טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)
טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

טרקטורונים בירושלים: פעילות אקסטרים מרגשת

מסלולים בני שעה, שעה וחצי או שעתיים, למשפחות ולקבוצות, עם טבילה במעיין או הנאה מתצפית בדרך, עצירה לקפה או פריסת שטח מלאה. את כל אלו ועוד מציעים בחברת REGUSH לטיולי טרקטורונים בירושלים

פורסם בתאריך: 28.8.19 14:26

רק עשרים דקות מעיר הקודש, תוכלו לחוות את אחת החוויות המרגשות שלמרחבי גוש עציון יש להציע. אם נמאס לכם מהטיולים העירוניים של ירושלים, ואתם רוצים לגוון באיזו חוויה אקסטרימית בין כרמים ונופים עוצרי נשימה – ההצעה הבאה שלנו תתאים לכם בול. לא סתם העסק המשפחתי של לילך ואריה ווינשטוק נקרא REGUSH. משחק המילים המשלב בין מה שתרגישו בזמן שתטיילו בנופי הגוש.

נקודת הכינוס והיציאה לטיולי הטרקטורונים בירושלים או הג'יפים שחברת REGUSH מציעה נמצאת בצמוד לשער הכניסה של הישוב אלון שבות. החברה נוסדה מתוך היסטוריה ארוכת שנים עם הגוש. אביו של אריה ויינשטוק, הבעלים של העסק, היה פקח קרקעות בגוש עציון, ובזכות כך אריה מכיר כל אבן וכל פינה באזור. ואכן, לא משנה באיזה סוג טיול תבחרו, אריה ידריך אתכם וישתף אתכם בסיפורים הכי מעניינים ובידע העצום שלו.

טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

איזה סוג טיול כדאי לבחור? חברת "ריגוש" מציעה מבחר רחב של טיולים, לפי זמן, בהתאם לזמן שעומד לרשותכם וכמובן בהתאם לאופי הקבוצה. ישנם שלושה סוגי טיולים עיקריים לפי זמן. מסלול של שעה, שעה וחצי או שעתיים:

  • מסלול השעה, הנקרא גם "דרך האבות", כולל מסלול מקסים לגבעת החיש, משם דרך אמת הביאר ולאחר מכן עלייה לדרך האבות וביקור במקווה יחודי מימי בית שני, שם עוצרים להדרכה קצרה.  לאחר מכן ממשיכים על דרך האבות הקדומה עד לכרמים המדהימים של קיבוץ ראש צורים, עורכים נצפית על ביתר המקראית ומשם עולים למעיין עין מסלע  – הדרך בה עברו אבותנו בדרכם לירושלים.
  • מסלול שעה וחצי, הנקרא גם "דרך המעיינות" הוא מסלול העובר בין מקורות המים הקסומים של גוש עציון, יוצאים מ- REGUSH לעין אבו כלב דרך משואות יצחק הישנה, מבקרים בעין חובלה שבבת עין, משם נוסעים לחורבת ג'ומג'ום שהיא ישוב עתיק מתקופת המכבים ועולים לעין סג'מה הוא עין יצחק לטבילה קטנה והדרכה מרתקת.
  • המסלול המשולב שאורכו כשעתיים, הוא מסלול מדהים המשלב את כל ברכותיו של גוש עציון החל מהנופים המרהיבים, ההיסטוריה היחודית מימי התנ"ך ועד ימינו והנאה שאין כמותה. מתחילים בין הכרמים, ממשיכים על דרך האבות וטובלים במעיינות. מסלול השעתיים כולל עצירה לקפה וטבילה בעין יצחק וברכת דובק.
טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

הייחוד של חברת REGUSH  היא היכולת שלה להתאים לכל קבוצה את מה שמתאים לה. לכל טיול ניתן להוסיף את הערך המוסף על-פי אופי הקבוצה, ולכך אריה יתאים את ההדרכה. למשל, מספר לנו אריה ויינשטוק, שקבוצות רבות חוגגות אירועים שונים בטיולי טרקטורונים. השכיח ביותר הוא טיול בר המצווה, ועוד טיולים כמו: הצעות נישואין, טיולי שקיעה, טיולים הסטוריים, טיולי טבע ועוד. לכל טיול ניתן לשלב פריסה בשטח או באזור הכינוס בחצר הבית של משפחת ויינשטוק, או כל רעיון אחר שעולה על רוחכם.

טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

מי יכול לנהוג על הכלים והאם זה מסוכן? "כל בעל רישיון נהיגה מגיל 18 ומעלה רשאי לנהוג על אחד הכלים של חברת REGUSH". מסביר אריה, ומדגיש כי החברה שומרת על כל כללי הבטיחות במהלך הטיולים וכן הכלים שבשימוש החברה הם של חברת CANAM, חברה בסטנדרט עולמי שכמעט ולא רואים בטיולי השטח בארץ. הכלים של החברה ידועים כבטוחים ובעלי בולמי זעזועים לשיכוך גבוה ביותר בתנאי חוץ, מה שמקנה נסיעת שטח חווייתית במיוחד. מבחינת חלוקת המשתתפים ברכיבת השטח, ישנם כלים זוגיים, כלי רכב לשלישייה או רביעיות, וכן ברשות החברה ג'יפים עבור אלו שלא מעוניינים לעלות על הטרקטורון מסיבות שונות.

טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

טרקטורוני Regush (צילום: נתנאל כהן)

שמה של חברת  REGUSH ידוע בקרב המטיילים האמריקאים שנוהגים לטייל בישראל כבר שנים רבות, ועבורם כמובן הסיור מתבצע בשפה האנגלית, אך את חוויית הריגוש בחבל הארץ הנפלא של גוש עציון ניתן להזמין גם בשפה הספרדית. ללא ספק, כל קבוצת מטיילים יכולה לקבל חווייה מרגשת עם אופי יחודי של אהבת הארץ והאדמה שלא תישכח למשך הרבה זמן.

אתר: www.regush.co.il

טלפון: 050-4651888

אימייל: [email protected]

פייסבוק: https://www.facebook.com/regushatv/

אינסטגרם: regushatv


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר