מודי חומרי בניין (צילום: פרטי)
מודי חומרי בניין (צילום: פרטי)

מודי חומרי בניין: למגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי

משפצים את הבית? משדרגים את המשרד? הכירו את ''מודי חומרי בניין'' - החברה שתספק לכם את כל שירותי שיפוץ הבית תחת קורת גג אחת בירושלים

פורסם בתאריך: 17.9.19 22:09

שיפוץ הבית או המשרד הוא תהליך שדורש הרבה ריצות, תכנון, רכישת מוצרים ובירור מחירים. אבל מה תאמרו אם כל אלה נמצאים כבר במקום אחד שחוסך לכם הרבה כסף והרבה זמן? "מודי חומרי בניין" היא החברה שתספק לכם את כל שירותי שיפוץ הבית תחת קורת גג אחת. "מתחילים במכולות, מסיימים עם מוצרי הקרמיקה והצבע – אנחנו הכתובת שלכם לכל התהליך המורכב והלא פשוט הזה", מספר מודי, בעל החברה. חברת מודי חומרי בנין מובילה את את תחום חומרי הבניין בירושלים והסביבה מ-2013 ועד היום, ומציעה מוצרים איכותיים מענף חומרי הבניין כגון: בלוקים, מלט, באלות, חול, צבע, גבס, אינסטלציה, חשמל, ברזל, מכולות פסולת לבניין, מנופים עד גובה 50 מטר, וכל סוגי ההובלות למגזר העסקי והתעשייתי. בין לקוחות חברה נמנות חברות גדולות במשק כגון: משרד הביטחון, גן החיות התנכ"י, אלי יוחנן מהנדסים ועוד.

מודי חומרי בניין (צילום: פרטי)

מודי חומרי בניין (צילום: פרטי)

החברה דוגלת במתן שירות אישי וחם, ליווי צמוד של הלקוח לכל אורך התהליך, והיא בנתה לעצמה שם ומוניטין טובים מאוד ברחבי ירושלים והסביבה, בזכות מקצועיות ללא פשרות ועבודה מקצועית ואמינה לכל לקוח, מגדול ועד קטן. מודי בעל החברה מספר כי פתח את העסק בשל הביקוש הגדול שיש לתחום, לצד היכולת שלו לספק מוצרי חומרי בניין איכותיים במחירים נוחים לכל כיס. שש שנים אחרי הפתיחה, אין ספק ש"מודי חומרי בניין" הוא סיפור הצלחה ירושלמי. עד לפני כשנתיים שכן העסק במורדות שכונת גילה (רח' דב יוסף), ואז עבר למשכנו החדש והגדול בשכונת בית צפאפא הסמוכה לגילה, שם הוא משתרע על פני שטח של דונם וחצי. החברה מתעסקת בתחום קבלנות בניין ושיפוצים, ומעניקה שירותים נרחבים בתחום השיפוץ הכולל לבתים פרטיים ומוסדות. החברה מתעדכנת ומתחדשת כל הזמן על מנת לספק ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר בשוק, בטכנולוגיה החדישה ביותר. מודי בעל החברה מספר: "מבחינתי לקום כל בוקר ולראות את הלקוחות מרוצים ושמחים, זה שווה את הכל. מודי חומרי בניין כאן כדי להישאר להרבה מאוד שנים, ואני מבטיח לירושלמים וללקוחות החברה מכל רחבי הארץ שירות יוצא מן הכלל. כיף לראות שהלקוחות חוזרים פעם אחר פעם, עם חיוך ועם הרבה הערכה לעבודה המקצועית שלנו".

מודי חומרי בניין (צילום: פרטי)

מודי חומרי בניין (צילום: פרטי)

ספר על אחד הגופים הגדולים שאתם עובדים איתם. "אנחנו עובדים באופן שוטף וצמוד עם הנהלת גן החיות התנכ"י, ומבצעים שם את כל סוגי העבודות. כמובן שזו חוויה מרעננת וכיפית לעבוד בסביבת גן חיות, זה לא שגרתי ומיוחד עבורי ועבור העובדים, וכרוך בהרבה אתגר וסיפוק".
ספר קצת על צוות העובדים בחברה. "צוות החברה מונה כ-12 עובדים, שפועלים במסירות ובמקצועיות רבה על מנת להוביל את החברה לשיאים חדשים, לפסגות ולהישגים מקצועיים".
מה מטרות החברה לשנים הבאות? "המטרה להישאר חוד החנית של תחום חומרי הבניין, להמשיך להתעדכן כל העת ולספק ללקוחות שלנו מבצעים משתלמים במיוחד".

אז לפני שמשפצים – למודי חומרי בניין מתקשרים.

משם והלאה הכל כבר יהיה פשוט ומשתלם יותר. ושיהיה שיפוץ נעים!

כתובת: בית צפאפא, ירושלים

בוייז: "מודי חומרי בניין"

שעות פתיחה: א'-ו' -7:00-18:00

טלפון: 052-5506400 (להזמנות)

לפייסבוק: מודי חומרי בניין והובלות בע"מ

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר