אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן לבעלי עסקים

זה הזמן לדעת הכול על שתי השיטות המומלצות ביותר לקידום עסקים ואתרים ברשת האינטרנט

פורסם בתאריך: 6.10.19 16:27

בעל עסק, רוצה לקדם את פעילותך העסקית במרחבי הרשת? זה הזמן לדעת הכול על שתי השיטות המומלצות ביותר לקידום עסקים ואתרים ברשת האינטרנט. קידום אתרים הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק הנפוצים ביותר בקרב כל סוגי העסקים המחזיקים באתרים כאלו ואחרים ברשת האינטרנט. פעולת הקידום, נועדה לצרכי חשיפת האתר (בזמן אמת) לקהלי היעד הרלוונטיים המבצעים פעולות חיפוש במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל.

קידום אתרים בגוגל – מה חשוב לדעת?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אתר האינטרנט הנצפה ביותר בעולם, כאשר 90% מגולשי הרשת (בארץ ובעולם) עושים בו שימוש יומיומי לצרכי חיפוש מוצרים, שירותים ומידע כזה או אחר הנחוץ להם. לפיכך, כל פעולת שיווק באינטרנט מחייבת אתכם להסתייע באחת מצמד שיטות הקידום בגוגל: שיטת הקידום הממומן ושיטת הקידום האורגני.

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אורגני (SEO) בגוגל הינו סט פעולות אשר מטרתן לקדם את האתר באופן טבעי ולהגיע לתוצאות החיפוש המיטביות ביותר תחת כל מילת חיפוש ו/או ביטוי מפתח רלוונטי לתחום עיסוקו של האתר המיועד, למשל: אם אני הבעלים של משרד עורכי דין המתמחה בנדל"ן, ארצה שהאתר שלי יופיע כמה שיותר גבוה בכל שאילתות החיפוש בנושא עורכי דין + נדל"ן. פעולת ה-SEO מתבססת ברובה על מספר פעולות שונות המתקיימות למעשה "מאחורי הקלעים" של האתר, כאשר מטרתה של כל פעולה היא להתחקות אחר האופן בו האלגוריתם של גוגל מסווג את האתר לצורך הצגתו בדפי החיפוש, כאשר בין יתר הפועלות המתקיימות לצורך כך ניתן למצוא:

  • מחקר מקיף הנערך בכל הנוגע למילות וביטוי המפתח הנפוצים ביותר בקרב קהל הגולשים כאשר הם מבצעים פעולות חיפוש בגוגל בכל הנוגע לתחום עיסוקו המרכזי או המשני של האתר המקודם
  • פעולת אופטימיזציה לקוד ותכני האתר לצרכי קידומו בהתאם לדרישות הסף המקדימות של גוגל
  • טיפול נקודתי ודינמי בעולמות התוכן של האתר והתאמתם לצרכי הקידום
  • פעולת החלפת קישוריות (לינקים) עם אתרים אחרים
  • ניתוח דו"חות סטטיסטיים של פעולות גלישה כאלו ואחרות המתקיימות באתר בכל רגע נתון, לרבות, מעקב אחר מיקום המתמחרים בדפי התוצאות של גוגל

ופעולות נוספות אותן חשוב לקיים באמצעות חברות קידום מנוסות ומיומנות המתמחות בתחומי הקידום האורגני והממומן.

אילוסטרציה (א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אילוסטרציה (א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) Seo

פרסום ממומן בגוגל

שיטת הקידום הנוספת העומדת לרשותכם לצרכי קידום אתרים בגוגל היא פעולת קידום ממומן הידועה גם בשם PPC (PAY PER CLICK). שיטה זו ניתנת ליישום באמצעות מערכת ה-ADWORDS (Google Ads) של גוגל המאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של כלי עזר שמטרתם למקד ולייעל את מודעות הפרסום (הטקסטואליות והוויזואליות) אותן ניתן להציע בפני קהל היעד הרלוונטי לצד הסימון AD.

פעולת הקידום הממומן בגוגל מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים כגון: פרסום ממוקד לקהלי היעד הרלוונטיים לכם, פרסום בזמן אמת כאשר קהל היעד הרלוונטי מבצע פעולת חיפוש, המפרסם הוא זה הקובע את גובה תקציב הפרסום (יומי וחודשי), תשלום המתבצע רק במקרים בהם קהל היעד נחשף לפרסום ומקליק בפועל, המפרסם קובע את זמני הפרסום ויתרונות נוספים לניהול קמפיין המודעות באמצעות כלי העזר של מערכת ה-ADWORDS כאשר אחד החשובים ביותר מהם הוא העובדה שמדובר במודעות המוצגות בראש תוצאות החיפוש (במידה והצלחתם כמובן להתברג למיקומים הראשונים).

אילוסטרציה (א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אילוסטרציה (א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קידום אורגני או ממומן – מה עדיף?

בקצרה: לשאלה זו אין תשובה חד משמעית מכיוון שמדובר בשאלה אשר התשובה עליה חייבת להיות מורכבת מבדיקה מקיפה של האתר המדובר. בהרחבה: על מנת שתוכלו להפיק את הפוטנציאל המיטבי הטמון בכל אחת משיטות הקידום הנ"ל, מומלץ להסתייע בשירותיה של חברת קידום אתרים המובילה בתחומה, כאשר חלק מהשירותים המקצועיים המוצעים לכם נועד לצרכי שילוב בין צמד שיטות הקידום בעת ובעונה אחת – ולכן חשוב להסתייע בחברה מקצועית המתמחה בכל אפיקי הפרסום הקיימים. יחד עם זאת, הבחירה בכל אחת משיטות הקידום בגוגל, חייבת להיעשות בהתאם למספר רב של פרמטרים, בין אלו:

  • התחום העסקי העיקרי של האתר
  • סביבת התחרות של תחום זה ברשת האינטרנט
  • אסטרטגיית המתחרים
  • צרכים
  • מטרות
  • גובה התקציב העומד לרשותכם לצרכי הקידום
  • והיבטים נוספים עימם חשוב ומומלץ להיוועץ עם יועצי קידום מובילים בתחומם

חשוב להבין דבר אחד: העובדה ששיטה אחת עובדת לאתר מסויים אינה מעידה על כך שהיא תהייה טובה עבור אתר אחר, גם אם שני האתרים עוסקים באותה הנישה.

eMojo שיווק דיגיטלי

כתובת: ברנר 5  תל-אביב יפו (בית אסתר)

לאתר: www.emojo.co.il

טלפון: 03-7207605


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר