רו"ח חגי גולדברג ושות' (צילום: אבי נועם)
רו"ח חגי גולדברג ושות' (צילום: אבי נועם)

רו"ח חגי גולדברג ושות' – הדרך שלכם לפתיחת עסק עצמאי בירושלים

במסגרת תהליך פתיחת עסק עצמאי בירושלים, משרד רו"ח חגי גולדברג ושות' מתנהל עבורכם מול כלל הגורמים הממשלתיים שיש לעבור דרכם באופן המקצועי ביותר: מס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ, וחוסך לכם הרבה מיסים, בירוקרטיה ועגמת נפש

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:46

מעוניינים להיות עצמאיים ולפתוח עסק משלכם, אבל לא יודעים מהיכן להתחיל? קודם כל, חשוב תדעו שהתהליך כרוך בהרבה בירוקרטיה. האם צריך לפתוח עוסק פטור, או מורשה? כיצד פותחים תיק במס הכנסה, בביטוח לאומי ובמע"מ? ואיך מנהלים ספרים?  כדי לענות על השאלות האלו ואף להבין אותן, תצטרכו להיעזר ברואה חשבון בעת פתיחת עסק עצמאי בירושלים.

המשרד הירושלמי הוותיק "חגי גולדברג ושות'" מלווה מזה שלושה עשורים, עצמאיים בדרך להקמתם של עסקים מצליחים ומשגשגים. צוות רואי החשבון המקצועי של המשרד מלווה את הלקוחות בתהליך פתיחת העסק, ולאחר מכן מתנהל באופן שוטף מול מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ בכדי שהעסק יעמוד בכל דרישותיו מבלי להיכנס לחובות. במסגרת השירות הניתן על ידי המשרד, הלקוח אינו צריך להתעסק בצד הבירוקרטי המייגע של פתיחת העסק ויכול להתרכז אך ורק בניהולו – בראש שקט וללא דאגות. כיוון שהמשרד ממוקם בגבעת שאול (בסמוך למשרדי מס הכנסה), רואי החשבון יכולים להגיע אליהם באופן מיידי. הנושא מקבל משנה חשיבות בעיקר כשמתעוררת בעיה דחופה.

רו"ח חגי גולדברג ושות' (צילום: אבי נועם)

רו"ח חגי גולדברג ושות' (צילום: אבי נועם)

במסגרת תהליך פתיחת העסק, המשרד מתנהל עבורכם מול כלל הגורמים הממשלתיים שיש לעבור דרכם. תהליך פתיחת התיק במע"מ דורש מסמכים רבים שעל הלקוח להוציא, במסגרתו יש להחליט האם לפתוח עוסק פטור או עוסק מורשה. התהליך בלווי המשרד מתבצע בצורה מקוונת מול מחשבי הרשויות ומקצר מאוד את זמן פתיחת התיקים. לאחר מכן, בביטוח לאומי יש צורך לבחור האם לשלם ביטוח לאומי מלא או מינימלי, וזאת בהסתמך על נתוני העסק. לבסוף, לאחר פתיחת התיק במס הכנסה, ישנה לרוב דרישה לשלם מקדמות, ויש צורך לבחון האם סכומן מוצדק או שמא יש לבקש לשנותו. כל שלושת השלבים הינם בעלי השלכות קריטיות על עתיד העסק, ולכן חשוב מאוד שייעשו על ידי איש מקצוע.

ההתנהלות הבירוקרטית מול גופים אלו לא מסתיימת בתום תהליך פתיחת העסק. לאורך השנה נדרשים בעלי העסקים לעמוד בדרישות המשתנות בהתאם לסוג העסק שברשותם: הכנת הצהרות הון, דיווח שנתי למס הכנסה, דיווח חודשי/דו חודשי למע"מ ולמס הכנסה, ניהול ספרים שוטף, הוצאת קבלות במועד הנדרש ועוד. לשם כך, רואי החשבון של המשרד עוקבים אחר העסק ומוודאים שיעמוד בכלל החובות אותן הוא מתבקש למלא. כמו כן, הם מייעצים לו כיצד לחסוך במיסים ככל האפשר. למעוניינים, המשרד מעניק גם שירותי הנהלת חשבונות על ידי צוות עובדים מקצועי ומסור.

רו"ח חגי גולדברג ושות' (צילום: אבי נועם)

רו"ח חגי גולדברג ושות' (צילום: אבי נועם)

מיכל, רואת חשבון וותיקה אשר עובדת במשרד וסייעה עד כה לעשרות לקוחות עצמאיים, מספרת על סוד ההצלחה: "המשרד שלנו מורכב מצוות רואי חשבון מקצועי ומנוסה, בעל יחס נעים המלווה את בעלי העסקים באופן אישי לאורך כל התהליך. יש לנו ניסיון רב שנים בהגשת דוחות אישיים לעצמאים, החזרי מס לשכירים, הצהרות הון, טיפול במיסים עבור חברות ועמותות, טיפול בגילוי מרצון של הכנסות שלא דווחו, דיווח הכנסות מחו"ל, ייעוץ מס בעת פרישה ועוד.הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לפנות אלינו תמיד בכל שאלה או בעיה בה הם נתקלים".

כתובת: כנפי נשרים 68 ירושלים

טלפון: 02-6547666

אתר: www.goldbergcpa.co.il

אילנות הנהלת חשבונות: www.goldbergcpa.co.il


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר