חומרי בניין בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
חומרי בניין בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חומרי בניין בירושלים: חנויות שכדאי לכם להכיר

לקוחות מגיעים אליהם מכל רחבי הארץ לקבל ייעוץ מקצועי, קבלנים מכירים אותם וסומכים עליהם, והם יעניקו את השירות הכי יעיל ומהיר שיחסוך לכם הרבה כסף. הכירו את החנויות המומלצות לחומרי בניין בירושלים

פורסם בתאריך: 4.9.19 19:05


אלבס חומרי בניין

אלבס חומרי בניין (צילום: רעות מועלם)

לאחר קרוב לעשרים שנה שחנות "אלבס חומרי בניין" בבעלותו של חסן אלבס מספקת חומרי בניין בעיר, זה ברור לגמרי שהיא אחת הפופולריות ובעלת שם מוכר בענף. החנות מספקת חומרי בניין בירושלים ומחזיקה במאגר גדול מאוד של מוצרים שונים כשעיקר הלקוחות הם ספקים גדולים, חברות שונות וקבלנים, לצד אנשים פרטיים שפוקדים את המקום. במקביל, "אלבס חומרי בניין" התרחבה גם לתחום הקרמיקה והכלים הסניטריים ובמקום אפשר למצוא אולם תצוגה מרשים ומפואר עם סוגים שונים מוצרי קרמיקה, מכל הגוונים, המינים והסוגים.

אלבס בן ה-47 הוא אחד הוותיקים בתחום ומאז שהוא זוכר את עצמו הוא מתעסק בחומרי בניין. "מגיל צעיר אני חי את התחום,  תמיד עסקתי בכך ולכן צברתי המון ניסיון וידע". מי שעוזרת לו בניהול החנות היא ילנה מורוזוב המנהלת הפיננסית, והיא מספרת כי "מדובר בחנות שאין כמוה בארץ מבחינת מחירים. מדובר במחיר שווה לכל נפש, מחיר ללא תחרות וזאת משום שיטת העבודה והיעילות שלנו. קשה להתחרות בנו".

איזה סוגי חומרים אתם מוכרים? "אנחנו מספקים ללקוח הכל בחנות אחת ויש לנו אינספור סוגים של חומרי בניין. בעצם כל דבר שהלקוח זקוק לו, בין אם מדובר בספקים, בקבלנים או באנשים פרטיים – נמצא כאן. לקוח לא צריך להסתובב בין כמה חנויות כדי למצוא מוצר כזה או אחר. יש לנו הכל בחנות ברזל, קלקר, איטום, מלט, בלוקים, גבס, חוטי קשירה ושזור ואלה רק דוגמאות. יש כאן באמת הכל ומי שיגיע לכאן יתרשם מאוד מהמבחר העצום והאיכותי".

מורוזוב מספרת על השירות הייחודי שיש למקום. "אנחנו מגיעים עד לבית הלקוח או עד למקום היעד, לכל מקום בעצם. המחסנים שלנו ממוקמים בצמוד לחנות כך שהסחורה נגישה והלקוח מקבל אותה כבר למחרת ההזמנה והרכישה. זה נתון שהוא קריטי בענף הבנייה". כפי שאפשר להבין, מהירות ויעילות היא אחד הדברים החשובים שחנות חומרי בניין צריכה להציע וב"אלבס חומרי בניין" מבינים את זה היטב. אלבס לקחו את המידע הזה צעד אחד קדימה והם עושים הכל כדי להיות מהירים ביותר, להעניק לספק או לקבלן את הציוד והמוצרים שרכש באופן הזריז ביותר על מנת שלא לעכב את הבנייה. כל יום בנייה שווה הרבה מאוד כסף ולכן הרבה קבלנים וספקים מעריכים את השירות הזה ומגיעים לאלבס.

מורזוב מוסיפה עוד על החנות: "הלקוח מאוד חשוב לנו. אם הוא רוצה מוצר מחברה איטלקית או גרמנית אנחנו דואגים לו ומרחיבים את מעגל המוצרים שלנו כך שהוא לא יאלץ לחפש במקומות אחרים".

ב"אלבס חומרי בניין" לא זונחים גם את התחום השיווקי. בקרוב יעלה אתר אינטרנט ודף פייסבוק ובינתיים אפשר למצוא אותם בחיפוש ברשת וב-144.

אלבס חומרי בניין

כתובת: גבעון החדשה

טלפון: 02-5730010


"גגות רעפים וחומרי בניין חמאדה בע"מ" – כל שירותי הגגות תחת אותה קורת גג

חמאדה גגות רעפים (צילום פרטי)

חמאדה גגות רעפים (צילום פרטי)

במקרה של עיצוב דירה או בניין, על מנת שהשלם יהיה גדול מסך חלקיו כל חומר וחומר ממנו מורכב הנכס חייב להיות מהאיכותיים והעמידים ביותר שקיימים בשוק. והיכן תוכלו למצוא חומרים שכאלו? מיד נגלה לכם. כולנו משקיעים מאמצים רבים בעיצוב הבית על מנת שכלל השותפים בו ייהנו מתנאי מחיה נוחים ויחיו יחד בהרמוניה. אך בשביל להרגיש בנוח תחת קורת הגג שלנו, חשוב לבחון גם את הפרשנות המילולית של הביטוי "קורת גג" ולהבין כי הגג לכשעצמו הוא פקטור לא קטן בשמירה על איכות חיים גבוהה.

גג חזק הבנוי מחומרים עמידים הוא הדבר הראשון שאנו צריכים לקחת בחשבון במסגרת המשימה הנ"ל, ו"גגות רעפים וחומרי בניין חמאדה בע"מ" היא החברה הראשונה שאנו צריכים לפנות אליה. חמאדה מספק חומרי בניין ואינספור חומרים איכותיים לגגות רעפים ומשתף פעולה עם קבלנים בעלי ניסיון רב בתחום, אשר ייבנו עבורכם את הגג במקצועיות וביעילות. היתרון הגדול של חמאדה הוא שירות הייעוץ שהוא מעניק למגוון לקוחותיו. הוא מתאים את החומרים למבנה הבית ולצרכי הדיירים, על מנת שיקבלו גג עמיד, אשר מבחינת הנראות גם מתאים לעיצוב החיצוני והפנימי של הנכס. למעשה, אחרי שתסיימו את תהליך העבודה מול חמאדה כנראה שלא תזדקקו לאף שירותי גגות אחרים בהמשך חייכם, שכן בגגות של חמאדה קשה מאוד למצוא בעיות.

חמאדה טוען כי האקלים הקיצוני ששורר בישראל הוא מרכיב בעל חשיבות מכרעת לגג שלכם, ומסביר כי הגג חייב להיות מורכב אך ורק מחומרים המתאימים לתנאי מזג האוויר הללו. כמו כן, בתקופה כזו שבה החורף בפתח אין מנוס מלקנות גם את כיסויי הגגות האיכותיים של חמאדה, על מנת לוודא שהגג שלכם יהיה מוגן מפני גשם ורוחות עזות.

והמחירים של חמאדה? מגוחכים לחלוטין. ב"גגות רעפים וחומרי בניין חמאדה בע"מ" דוגלים בשקיפות מלאה מול הלקוח לאורך כל שלבי העבודה. הודות לכך כאשר הלקוחות של חמאדה מקבלים את המחיר הסופי, הם נוכחים לגלות שהצעת המחיר תואמת במדויק את המענה הרלוונטי שניתן להם ולמעשה, נהנים מתמורה הוגנת לתשלום.

זוהי רק טעימה מהשירות המקצועי שמעניק חמאדה לכלל לקוחותיו. על גגות הרעפים של החברה ניתן להרעיף עוד אינספור מחמאות, אך בשביל להבין באמת מדוע מדובר בבעל מקצוע איכותי כל כך, תהיו חייבים לפנות אל החברה ולהיווכח לכך בעצמכם. וגם אם אתם גרים באזורים מרוחקים, אל דאגה – החברה פועלת בפריסה ארצית, כך שכל אחד יוכל ליהנות מהשירות המקצועי של חמאדה.

"גגות רעפים וחומרי בניין חמאדה בע"מ"

כתובת בוייז: גבעת זאב גגות רעפים חמאדה

טלפון: 054-6997488

בפייסבוק: גגות רעפים וחומרי בניין חמאדה


יגמור חומרי בניין ודלתות

יגמור חומרי בניין (צילום: רעות מועלם)

יגמור חומרי בניין (צילום: רעות מועלם)

לכולנו יש בית עסק אחד שאנחנו לא מוכנים להתפשר על אף אחד מלבדו. זה יכול להיות בית הקפה שאליו אנו מגיעים עם קרובינו, המסעדה הקבועה שלנו או כל מוסד אחר שמספק שירותים כלשהם בתשלום עבור הקהל הרחב. מן הסתם שאותו המקום יעניק שירותים מקצועיים בתחום בו הוא פועל, אך זהו לא מה שגורם לנו להגיע אך ורק אליו באופן קבוע. הסיבה האמיתית לבית עסק שהופך לבית שני עבורנו, הוא האווירה המשפחתית ששוררת בו. במקרה כזה הקשר בינינו לבין עובדי המקום כבר חצה מזמן את הגבול של מוכר וקונה והפך להדוק וחברותי יותר, ממש כמו משפחה. וכפי שנלך עם משפחתנו באש ובמים, כך גם נתנהל מול בית העסק הקבוע שלנו והוא יהיה היחיד שיספק לנו שירותים עבור צרכינו הרלוונטיים.

יגמור חומרי בניין ודלתות היא הרבה מעבר לחנות לחומרי בניין. מדובר קודם כל בחממה שעובדת עם אנשים, אדריכלים וקבלנים מכל הסוגים והמינים ללא הבדל דת, גזע ומין. ב"יגמור חומרי בניין ודלתות" כולם מכבדים את כולם. ועם מוטו הייחודי שכזה אין זה פלא שמדובר באחת מחנויות חומרי הבניין המבוקשות ביותר בירושלים מזה שנים רבות. המקום מספק שירותי התקנה ומכירה של חומרי בניין משובחים, כגון: כלי עבודה, גבס, ציוד אינסטלציה וחשמל, צבעים מכל הגוונים (המיוצרים במכונת צבע ייחודית עפ"י דרישה) ועוד. כמו כן, בחנות תוכלו למצוא גם דלתות איכותיות ועמידות. עובדי המקום מזמינים אתכם לטייל באולם התצוגה המרהיב, להתייעץ עם עובדי החנות ולקנות דלת על המקום.

כבר למעלה מ-20 שנים שהמותג "יגמור" ממשיך לתפוס תאוצה בקרב תושבי ירושלים. אך כיצד ההצלחה נולדה? ובכן, כשמחירים אטרקטיביים, ציוד איכותי ואנשים חמים וידידותיים מתרכזים במקום אחד, זוהי התוצאה. לכן, כשמנהלי המקום פתחו את החנות החדשה שלהם לפני כ-8 שנים, הלקוחות הקבועים לא שכחו את השם "יגמור" וחיפשו אותם, עד שמצאו את המוכר והאהוב.

ועכשיו, בואו נדבר על האווירה הייחודית ששוררת ב"יגמור חומרי בניין ודלתות". כשנכנסים לחנות אפשר להתבלבל לרגע, שכן אי אפשר להתעלם מהצחוקים ומהאווירה האינטימית ששוררת במקום. כאן יודעים איך לארח אנשים כמו שצריך ובמקום לדבר מיד business, יציעו לכם קפה ויקשקשו אתכם עד שלרגע אולי תשכחו את המטרה שלשמה הגעתם. אז הגיע הזמן לשכוח מהשירות ולהתחיל להתרגל למונח "אירוח".

יגמור חומרי בניין ודלתות

כתובת: צומת קוקה קולה, דרך פסגת זאב הישנה

פייסבוק: יגמור חומרי בניין

טלפון: 02-5364331


הייכל חומרי בניין

הייכל חומרי בניין (צילום: פרטי)

הייכל חומרי בניין (צילום: פרטי)

העסק של מוחמד אבו הייכל לחומרי בניין נפתח אמנם לפני ארבע שנים, אבל מדובר בבעל מקצוע ותיק עם נסיון רב שמצוי בעסקי חומרי הבניין מאז שהוא זוכר את עצמו, ואת הידע שצבר אי אפשר לקנות. החנות של אבו הייכל בן ה-34 בעלי חברת "הייכל חומרי בניין" שוכנת בעין נקובא בסמוך לעין ראפה בפאתי ירושלים ומשרת לא רק את תושבי האיזור, אלא גם עסקים ואנשים פרטיים מכל רחבי הארץ. אלה שמעו על בעל המקצוע שצבר לעצמו שם בעיקר בזכות מקצוענות, אמינות וחומרי גלם טובים אותם הוא מוכר ומחירים אטרקטיביים וזולים – והגיע עד לכאן לרכישת חומרי בניין.

"אני מגיע ממשפחה שעוסקת שנים רבות בענף חומרי הבניין כך שאני חי את התחום ועובד בו מגיל צעיר מאוד", מספר אבו הייכל, "בבעלות המשפחה שלי מנופים, משאיות, חומרי בניין ואת הידע הרב והמקצוענות לקחתי משם עד שהחלטתי שהגיע הזמן ואפתח עסק עצמאי משלי". הוא מוסיף, "התחלתי כקניין שמוכר וקונה חומרי בניין בלי חנות, אבל צמחתי והתפתחתי וגם פתחתי חנות משלי. אני מאוד אוהב את המקצוע הזה, נולדתי לתוכו, ספגתי את זה מגיל צעיר ואני מתמלא סיפוק מהמקצוע".

הייכל משקיע כל הזמן בלימודים ורכישת מידע מרחבי העולם, ועל-כן מקפיד לבקר בחו"ל לא מעט פעמים כדי ללמוד עוד ולהעמיק את הידע שלו, זאת המטרה לשפר את המקצוענות עוד ועוד ולהצליח לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר.

אצל "הייכל חומרי בניין" תמצאו מגוון רחב מאוד, כמעט בלתי נגמר של סוגי חומרי הבניין שמשרתים את כל סוגי הלקוחות כמו קבלנים, חברות פרטיות, מועצות מקומיות ולקוחות פרטיים. "אני עובד עם כולם באהבה", הוא מציין ומוסיף, "אני אוהב את העסק שלי ואת המקצוע וזה גורם לי למוטיבציה להפוך למקצועי יותר ויותר ולבצע הכל מהלב".

"אני מוכר כל מה שתחשוב עליו", מספר הייכל, "סוגים שונים של בניה, מכונות שונות, גבס, צבע, חשמל, יריעות, זפת, ברזל, עץ בניין, איטום, צנרת. יש לנו גם שירות של משאיות ומנופים שמביאים את הסחורה עד לבית הלקוח. יש הרבה חלקוחות שמגיעים במיוחד לקבל ייעוץ ממני אישית. אני שמח לדבר איתם באופן אישי ולייעץ להם. הכי חשוב זה להבין מה הם רוצים ולהבין את הראש שלהם. חשוב לי שהם יקחו מה שהם באמת צריכים ולא סתם כדי למכור. חשוב לי לתת להם הכוונה נכונה".

הייכל חומרי בניין

כתובת: עין נקובא

טלפון: 050-744-2484

לפייסבוק: הייכל חומרי בניין


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר