הזמר גיל אשר (צילום: דניאל צור גילו)
הזמר גיל אשר (צילום: דניאל צור גילו)

גיל אשר הוא הכוכב הבא – זמר לאירועים מרגשים ולהקה לחתונות

לגיל אשר צפוי עתיד גדול מאוד כזמר מצליח בישראל. לזמר בן ה-24 קול זמיר מיוחד שמרגש את כל שומעיו כזמר לאירועים מרגשים ולהקה לחתונות. הוא מקיים כניסות חתן וכלה, ליווי לקבלת פנים, להקה מוזיקלית שמופיעה ומשמחת באירוע, הלחנת שירים ייחודיים לדרישת הלקוח ותהלוכות בר מצווה בכותל. גיל אשר יעניק לכם אירוע בלתי נשכח

פורסם בתאריך: 17.9.19 21:20

אם יצא לכם לאחרונה להגיע לאירוע משפחתי בכותל המערבי בירושלים, לחגיגת בר מצווה, לטקס ה'חלאקה' או לכל טיול אחר בעיר הקודש – בוודאי יצא לכם לפגוש את גיל אשר, הזמר המרגש שצפוי לו עתיד מזהיר בתחום זמר לאירועים ולהקה לחתונות. בכל מה שקשור לסיורים, טיולים והגעות מיוחדות לצורך אירוע בכותל – גיל אשר נמצא שם על-מנת לשמח את חתן השמחה. גיל אשר בן העשרים וארבע, גילה את כישרונו ואהבתו לשירה כשהיה בן שלוש ועלה לבמה לשיר באירוע משפחתי. התגובות הנדהמות לקול הזמיר הצעיר לא איחרו להגיע, והמשיכה שלו לתחום המוזיקה הלכה וגברה. גיל למד בחוגים מגוונים ואף היה חבר במקהלות שונות, אולם לא הכל הלך חלק. בגיל ההתבגרות, עקב תופעת התחלפות הקול ולאחר סבב הופעות, נאלץ גיל לזנוח את המוסיקה והשירה לחמש שנים כמעט. כנער סקרן הוא הקדיש את מירב זמנו בלימודים בישיבה, בלימודי המתמטיקה, הפיזיקה ולימודי הקודש. התפילות וזמירות השבת העצימו את כישוריו המוזיקליים ובד בבד התחיל לנגן על גיטרה.

אם אתם רוצים שהאירוע שלכם ייחרת בזיכרון של האורחים והם יתרגשו, הזמינו את גיל אשר. הוא מתאים עצמו לכל אירוע:

  • זמר לכניסה מרגשת של בני הזוג אל החופה
  • ליווי מוזיקלי לקבלת הפנים באירועים
  • להקה שרה בלייב על הבמה ומשמחת את הנוכחים באירוע
  • מלחין מקצועי לשירים מיוחדים לפי דרישת הלקוח
  • מפעיל אולפן הקלטות ביתי לכל דרישה
  • תהלוכות בר מצווה בכותל

גיל, שנולד והתחנך בבית דתי, סיפר לנו על התקופה שבה חזר שוב למוסיקה: "הייתי בעצם עם הגיטרה עליי כל היום, גם בתפילות, וחזרתי לאט לאט לנגן ולשיר". וכך, בלי שנכח אפילו פעם אחת בחייו בשיעור נגינה על גיטרה, למד באופן עצמאי לנגן, וקולו היפה שב אליו.

איך התחלת להתפרנס ממוזיקה? "הייתה תקופה בה ביקרתי הרבה בהר מירון. באחד הימים הגיעה משפחה עם בנם לטקס 'חלאקה', במקרה הייתי לצידם עם הגיטרה ובהחלטה של רגע התחלתי לשיר לילד שיר מיוחד לכבוד האירוע, שיר אישי עבורו. בני המשפחה התרגשו מאוד ובלי שבכלל התכוונתי שילמו לי "טיפ", וכך הכל התחיל", מספר גיל. לאחר המקרה הזה החליט גיל להלחין שיר מיוחד לטקס ה'חלאקה', שעד היום משפחות הרוצות לחגוג את האירוע, מזמינות את גיל כדי שישיר עבור בנם את השיר במעמד המרגש ליד הכותל.

מלבד השירים הייחודיים שהלחין גיל אשר לטקס בר המצווה וטקס החלאקה בכותל, והם שהפכו אותו לדמות ידועה ומבוקשת בתחום זה באזור הכותל המערבי, ביתר ימי השבוע הוא מלווה קבוצות מטיילים, ישראלים ותיירים כאחד, ומנעים את זמנם במהלך הסיור בעיר הקודש. "תיירים מתרגשים מאוד כשהם שומעים את השירים שאני שר, כמו "ירושלים של זהב", "הבה נגילה" ועוד שירים ישראלים ידועים, זה מוסיף מאוד לאווירת הטיול", מספר גיל. בשאר ימות השנה, כאשר הוא לא מרגש משפחות ותיירים בירושלים או מופיע בחתונות עם הרכב מוסיקלי יחודי שהקים, מבלה גיל אשר באולפן ההקלטות שהקים בדירתו ברובע היהודי בירושלים. שם הוא עובד על אלבום משלו, ובימים אלה סיים יצירה חדשה ומפתיעה, מחרוזת סליחות ייחודית מאוד שהוציא לאור לכבוד חודש אלול. ניתן לשמוע שירים שהקליט בעמוד היוטיוב שלו, לעקוב אחר העמוד שלו בפייסבוק, להזמין ממנו שירים אישיים עבור חתונה, בר מצווה או כל אירוע משמח אחר והוא יגיע וירגש את הקהל שלכם ואתכם.

טלפון: 052-8895336 (להזמנת הופעות באירועים)

לערוץ היוטיוב: Gil Asher

לעמוד הפייסבוק: גיל אשר Gil Asher


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר