אילוסטרציה צילום אסאפ קריאייטיב INGIMAGE
אילוסטרציה צילום אסאפ קריאייטיב INGIMAGE

קורסים מקצועיים בירושלים – איך להיכנס לעולם ההייטק?

כשמדברים על קורסים מקצועיים בירושלים יש מספיק תחומים בהם ניתן לעבוד ולהגיע אל משכורת ממש מכובדת. במיוחד בעולם ההייטק. השאלה היא אילו תפקידים קיימים בתעשייה הזאת? האם ישנם לימודי מחשבים בירושלים שמומלצים יותר מאחרים? והאם הם יכולים להיות הכניסה לתחום?

פורסם בתאריך: 28.8.19 14:59

כשאומרים לנו "הייטק" אנחנו אוטומטית נחשוב על עולמות התכנות והפיתוח, על איזה אדם שיושב במשרד ממוזג בחולצה מכופתרת, יחד עם חברים לצוות שכותבים יחדיו שורות קוד, זאת על מנת לפתח מוצר, תוכנה, אפליקציה או כל דבר אחר למען החברה בה הם עובדים. לאחרונה התפתחו המון מקצועות חדשים שמתאימים גם לאנשים קריאטיביים, טכניים או כאלה שאוהבים ליצור. בזכות התפתחות זו, HackerU הידועה כמרכז ההכשרה וההשמה המוצלח בערים רמת-גן וחיפה, פתחה קמפוס חדש בעיר ללימודים בירושלים. בעזרת מקומות כמו מרכזי הכשרה וקורסים מקצועיים בירושלים ניתן תוך כשנה שלמה (ואפילו פחות מכך) להגיע אל מקצוע נחשק וחלומי, במיוחד כשב-HackerU, קיימת אפילו הבטחה למציאת עבודה לבוגרי הקורסים.

אילוסטרציה צילום אסאפ קריאייטיב INGIMAGE

אילוסטרציה (צילום: אסאפ קריאייטיב INGIMAGE)

להלן רשימה של התחומים והמבוקשים ביותר בעולם ההייטק לשנת 2019 ו-2020:

עיצוב גרפי בשילוב חווית משתמש UX 
על התחום: עיצוב גרפי הפך לאחד מהמקצועות הפופולריים ביותר שיש. מעצבים גרפיים, במיוחד אלו שמתמחים בחוויית משתמש, יוכלו למצוא להם עבודה בהם ייתנו לחוש היצירתי לפרוח, כשהם יתעסקו בעיצוב באנרים, אתרי אינטרנט, אפליקציות ועוד.
למי זה מתאים? התחום בדרך כלל יתאים לאנשים יצירתיים, כאלה שיש להם יכולת סדר וארגון מאוד גבוהה מבחינה אסתטית, ובנוסף לאלו שירצו לפתח קריירה גם כעצמאיים או פרלינסרים.
תוך כמה זמן מקבלים הכשרה? ניתן לקבל הכשרה בעזרת קורס עיצוב גרפי בירושלים תוך כ-14 חודשים.

בניית אתרים
על התחום: הדרישה עבור בוני אתרים היא עצומה, על אחת כמה וכמה כאלה שידעו שפות תכנות רבות, פיתוח על צד השרת והלקוח וכמובן – הכרת המערכת המפורסמת WordPress.
למי זה מתאים? לאנשים שיחסית יצירתיים, אך כן יהיו דקדקנים מספיק בשביל לשבת ולכתוב שורות קוד, ניתן לומר שהתחום דורש מאלו שנכנסים אליו להיות 50% קריאטייבים ו-50% טכניים.
תוך כמה זמן מקבלים הכשרה? ניתן להפוך לבונה אתרים מוסמך כשמסיימים לימודים מקצועיים דרך תואר של מדעי המחשב, מדובר במסלול די ארוך וייתכן שבחלק מהמקרים אפילו אינו פרקטי מספיק.
אבל, ניתן לקבל הכשרה בעזרת קורס בניית אתרים בירושלים תוך כ-14 חודשים, שבו לומדים וצוברים את כל הידע הרלוונטי על מנת להיכנס לתעשייה בצורה המקצועית והטובה ביותר.

שיווק דיגיטלי
על התחום: "אם אתה לא שם, אתה לא קיים", זהו משפט רלוונטי לכל בית עסק או ארגון על עולם הדיגיטל. פרסום בעולם הדיגיטל הוא חלק בלתי נפרד היום מעולם השיווק, שם מתעסקים בניהול רשתות חברתיות, קמפיינים ממומנים, קידום אתרים אורגני וכתבות.
למי זה מתאים? לאנשים שחיים את הרשתות החברתיות, כאלה שהם יצירתיים, חדים, קריאטייבים ושיוכלו להסתדר עם מספרים אנליטיים. בהמון תחומים בעולם השיווק הדיגיטלי ניתן להיות פרילנסר או עצמאי.
תוך כמה זמן מקבלים הכשרה? כמעט ואין היום מרכז אקדמי, אוניברסיטה או מכללה שיכולים להעניק הכשרה מספיק טובה לעולם הדיגיטל. נכון שבתארים כמו מנהל עסקים יש מעט נגיעה בתחום, אבל על מנת לקבל לימוד מעמיק, ניתן לעשות זאת בעזרת קורס שיווק דיגיטלי בירושלים תוך כ-13 חודשים הנותן מענה הן בפן הפרקטי והן בפן התאורטי אשר מקיף את כלל הכלים החדשים בשוק.

סייבר ואבטחת מידע
על התחום: כשישראל הופכת לאחת ממעצמות הסייבר הגדולות בעולם, אין ספק שיש המון ביקוש בתחום הזה, בו מתעסקים עם ניהול רשתות, אבטחת מידע, בדיקות חדירה, ייעוץ לארגונים ועוד.
למי זה מתאים? לאנשים מאוד סקרנים, שעולם אבטחת המידע קורץ להם המון שנים, כאלה שירצו להיכנס אל תחום משגשג עם משכורות גבוהות.
תוך כמה זמן מקבלים הכשרה? ניתן לקבל הכשרה בעזרת קורס סייבר בירושלים תוך כ-16 חודשים.

בדיקות תוכנה QA
על התחום: אין פיתוח של מוצר, אפליקציה או תוכנה כיום שלא עובר בידיהם של בודקי תוכנה מוסמכים, כאלה שיוודאו במאות האחוזים שהמוצר מתפקד ופועל בצורה הטובה ביותר, מבחינת תפעול, חוויית משתמש ושלא יהיו בו באגים או תקלות.
למי זה מתאים? לאנשים דקדקנים, קפדניים, כאלה שאוהבים סדר וארגון.
תוך כמה זמן מקבלים הכשרה? ניתן לקבל הכשרה בעזרת קורס QA בירושלים תוך כ-9 חודשים.

ניהול רשתות
על התחום: ארגונים, בתי עסק או כל מקום שיש בו רשת מחשבים צמאים לאנשי IT או מנהלי רשתות, שידאגו שהכל יפעל ויעבוד בצורה הכי טובה שיש. כמו כן, על הדרך, אותם אנשים צריכים לטפל בתקלות שונות, מערכות ואבטחת מידע.
למי זה מתאים? לאנשים טכניים, כאלה שהמחשב הוא חברם הטוב ביותר, שיוכלו לפתור תקלות בצורה מהירה ושלא תהיה להם בעיה לזוז ממקום למקום.
תוך כמה זמן מקבלים הכשרה? ניתן לקבל הכשרה בעזרת קורס ניהול רשתות בירושלים תוך כ-14 חודשים.

בשורה התחתונה, קיימים המון תחומים שדרכם ניתן להיכנס אל עולם ההייטק, להרוויח משכורות גבוהות, ליהנות מסביבת עבודה נחמדה ולא פחות חשוב – להרגיש סיפוק עצום, רבים מחבריי שנמצאים כרגע בתעשייה, מספרים לי שאחת הסיבות העיקריות שהם עובדים היא מכיוון שהם באמת נהנים מהעבודה שלהם, שהם מפיקים תוצרים שונים בכל יום ולומדים על עצמם דברים חדשים.

ואם בעבר היה צריך לנטוש את ירושלים על מנת לעבוד בתחום, בתקופה זו המצב השתנה ב-180 מעלות, ירושלים בדרך להפוך לאחת מהערים הצומחות במשק ההייטק, המון חברות, סטארט-אפים וארגונים עושים את דרכם לעיר הגדול, בעקבות כך, קמו המון קורסים מקצועיים בירושלים, זאת על מנת לענות על הבעיה של מחסור עובדים בעיר.

האקריו ירושלים

אתר: www.hackeru.co.il/campus-jerusalem
פייסבוק: HackerU – האקריו העמוד הרשמי
אינסטגרם: hackerucenter

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר