שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)
שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

שחם סוכנויות לביטוח- סניף ירושלים

שחם סוכנות לביטוח היא חברת בת של מגדל ואחת מסוכנויות הביטוח המובילות והגדולות בארץ. במרוצת השנים הסניף הירושלמי של הסוכנות הפך לשם דבר בחברה ובענף הביטוח וידוע ביחסו האישי, המשפחתי והחם לסוכנים וללקוחות כאחד

פורסם בתאריך: 1.10.19 13:50

מאז הקמתה של שחם סוכנות לביטוח בשנת 1972 ועד היום, סייעו סוכניו לעשרות אלפי לקוחות נאמנים. יהודה הללי, מנהל מחוז ירושלים והדרום מתאר את הגישה הייחודית אשר הביאה להצלחתם: "יש סיבה בגללה הסלוגן של החברה שלנו הוא 'שחם, היתרון האנושי', שכן האמירה הזו באה לידי ביטוי בכלל ההיבטים – הן בבחירת אנשים טובים איכותיים מוכשרים, והן ביחס האישי הניתן ללקוחותינו".

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

שחם ירושלים החלה דרכה כסניף קטן ברחוב המלך ג'ורג' במרכז ירושלים שעד מהרה התפתח ועבר למשרדים גדולים ברח' שמאי 19 ובזכות גישתה הייחודית ושירותה המקצועי גייסה עם השנים מעל חמישים סוכנים לשורותיה. הסניף הצמיח מתוכו את מאמן הסוכנים יורם אסלן שפיתח וקידם את הסניף והביא לצמיחתו המרשימה עם השנים וכן של דורות סוכנים. את הצוות הניהולי משלימה שרה דדון העוסקת בתחום שרות לסוכנים בכלל תחומי הביטוח ומקדמת את תהליכי העבודה המקצועיים.

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

כיוון ששחם הינה סוכנות בת של מגדל, היא מעניקה יתרונות ייחודיים לסוכנים וללקוחות: "העובדה שאנו חברת בת של מגדל מאפשרת לנו להציע ללקוחות שלנו מוצרי ביטוח איכותיים במחירים אטרקטיביים. בנוסף, עובד מגדל יושב בסניף ומעניק שירות לסוכנים, המאפשר מענה מהיר במיוחד ללקוחותינו", מספר הללי. בנוסף, שחם הינה מסוכנויות הביטוח המתקדמות ביותר טכנולוגית – קרובה למשרד ללא נייר וסוכניה מתנהלים מול הלקוחות באמצעים טכנולוגים ודיגיטליים על מנת להקל בשגרת חייהם העמוסה. עם זאת, מדגיש הללי כי החברה שמה לעצמה למטרה להעניק יחס אישי ללקוחות גם בעידן הדיגיטלי: "כיום אני מוצא שאנו מעניקים שירות לדור השני של לקוחותינו המעיד על נאמנותם וגם מרגש. חשוב לנו לשמור עימם קשר אישי – דווקא בעידן הטכנולוגי. אנו לא חברה לביטוח ישיר. הרעיון שלנו לעמוד בקשר רציף עם הלקוח ולהעניק לו שירות בכל תחומי הביטוח והפיננסים. הסוכנים שלנו הם למעשה "נאמן משפחה" המכירים את צרכי המשפחה ומעניקים יעוץ ושירות מותאם אישית".

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

במידה רבה, היחס המסור אשר נותנים הסוכנים ללקוחותיהם מושפע מהגישה בה דוגלת הסוכנות: " יצרנו בענף הביטוח עסק בעל תרבות חינוכית אשר לא מאפיינת מרבית סוכנויות הביטוח , שם הדגש בעיקרו בפן העסקי. שחם הוקמה על ידי צביקה שואן ולצדו אמנון הירשפלד ז"ל אנשי חינוך שהכתיבו אופי משפחתי וחינוכי לחברה כולה, וכך גם אני שהגעתי מעולם החינוך. דור המייסדים נמשך תחת שרביטו של צביקה וינשטיין. תפיסת עולמנו שעוסקים במקצוע לא רק מהמקום המסחרי והעסקי בלבד אלא מתוך הכרת ערך השליחות שבמקצוע – והכרה שאנו מספקים הגנה לאזרחי מדינת ישראל. הערך המרכזי במקצוע בעינינו הוא בראש ובראשונה האחריות שלנו כלפי לקוחותינו וזהו המסר שלנו ".

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

גישה ייחודית זו מתבטאת גם במערכת היחסים הנרקמת בין הסוכנים בשחם: "אני חושב שאנו חריגים בענף הביטוח שבו בדרך כלל סוכנים מתחרים אלו באלו ואצלנו ההפך הוא הנכון. נרקמות אצלנו חברויות בין הסוכנים, ישנה תמיכה בלתי מסויגת ועזרה הדדית וסיוע זה לזה וכך גם לדורות סוכנים צעירים להיכנס למקצוע", מסביר הללי ומוסיף: "האווירה בסוכנות משפיעה במידה רבה על הלקוחות שלנו. כאשר סוכנים הנותנים שירות נמצאים בסביבה בה הם סופגים ידע השראה וחיוניות, זה משרת בסופו של דבר גם את הלקוח. בנוסף, כשאני אומר שאנחנו סוכנות משפחתית אני מתכוון לכך –העובדים בחברה משתתפים באירועים שונים לעיתים גם עם בני המשפחה, המכירים זה את זה מקרוב מה שהופך אותנו למשפחה אחת גדולה".

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

שחם ביטוח (צילום: אהרון טל)

על מנת להמשיך ולהתפתח, בשחם עוסקים כל העת בגיוס סוכנים צעירים למקצוע ולהצטרף למשפחה: "ענף הביטוח צמא לדור צעיר ואיכותי. כיום יש בשחם צעירים רבים אשר מהווים את דור ההמשך של החברה, והיינו שמחים לצרף אלינו עוד צעירים בעלי רצון לפתח קריירה עצמאית בתחום הביטוח והפיננסים .

במרוצת השנים הגיעו אלינו סוכנים מתחילים רבים שעד מהרה הפכו לסוכני ביטוח מצליחים ומובילים בתחום".

כתובת: אגודת הפועל 2, הגן הטכנולגי, קומה 4 ירושלים

טלפון: 02-6219665 (איתי)

נייד: 050-5743334  (יורם אסלן)

לאתר: www.shaham.co.il

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר