בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)
בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)

בייבי אנד הום: בשורה לעולם מוצרי תינוקות בירושלים

בשורה לעולם מוצרי תינוקות בירושלים: מכיסאות בטיחות ועד סל-קל, מעגלות מודרניות ועד מוצצים, ממשחקי קופסא ועד מצעים ומיטות לילדים, את כל עולמו של התינוק אפשר למצוא עכשיו במקום אחד, חנות בייבי אנד הום

פורסם בתאריך: 10.9.19 16:31

בקבוצות הפייסבוק של האמהות הירושלמיות רצה שמועה חזקה על חנות ששברה את המחירים בשוק עולם התינוקות ומציעה לא רק אלטרנטיבה משתלמת ונוחה, אלא גם איכות ויוקרה – איך כל זה מסתדר ביחד? הלכתי ובדקתי בעצמי – וגיליתי שכמו תמיד, גם הפעם – אין עשן בלי אש. בייבי אנד הום היא אכן בשורה אמיתית לעולם מוצרי תינוקות בירושלים. זו חנות חדשה המכילה בתוכה (65 מ"ר) את כל מה שרציתם בתחום התינוקות, וגם קצת מעבר.

בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)

בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)

מה אפשר למצוא בבייבי אנד הום? במילה אחת – הכל. כן, בחנות החדשה שממוקמת בלב בית צפאפא אפשר למצוא את כל עולמו של התינוק שלך במקום אחד. בגדי תינוקות, צעצועים, אביזרים וציוד לתינוקות, מכוניות חשמליות לגיל הרך. בחנות מתהדרים במותגים הטובים ביותר בשוק: ג'ואי, טוויגי, צ'יקו, קרמל, דולו ועוד. כשההיצע ברשתות הגדולות חוזר על עצמו, ולעתים קרובות המחיר אינו הולם את טיב המוצר, בייבי אנד הום מהווה אלטרנטיבה משלמת וכדאית במיוחד. השירות במקום חם ואישי, וניתן להתרשם מכך כבר ברגע הראשון. החנות מנוהלת על ידי אב ובנו המשפחה – חגאזי ובנו דיאא, שידעו להכווין אתכם בדיוק לצעצוע או לבגד שאתם מחפשים.

בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)

בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)

המחירים מעולים והמגוון גדול במיוחד. בייבי אנד הום היא באמת בשורה לאמהות הירושלמיות שמחפשות מציאות, או צעצועים להרבה שנים קדימה, כשבחנות ישנם מוצרים זולים וגם כאלה במחירים יקרים יותר. טווח המחירים רחב וכמות המוצרים תמיד תספיק לכם כדי למצוא את הרכישה המושלמת. מומלץ להגיע להתרשם מאולם התצוגה ולראות בעיניים כדי להבין. הבעלים מספר לנו על ז'אנר ספציפי שמאוד מפותח בחנות – מדף צעצועי ההתפתחות לילד. הצעצועים של היום מכילים בתוכם ערכי לימוד והתפתחות, והאמהות המרוצות חוזרות פעם אחר פעם לרכוש מהחנות האהובה.

בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)

בייבי אנד הום (צילום: דיאא אעסילה)

חגאזי מספר: "לחנות מגיעים אנשים, ובעיקר אמהות, מכל רחבי ירושלים והסביבה. אנו שמחים להעניק שירות מצוין ולדאוג שהמוצרים שלנו תמיד יגרמו לילדים הקטנים לחייך". רוב המוצרים בחנות מגיעים עם אחריות מטעם החברות השונות. גם בתחום החזרה לבית הספר אפשר למצוא כאן כל מה שצריך לפתיחת שנת הלימודים החדשה: כלי כתיבה, ילקוטים, מחשבונים ועוד. בחנות תמצאו גם כיסאות בטיחות, עגלות בטיחויות, סל-קל, טרמפולינות, משחקי קופסא, מצעים ומיטות לילדים, בקבוקים, מוצצים – מה לא בעצם?

לחנות שירות משלוחים בכל אזור ירושלים. בקנייה מעל 250 ש"ח – אתם יכולים להרשות לעצמכם להישאר בבית עם הילדים, על הספה – ולהזמין עד הבית את בגדי התינוקות או הצעצועים החדשים שלכם.

לוגו בייבי אנד הום

כתובת: אל סלאם 4, ירושלים (שכונת בית צפאפא)

בוויז: בייבי&הום

טלפון: 02-584-1717

לפייסבוק: Baby & Home


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר