פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)
פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)

פיצוחי מורנו – המתכון לפיצוחים מעולים נשאר סודי

ניסינו לקבל מפיצוחי מורנו את המתכון הסודי לפיצוחים בירושלים שבגללם משתרך תור ארוך בחנות מדי יום שישי - אך ללא הצלחה. מנהלת המקום התעקשה לשמור את המתכון בתוך המשפחה, אבל סיפרה לנו על הדרך שמשפחתה עברה עד להצלחה האדירה

פורסם בתאריך: 9.9.19 13:29

בואו נדבר על נשנושים – המאכלים או המשקאות שאנו צורכים נטו בשביל הטעם ועל מנת ליצור אווירה קלילה בין החברים. היתרון המרכזי בנשנוש טוב הוא שלא חייבים לאכול אותו דווקא כשרעבים, אלא פשוט לשם ההנאה. בין הנשנושים הנפוצים ניתן למצוא בירות, חטיפים, מתוקים וכדומה, אולם אין ספק שהנשנוש הלאומי הוא הפיצוחים בירושלים ועל כך אין עוררין. משהו בקראנצ'יות ובטעם העדין של הפיצוחים השתלט על מדינת ישראל, וכיום אין כמעט אחד שלא מכיר את תחושת הסיפוק המלווה בישיבה נעימה עם קרוביו לצד פיצוחים. לאור הפופולאריות הרבה שלהם, אינספור רשתות מזון, פיצוציות ואפילו מסעדות מציעות עבור הקהל הרחב פיצוחים מגוונים. אך לאחרונה גילינו את אחת מרשתות המזון שמוכרות את הפיצוחים האיכותיים והטעימים ביותר במדינה.

"פיצוחי מורנו" הוא עסק של שלושה דורות אשר התפשט במהרה לכל חלקי הארץ. כבר מעל ל-50 שנים שהרשת מוכרת מגוון נשנושים ומאכלים לכל המשפחה, כשגולת הכותרת שלהם היא כמובן הפיצוחים הטעימים. הרשת מחזיקה במספר סניפים: שוק מחנה יהודה, תלפיות, גבעת שאול ומודיעין, ולאחרונה אף נפתח סניף חדש באזור בית הכרם.

פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)

פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)

אור מורנו היא דור שלישי למנהלי "פיצוחי מורנו", ויחד עם משפחתה הם ממשיכים לחזק את תדמיתה של החברה כרשת ירושלמית אותנטית. ניהלנו איתה ראיון חפוז באמצע יום עבודה עמוס שבמהלכו היא סיפרה לנו הכול. ובכן, כמעט הכול.

איך הכול התחיל?

"סבי הקים את הסניף הראשון של 'פיצוחי מורנו' בשוק מחנה יהודה, כאשר בשלב הזה העסק עוד היה בחיתוליו. הביקורות היו מעולות ואין ספק שזו היתה תוצאה ישירה של איכות חומרי הגלם, הקלייה המיוחדת של הפיצוחים שהתבצעה מול עיניי הלקוח והטריות. הביקוש הרב רק גדל עם השנים, והוא למעשה זה שגרם לנו להתפתח לחנויות גדולות עם מגוון מוצרים רחב. כיום החנויות שלנו מהוות מעין סופר לפיצוחים המכיל את כל מה שצריך בשביל להתפנק בשבת כמו: פיצוחים, פירות יבשים, חמוצים, תבלינים, ממתקים ועוד".

מה אתם מציעים?

"תחשוב על ההיצע הרחב של שוק מחנה יהודה ותכניס את כל כולו למקום אחד. אצלנו ניתן לטייל בכיף עם העגלה בין מחלקה למחלקה ולמצוא נשנושים מכל הסוגים: פירות יבשים, סוכריות גומי ושוקולדים במשקל, תבלינים, חמוצים, חלבה, בקלווה, קטניות, יינות, וכמובן פיצוחים קלויים, טבעיים ומקורמלים. את כל הפיצוחים אנו מייצרים במפעל שלנו במהלך הלילה ובכל בוקר הסניפים מקבלים סחורה חמה וטרייה. כמו כן, יש להדגיש כי החנויות והמפעל שלנו מחזיקים בתעודת כשרות מטעם בד״ץ בית יוסף".

פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)

פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)

ספרי לי על מותג הדגל שלכם – הפיצוחים

"הפיצוחים הפכו למותג דגל הודות לאיכותם ולטעמם העשיר. הם למעשה אלו שעיצבו את המוניטין המקצועי שצברנו לעצמנו, ועל כן אנחנו מקפידים אך ורק על הסטנדרט הגבוה ביותר בכל אספקט אפשרי: איכות חומרי הגלם, שיטת הקלייה, טריות ומחזור חילוף יום יומי בכל החנויות. יתרה מזאת, חשוב לציין כי הפיצוחים מיוצרים ללא גלוטן".

לפני זמן קצר פתחתם סניף חדש בשכונת רמת בית הכרם

"נכון, לפני חודשיים פתחנו סניף בוטיק במתחם שכונת בית הכרם היוקרתית. כמו בכל שאר הסניפים שלנו, גם בחנות זו אנו מציעים סחורה איכותית ועשירה בטעמים לצד מחיר הוגן ובכל יום עובדי הסניף מקבלים מהמפעל פיצוחים חמים וטריים״.

פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)

פיצוחי מורנו (צילום: אבי נועם)

מהו האני מאמין שלכם?

"אנו חורטים על דגלנו מספר עקרונות: שימוש בחומרי גלם איכותיים, שיטת קלייה ייחודית ומוקפדת שעוברת מדור לדור וטריות יום יומית. זוהי התפיסה שבה אנו מאמינים כבר למעלה מ-50 שנים, והתוצאות מדברות בעד עצמן".

ולסיכום… אולי בכל זאת תתנו לנו טעימה מהמתכון הסודי שלכם?

"את הסוד הזה אני אשמור אצלי, אך אני כן יכולה לגלות לך את המרכיב החשוב ביותר: חופן קטן של אהבה. חשוב לנו שכל מי שנכנס לאחד מסניפנו ייהנה מחוויית הקנייה, הן בשירות שהוא מקבל והן באיכות המוצרים".

 

"פיצוחי מורנו"

סניף תלפיות- כתובת: רחוב התעשייה 8, טלפון: 02-5790881

סניף גבעת שאול- כתובת: רחוב כנפי נשרים 35, טלפון: 02-5658616

סניף שוק מחנה יהודה- כתובת: רחוב מחנה יהודה 24, טלפון: 02-6241734

סניף בית הכרם- כתובת: רחוב אביזוהר 8, טלפון: 02-5448530

אתר: www.morenonuts.co.il

בפייסבוק: פיצוחי מורנו

באינסטגרם: moreno_nuts

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר