוצבות עוד לפני שנים כאשר בתה הקטנה ביקשה עוגת יום הולדת עם אחת מהדמויות המפורסמות של דיסני. היא לא נבהלה, רכשה בצק סוכר ומול תמונה מספר ילדים פיסלה בעצמה את הדמויות המבוקשות. והשאר היסטוריה. אלונה הפכה למעצבת עוגות, הלכה והשתפרה עם השנים ובנוסף לעוגות מבצק סוכר היא מעצבת עוגות לימי הולדת ולאירועים.

אז איך זה שטרנד בצק הסוכר פשוט לא עובר לנו? "הטרנד לא עובר, הוא כאן כדי להישאר והוא הולך ותופס תאוצה בחתונות, בת מצווה, בר מצווה וימי הולדת. עם בצק סוכר אפשר להגיע לתוצאות מדהימות בפיסול שמאוד דומות למציאות", מסבירה אלונה. "עוגות מבצק סוכר עמידות ואפשר לשנע אותן ממקום למקום בלי שום בעיה. העוגות המתאימות ביותר לציפוי הן עוגות בחושות, כאשר הלקוח יכול לבחור את טעם העוגה שלו, שוקולד ושכבות וניל, וניל עם נוגט וכו' כשעוגות השוקולד הן הפופולריות ביותר". אלונה לא נבהלת מאף בקשה או משאלה של לקוח לגבי עוגת החלומות שלו, להיפך, ככל שתאתגרו אותה כך היא תשמח ותתגייס לאתגר. דווקא העוגות הגרנדיוזיות עם מספר קומות (כמו לחתונות למשל) הן העוגות שאני הכי אוהבת להכין", ואכן ניתן לראות באחת העוגות המעוצבות האחרונות, עוגת קומותיים (להצעת נישואין) עם שושנים לבנים מבצק סוכר שנראים ממש אמיתיים.

איזה טרנדים נוספים קיימים עכשיו בתחום העוגות המעוצבות? "עוגת המספרים/אותיות, עוגה טעימה מאוד מבצק שקדים, מסקרפונה וטופינג משתנה שוקולדים/פירות, באה בעוד צורות כמו צורת הטבעת למסיבת רווקות או הצעת נישואין. עוגות מבצק סוכר הן ממש יצירת אומנות, מעשירות כל אירוע וכל שולחן, תופסות מקום מאוד מרשים ונראות מעולה גם בתמונות. חשוב לציין שהן לא רק יפות, אלא גם מאוד טעימות", אומרת אלונה.

מה הטיפים שלך לאנשים שרוצים להתנסות בבצק סוכר ובעוגות מעוצבות, אך קצת חוששים? "אין ממה לחשוש, אפשר להתייחס לבצק סוכר כמו פלסטלינה ובעזרת כמה אביזרים נלווים, טכניקות קלות ודמיון, אפשר לפסל בבצק סוכר. יש אפשרות לקנות את בצק הסוכר בכמויות שונות ובצבעים שונים וישנו אף בצק סוכר מיוחד, מוכן לפיסול".

אלונה לוי מקיימת הפעלות לימי הולדת ואת הציוד והחומרים מביאה איתה עד בית הלקוח.

להזמנות: 054-6622416

לפייסבוק: אלונה רגעים מתוקים

איסוף עצמי ממעלה אדומים, כמו כן, ישנה אפשרות למשלוח לירושלים (קניון מלחה), אשר נגיש וקל לאיסוף.


 

בתאל סבח

"עבורי זאת הנאה לשמח אנשים"

בת אל סבח עיצוב עוגות (צילום: פרטי)

בת אל סבח עיצוב עוגות (צילום: פרטי)

אצל מעצבת העוגות, בתאל סבח (28) הבישול והאפייה זורם בדמה. "אצלנו זה בגנים" אומרת בתאל בת דודתו של השף אבי לוי בעל מסעדת ה"מוציא" ובת דודתה של גל קספרס, המועמדת במאסטר שף שהוכרזה כמצטיינת העונה. בנוסף, גם לאחיה של בתאל ישנה מאפיית בוטיק בגבעת משואה "נולדתי למשפחה של בשלנים ואופים, המטבח מצא אותי ולא אני אותו" אומרת בת-אל, "הגעתי מעולם הבישול ונשאבתי לקונדיטוריה, התאהבתי בתחום. הבישול הוא חלק ממני ואני מאוד אוהבת לארח חברים ומשפחה, כשגיליתי את הקונדיטוריה בחרתי להתמקצע בתחום ואני מתרגשת מכל השלבים עד לבנייה, ההרכבה והליטושים האחרונים".

מתוך כל העולם של אפיית עוגות ועיצוב עוגות, מה בעיקר לקוחות אוהבים להזמין? "יש את הקינוחים הקלסיים ויש טרנדים. הטרנד העכשווי הוא עוגות מספרים שאנשים מאוד אוהבים להזמין לימי הולדת ומעבר לכך, ישנן אין סוף של הזמנות זה עולם עצום של טעמים ועיצובים. מזמינים עוגות מוס ועוגות קומות, הרבה מאוד הזמנות של קינוחי כוסות שהפך למאוד אהוב ופופולרי. אני מכינה למסיבות בר קינוחים עשיר, טעים ויפה וזה גורם לי לאושר ולשמחה לראות את האנשים אוכלים ונהנים. יש גם את העוגות הנצחיות, עוגות שמרים קרנץ' כמו עוגות שוקולד שמרים, ריקוטה, ותפוחים שבראש השנה מזמינים ממני הרבה מאוד. למרות הטרנד והקידמה, מסתבר שעוגת שמרים שושנים תישאר לעולם. זו עוגה שמזכירה בית וכולם אוהבים אותה".

כמה זמן לוקח להכין עוגה מעוצבת? "זה תהליך מאוד ארוך ומורכב ויכול להימשך גם שלושה ימים. אפיית העוגה, הציפוי, ההקפאה, שוב ציפוי ועיצוב, תלוי כמובן בסוג העוגה. בשבילי עולם הקונדיטוריה נעשה מתוך אהבה ענקית וזה מורגש בתוצאות".

מהו הייחוד שלך? "אני לא רואה במה שאני עושה עבודה. עבורי זאת הנאה לשמח אנשים. בתחום הזה כישרון אינו מספיק, צריך שתהיה גישה ללב של האנשים, להיות קשובים ולהבין מה הם רוצים, למי זה מיועד. לפעמים שולחים אלי תמונה ואומרים לי 'כזה אני רוצה' ואני אחרי השיחה וההיכרות יודעת לשדרג את הבקשה שלהם ולהתאים את העוגה והעיצוב לסגנון האדם שאליו מיועדת העוגה. אחד הדברים שגורמים לי להתרגש בכל תהליך ההכנה ועד סופו, הוא שאני עושה משהו אישי עבור מישהו אחר, ולא משנה אם אני לא מכירה אותו".

מה החלום הבא? "השאיפה שלי לעתיד לפתוח מקום ייחודי, בוטיקי שאין כמותו בארץ. זה כרגע בגדר חשיבה ובעתיד מתכננת להוציא אותו לפועל".

טלפון: 050-7879217

לפייסבוק: batel sabach

לאינסטגרם: batel_s7


 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר