ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)
ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)

ג'ונגל בית צפאפא חנות החיות בשבילכם

מזון לחיות המחמד, משחקים וצעצועים להולכים על ארבע, אביזרים ומוצרים לגידול בעל חיים והכי חשוב - מקצועיות ושירותי ייעוץ בכל נושא הקשור לאושר הזה. הכירו את ג'ונגל בית צפאפא, חנות חיות בירושלים שתדאג לכל מה שאתם זקוקים לו עבור החבר החמוד בבית, ויש גם שירות משלוחים

פורסם בתאריך: 9.9.19 18:20

היצע רחב הוא מרכיב מבורך בכל חנות באשר היא. אך כשמדובר בקנייה משמעותית, תופתעו לגלות שמגוון המוצרים הקיים בסניף הוא לא המניע המרכזי לביקורכם. מה שאנו באמת מחפשים הוא חוות דעת מטעם מבין עניין. זוהי בדיוק הסיבה שבכל עסק עומד לרשותכם עובד אחד לפחות, אשר תפקידו העיקרי הוא לייעץ לכם. אימוץ בעל חיים או רכישת מוצרי מזון ופנאי עבור חית המחמד שלכם, הינם בחירות בעלות ערך עצום. למעשה, ישנם אינספור בעלים מסורים לחיות שחושבים על צרכי חית המחמד שלהם עוד הרבה לפני שהם חושבים על צרכיהם שלהם. ובמקרה כזה, חוות דעתו של העובד בחנות החיות נתפסת כחיונית ביותר.

ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)

ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)

שירותי הייעוץ של חנות החיות "ג'ונגל בית צפאפא" הן גולת הכותרת של המקום. כל אחד שיבקר בחנות, יזכה לחוות דעת מעמיקה בכל נושא העולה על דעתו- החל מבחירת חית מחמד, דרך רכישת מוצרי המזון החיוניים לבריאותו ועד לקניית צעצועים שיהפכו את חייו למלאי סיפוק. אולם, זוהי רק טעימה מהנושאים בהם אמיר, בעל החנות, יכול לייעץ לכם. אך לפני שנדבר על הייחודיות של המקום, בואו נדבר קצת על היצע הפריטים. המקום מהווה בית גידול לציפורים ודגים ומציע למכירה אריזות מזון לבע"ח רבים, מגוון צעצועים, כלובים, אקווריומים וכדו'. כמו כן, מיותר לציין כי כל המוצרים המצויים בחנות הם באיכות גבוהה.

ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)

ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)

וכעת, בואו נדבר קצת על שירותי הייעוץ של "ג'ונגל בית צפאפא". תדמיינו בית עסק לחיות מחמד שמכנס במקום אחד את כל סוגי השירותים הנחוצים לבעל החיים שלכם, לרבות ייעוץ בריאותי. זהו "ג'ונגל בית צפאפא. החנות עובדת בשיתוף פעולה עם וטרינר מקצועי, אשר זמין לכל בעיה שבעל החנות יעלה בפניו מטעמכם. ומה אם אתם מעוניינים לדעת מהו המזון המומלץ ביותר עבור בעל החיים שלכם או לרכוש את הצעצועים האפקטיביים ביותר עבור התפתחותו? גם כאן, בעל החנות יעמוד לרשותכם. אמיר ייתן לכם טיפים להתנהלות נכונה מול בעל החיים שלכם בהתאם לאופיו והתנהגותו, ייעץ עבורכם אילו מוצרים הם המתאימים ביותר עבורו, ואם יתעוררו אצלכם שאלות נוספות בעתיד, הוא אף יזמין אתכם להתקשר לחנות בכל שעה.

ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)

ג'ונגל בית צפאפא (צילום: רעות מועלם)

אז הגעתם הביתה ואתם מופתעים לגלות שהחיה המפונקת שלכם גמרה את כל האוכל, אך אינכם מעוניינים לצאת מהבית. ובכן, אין שום בעיה. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אל אמיר ולהזמין את המוצרים וכעבור זמן קצר, כל מה שביקשתם יגיע עד אליכם באמצעות שליח. בקיצור, אין ספק שכל לקוח של "ג'ונגל בית צפאפא" נמצא בידיים טובות.

חנות החיות "ג'ונגל בית צפאפא"

טלפון: 052-3467889


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר