גל מטבחים (צילום: תמי בכר)

מטבח כפרי, אורבני או אקלקטי? גל מטבחים בשבילכם

ב'גל מטבחים' מביטים באופן מתמיד לעבר השינויים התכופים בעולם העיצוב ומתעדכנים בכל עת על מנת לספק לצרכן הממוצע את המטבח המושלם: איכותי, יוקרתי, נוטף סטייל ומושלם גם מבחינה פונקציונלית

פורסם בתאריך: 1.10.19 14:42

זה לא סוד שבעשור האחרון ענף המטבחים נהנה מתשומת לב מיוחדת בכל הקשור למראה, לתכנון ולעיצוב, כחלק ממגמה שבשיאה הפך המטבח לטבורו של הבית, למקום שבו הדברים המעניינים מתרחשים. זה כמעט לא רלוונטי אם הבית שלכם מעוצב בסגנון כפרי, אורבני או אקלקטי, שהרי המטבח היה ועודנו "מרכז הכנסים" של הבית. ככזה, הוא מקיים דו-שיח מתמיד עם חללי הבית השונים ובו בזמן מתכתב איתם מבחינה עיצובית.

אחת החברות המוכרות והטובות בתחום היא "גל מטבחים" – העוסקת בתכנון, ייצור ועיצוב מטבחי איכות. הרשת מונה כיום 4 סניפים בערים מרכזיות: ירושלים (שני סניפים – בתלפיות וברוממה), פתח תקווה ומודיעין. מפעל החברה ממוקם בעטרות, משתרע על שטח עצום של 3,000 מ"ר, והוא בעל יכולות ייצור של 300 מטבחים בחודש, כמות מספקת על מנת לדאוג ללקוחות החברה למטבח זמין, מהיר ואיכותי.

אם גם אתם בונים בית חדש, נמצאים רגע לפני עיצוב מטבח החלומות, או שרק התחלתם לתכנן אבל אתם עדיין לא בטוחים מאיפה מתחילים, אל תדלגו על ביקור בסניף הקרוב ביותר של גל מטבחים. ירושלמים ותיקים מכירים היטב את הסניף היפה של החברה בשכונת תלפיות. זה העשור השלישי שגל מטבחים מעצבת ובונה מטבחי איכות עבור בתי אב רבים, למעשה משנת 1992.

ב"גל מטבחים" מביטים באופן מתמיד לעבר השינויים התכופים בעולם העיצוב ומתעדכנים בכל עת על מנת לספק לצרכן הממוצע את המטבח המושלם: איכותי, יוקרתי, נוטף סטייל ומושלם גם מבחינה פונקציונלית. בימינו, כולם רוצים מטבח שמגלם בתוכו הזדמנות ליהנות מחווית אכילה, בישול, כוס קפה או שיחה טובה בצורה המהנה ביותר.

תמי, מנהלת הסניף הירושלמי מספרת: "אנחנו מתעסקים יום יום בעיצוב מטבחים בכל הסגנונות ובשילובים ייחודיים ויוקרתיים, החל מעיצובים קלאסיים בקווים נקיים המאופיינים בשמירה על המראה היוקרתי, דרך עיצובי פרובנס של מטבחים כפריים ומגוון עצום של אפשרויות עיצוב העומדות בפני לקוחותינו".

 

לעצב מטבח זה פרויקט לא קל, להיפך. הדבר מצריך תכנון נכון של החלל, הן מבחינה פונקציונלית וכן מבחינת הנראות, העיצוב והסגנון. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שתכנון המטבח הוא אחד התהליכים החשובים ביותר בעיצוב הבית, כזה שמשפיע גם על נוחות הבישול וגם על האווירה המשפחתית, ולכן ניכרת השקעה יתרה, בשונה מהעבר.

 

מה הייחודיות של גל מטבחים?

מה שמבדל את גל מטבחים זו האופציה שיש לכם לקבל כל מטבח שרק תרצו, ולהגשים כל פנטזיה או גחמה אישית. זה יכול להיות בכל מידה, גודל, צבע או סגנון, בייצור אישי וייחודי, על פי הזמנה אישית, כמו שאתם אוהבים. נדמה שבגל מטבחים מצאו את הנוסחה למטבח המושלם: שילוב מזוקק בין מומחיות וידע בעולם העיצוב, יחד עם הבנה בתורת החומרים, ושימוש בטכנולוגיה שהתוצאות שלה לא פחות ממרהיבות.

הייחוד של הרשת הוא בתחושה המשפחתית, מעין הרגשה של בית חם, עם מערכת יחסים חמה שנוצרת בין הצוות לקהל לקוחות החברה. ב"גל מטבחים" מקפידים להעניק לכל לקוח שנכנס לסניף תחושה שהוא בידיים טובות, וזה בא לידי ביטוי ביחס אישי, באווירה האינטימית והמשפחתית במקום, ואנרגיות טובות זה תמיד כיף, לא רק במטבח.

גמישות בתהליך הייצור

אין ספק, בכל מה שקשור לתכנון ועיצוב המטבח העתידי שלכם – תמיד כדאי ועדיף להתייעץ עם מומחי דעה. התהליך של יצירת מטבח חדש מתחיל בפגישת היכרות ראשונית בה מבררים את צרכי הלקוח ובונים יחד איתו את תכנית המטבח, בהתאם לתקציב ולדרישות האישיות, תוך כדי מתן טיפים וייעוץ מקצועי על מנת לקבל את התוצאה המושלמת.

תמי, מעצבת פנים במקצועה, מאמינה שאפשר לייצר כמעט כל דבר ולהגשים כמעט כל חלום של הלקוח, "על כך מושתת הרעיון המרכזי שלנו, אנחנו דוגלים בגמישות אדירה בתהליך כולו".

איך ממשיכים להוביל לאורך זמן באיכות ובשירות בענף תחרותי ומתקדם?

תמי מספרת: "זה מתחיל מכך שכמנהלת הסניף בירושלים אני מאוד אוהבת את העבודה. ושנית, אני מוקירה את ההערכה והפרגון שהלקוחות רוכשים לנו אחרי שהם מקבלים את המטבח החדש. זה נותן תחושה שיש תמורה לעבודה הקשה שלנו, וזה מה שנותן לנו את הכוח לקום ולבוא כל יום לעבודה".

בגל מטבחים לא נשארים מאחור ומציעים לקהל הרחב מגוון קולקציות וחידושים מענף המטבחים, פתרונות פונקציונלים ומוצרים משלימים למטבח דוגמת משטחי שיש מכל הסוגים, מוצרי חשמל מהמותגים המובילים המובילים בעולם, חיפויים, כיורים, ברזים ועוד. עבור הלקוח זה נתון משמעותי שנותן שקט נפשי ואפשרות ליהנות ממגוון השירותים תחת קורת גג אחת.כמו כן החברה מציעה פרזול פנימי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ואחריות ל-10 שנים עבור המטבח כולו, עוד סיבה להגיע וליהנות מהמטבח המנצח שלכם באחד מסניפי הרשת.

כיצד אתם נשארים מעודכנים ורלוונטיים? 

משה: "אנו מקפידים להתחדש ולהתעדכן כל עת, להגיע לתערוכות בארץ ובעולם, ולעשות הכל על מנת להעניק ללקוחות שלנו אפשרות ליהנות מהדגמים החדישים והטובים ביותר בענף המטבחים".

כמה יעלה ללקוח הממוצע מטבח חדש?

תמי: "המחיר הוא פונקציה של גודל, פרזול פנימי, סוג החזיתות ופרמטרים נוספים, כך שזה אינדיבידואלי לחלוטין. מה שאני כן יכולה להבטיח, זה שגל מטבחים חרטה על דגלה מתן מחירים אטרקטיביים והוגנים ביחס לשוק, ואנו אכן מעניקים מחירים מצוינים, בטח עבור האיכות שהלקוחות שלנו מקבלים".

סקירה קצרה של לקוחות החברה, מגלה פרויקטים יוקרתיים כמו "האח הגדול", "קבוצת אשטרום", "דניה סיבוס", "אפריקה ישראל", וכן חברות גדולות נוספות לצד מעצבים, אדריכלים, קבלנים, לקוחות פרטיים ומגוון עצום של חברות בנייה. הנה רשימה חלקית של חברות וקבלנים שעובדים עם גל מטבחים: שייקה אלה, יהלומית פרץ, אפריקה ישראל, קבוצת אשטרום, רובין לנדסמן, משכן אליהו, נח רפפורט, אשדר, קולטר-עדיקא, פרץ בוני הנגב, איחוד יסודות בנייה, י.ד בראזני, קבוצת הדר, דניה סיבוס, מ.אביב, עקיבא זוריבין, חיים זקן, א.ושאחי, בוני התיכון, יורו ישראל, מנרב, סולל בונה, וולפסון, שפיר, אזורים, יסודות צור, שטרן ועוד.

הלקוחות של 'גל מטבחים' תמיד חוזרים ותמיד ממליצים, כאשר הם נהנים לכל אורך הדרך משירות מקצועי, אישי וקשוב, לליווי על ידי מעצבים מיומנים מהשורה הראשונה הדואגים להקמה מדויקת של המטבח ולשירות אישי וחם כל הזמן.

מה המוטו שלכם?

משה: "אנחנו נותנים דגש מיוחד על נושא השירות וחשוב לנו להעניק תמיד מעט יותר ממה שכתוב בחוזה וממה שהלקוח מצפה, זו השאיפה בכל מפגש עם לקוח – שבסוף הוא יחייך ויהיה הכי מרוצה בעולם".

המטבחים של גל משלבים חדשנות, יופי, נוחות וחדשנות, תוך כדי הגשמת כל פנטזיה של הלקוח, עם גמישות מירבית לגבי המידות הרצויות. אם עדיין לא השתכנעתם, לכו לסניף הקרוב של "גל מטבחים" ותתאהבו בעצמכם.

 

כתובת:

סניף ירושלים : רח' הפרסה 2 תלפיות, מרכז בנית

סניף רוממה: (למגזר החרדי) – דרך פתח תקווה 16

סניף מודיעין : שד' המלאכות 1, ישפרו סנטר

סניף פתח תקווה : רח' בן ציון גליס 18 מרכז M

טלפון: 1700-7-77-33

אתר: https://www.gal-k.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/Galmitbachim/

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר