עיצוב בלונים בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עיצוב בלונים בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עיצוב בלונים בירושלים שהופך כל אירוע למשמח ומרגש

מי לא אוהב בלונים? קבלו את אמני עיצוב בלונים בירושלים שיהפכו כל אירוע שלכם לחגיגה מרהיבה - בריתות, כנסים, אירועי חברה, מסעות בחירות, ימי הולדת וכל אירוע שתרצו להפוך אותו למקורי, מפתיע ובעיקר מרגש

פורסם בתאריך: 2.10.19 18:17


הפיק בלונים

הפיק בלונים (צילום: עצמי)

הפיק בלונים (צילום: עצמי)

השימוש במוטיב הבלונים המעוצבים הפך כיום לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד בהפקת אירועים, קטנים כגדולים. בר או בת מצווה ,חתונה, ברית, יום הולדת, מסיבות הודיה, חינה, מסיבות רווקים, יום נישואים וימים מיוחדים בלוח השנה כמו ט"ו באב או ולנטיין דיי ועוד."עיצוב בבלונים ממלא את החלל, זה יכול להיות חדר ספציפי בבית או אולם אירועים, והופך אותו למלא שמחה, צבעוני ומרהיב. חלק מהאתגר הוא, לעצב בלונים לאירועים שונים, תוך שמירה על הייחודית של כל אחד מהלקוחות שלנו. אצלנו ב'הפיק' אנו נותנים אל כל תשומת ליבנו לרצון הלקוח ומשאלותיו, ומשלבים הטאצ' שלנו בכל עיצוב" אומרת פז, הבעלים של 'הפיק', חברה לעיצוב והפקת אירועים.

את החברה הקימה פז במטרה אחת לשמוח ולשמח, ומכאן מקור השם 'Happic'. לכן, היא דואגת לשרת את הלקוחות שלה על הצד הטוב ביותר במקצועיות ובמסירות. סידור ועיצוב בבלונים של הפיק כולל מגוון קשתות לאירועים, עיצוב שולחנות ייחודי, קשת אורגנית, זרי בלונים מעוצבים במגוון וריאציות וצבעים, בלונים מתפוצצים לסלואו ועוד ועוד. הלקוחות המגוונים של הפיק כוללים אנשים פרטיים, חברות, עסקים קטנים, השקות, פתיחת חנות וכו'. פז דואגת לספק בלונים ייחודיים, בצורות ובצבעים שונים המתכתבים תדיר עם הטרנדים הכי עדכניים בתחום, וכמי שעובדת ישירות מול היבואנים מצליחה פז לשמור על מחירים נוחים ללקוחותיה. "עיצוב חדר ליום הולדת או לאירוע מתקיים רק לאחר חשיבה מוקדמת ותכנון עם הלקוחות שלנו. אנחנו מספקים בלונים שאין לכל אחד. בנוסף אנחנו משלבים אובייקטים מיוחדים למראה מושלם של החלל כמו אינסטבלוק, עיצובי פרחים, מתנות קטנות ועוד".

מעוניינים לעצב לבד? בהפיק תוכלו לרכוש חבילות בלונים מותאמות אישית באיסוף עצמי ובמחיר מוזל. בנוסף מעניקה חברת 'הפיק' מגוון שירותים נוספים לימי הולדת ואירועים המתחיל בעיצוב בלונים ועד לצילום סטילס, בוקים, מגנטים ועוד. "כל לקוח הוא אתגר בפני עצמו ואנחנו תמיד משתדלים לתת את המקסימום. חשוב לנו לתת שירות מסור ואמין יחד עם עיצוב מעולה נכון ועדכני. המחויבות שלנו בכל הקשור למתן שירות מגיעה לפני הכל, וזו המטרה שלשמה הקמתי את החברה. הרי אנחנו הפיק J." מחייכת פז.

הפיק – Happic עיצוב בלונים וצילום מגנטים

לאתר: www.happic.net

לפייסבוק: happic.events

לאינסטגרם: happic.events

נייד: 050-9891992


שייקה בלונים

שייקה בלונים (צילום: דנה לוי, עצמי)

שייקה בלונים (צילום: דנה לוי, עצמי)

סטנד אפ עם בלונים.. תודו שזו הברקה. בלונים גורמים לנו לחייך כי הם מחזירים אותנו לילדות, בלונים מרחיבים את הלב ובשילוב קטעים מצחיקים אש זו בכלל חגיגה לה אחראי שי רוזן המכונה שייקה בלונים. קבלו אותו – אמן, קוסם, מפעיל, אמן בלונים, סטנדאפיסט, מפיק אירועים ומה לא. במופע שלו לילדים משלב שייקה עשרות בלונים צבעוניים בשלל צורות. על הבמה מתרחש ממש קרנבל של בלונים. כאמן מופע קסמים בשילוב ליצנות נהנים הילדים מחבילת אטרקציות הכוללת קסמים, סטנד אפ, בלונים וליצנות המרכיבה מופע מדליק ומקסים ליום הולדת, בת מצוה, בר מצוה או כל אירוע אחר עם המשפחה או לחברים.

"אני אוהב לשמח ילדים" מספר שייקה בלונים " אם זה מופע ל-330 ילדים או 30 ילדים אני רואה את ההתלהבות של הילדים במיוחד כשהם עולים לבמה ומשתתפים בפעילויות. ילדים הם קהל נפלא נותנים הרבה אהבה ואני אוהב להחזיר. בהופעות אני משלב קטעי ליצנות מצחיקים, תלבושות ססגוניות, הרבה ג'אגלינג, מגוון צורות מבלונים, אני מספר בדיחות וסיפורים על בלונים ומשלב את הילדים על הבמה בחלק מהפעילות לרוב בחלוקת פרסים. לפי דרישה אני דואג גם למתקני מתנפחים לילדים".

כמעט 8 שנים מופיע שייקה בפני הילדים ובכל פעם הוא מתרגש מחדש "אני עדיין מתרגש להופיע בפני הילדים, להצחיק אותם לגרום להם להנאה. מחפש כל הזמן כיצד להשתדרג ולשדרג את המופע בין אם זה ללמוד טריקים וקסמים חדשים, ללמד את הילדים קסמים חדשים, לשתף אותם יותר במה שנעשה על הבמה, שהמופע יהיה יותר אינטראקטיבי, מצחיק ומהנה". המופעים של שייקה בלונים מותאמים לקטנים ולגדולים ולכל בני המשפחה "אפילו הקטנטנים יותר נהנים במופע וסופגים אווירה שמחה ומהנה. למופעים מגיעים משפחות שלמות של הורים עם הילדים וכולם צוחקים וכולם נהנים" אומר שייקה בלונים. הוא הופיע רבות בפני החברות הגדולות, בבית הנשיא יחד עם יובל המבולבל ועוד. תוכלו להנות מהמופע של שייקה שיתארח במהלך חוה"מ סוכות הקרוב בסוכת ראש העיר ירושלים.

שייקה בלונים

סטנד אפ עם בלונים, מופע קסמים בשילוב ליצנות

לאתר: www.shayka.co.il

נייד: 052-5218925 (לפרטים והזמנות)

לפייסבוק: שייקה בלונים


מיכל בלונים

מיכל בלונים (צילום: עצמי)

מיכל בלונים (צילום: עצמי)

מה יותר מפתיע ומשמח מחדר מלא בבלונים או משלוח זר של בלונים צבעוניים המגיע ביום ההולדת שלנו?  אז אם בעבר זר פרחים היה עושה את העבודה היום זר בלונים משדרג עוד יותר את ההפתעה ובמיוחד אם הוא מעוצב ואיכותי. אין ספק שעיצוב בלונים לפי דרישה הפך לטרנד מטורף בשנתיים האחרונות. הבלונים נכנסו לחיינו בכל אירוע ובכל מסיבה. אם זה יום הולדת, חתונה, בר מצווה, או רק להגיד מילה טובה, בחגים ועוד. הכל אפשר לעצב מבלונים. מיכל פז שמעצבת בובות לבר מצווה/בת מצווה עשויות בלונים, פסלים מיוחדים מבלונים לחתונות, חדר מעוצב בבלונים בשלל צבעים וצורות כולל בלוני מספרים או אותיות, בלונים עם כיתוב או בלי נהנית בכל פעם מחדש.

"לקוחות רבים מכירים היום את טרנד עיצוב הבלונים ומבקשים להפתיע אם זה את בת הזוג שחוזרת מבית החולים לאחר לידה, הפתעה לבן או בת הזוג לציון יום נישואין, ט"ו באב, חזרה מירח דבש, בן משפחה שחוזר משהות ארוכה בחו"ל כל סיבה לחגיגה ובכל פעם שיש הזדמנות. הבלונים הם כיפים יפהפיים צבעוניים, מעניקים  ומשרים אוירה טובה ונעימה הן בבית והן במקום האירוע". כמי שעסקה בעיצוב אירועים מכירה מיכל היטב את התחום "כשעסקתי בניהול אירועים חלק מהעבודה שלי היה לעצב את האירוע וכך התחלתי בעצם לעצב בבלונים אם זה שער לחתן/כלה, או בובה מיוחדת לנער בר מצווה או לילדת בת מצווה בהמשך השתתפתי במספר קורסים לשפר ולשדרג את יכולות העיצוב שלי והתאמת הצבעים כך שיש לי ניסיון בתחום".

מעבר לזה, השירות האישי והחם, המענה המהיר והחיוך הכובש של מיכל עושים את כל ההבדל "הלקוחות שמגיעים אליי מכלל המגזרים והקבוצות בירושלים והסביבה מקבלים ממני הצעת מחיר ולא פעם אני שומעת אנחנו רוצים אותך בגלל שאת כל כך אדיבה ומקצועית אז כנראה שאני נוגעת באנשים. אני גם מאוד אוהבת את מה שאני עושה לעצב ולהפתיע כשלקוח אומר WOW על עבודה שלי זה עושה לי את היום".

מיכל בלונים

נייד: 053-4327891

לאתר: michalballons.business.site

לפייסבוק: מיכל בלונים

לאינסטגרם: michalballoons_0534327891


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר