רימאס קרמיקה (צילום: יגאל חכמון)
רימאס קרמיקה (צילום: יגאל חכמון)

רימאס קרמיקה עלית במודיעין: הכל בחנות אחת

עשרים שנות ניסיון בענף הקרמיקה במודיעין, צוות עובדים מיומן ומקצועי, מבחר מוצרים ענק תחת קורת גג אחת וגולת הכותרת - אולם תצוגה מרהיב ומרשים. הכירו את רימאס קרמיקה עלית שיארגן לכם כל מה שצריך לשיפוץ הבית במהירות וביעילות

פורסם בתאריך: 7.10.19 11:39

שיפוץ הבית הוא תהליך שדורש חשיבה נכונה, תכנון מדוקדק ובחירה בחומרים נכונים ואיכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן וכך תימנע עוגמת נפש בעתיד. על כן יש לבחור בחנות המעניקה ייעוץ, הכוונה וליווי הלקוח שמשקיע ממיטב כספי לאורך התהליך כולו שיכול להיות ארוך ומייגע עד שמגיעים לתוצאה הסופית המיוחלת. חברת "רימאס קרמיקה עלית" מתמחה בכך ונותנת ללקוח את הבמה ואת מירב תשומת הלב. "חשוב לנו להעניק ייעוץ וליווי מקצועי לכל לקוח כי שירות אכפתי זה הבסיס שלנו. כל לקוח הוא עולם בפני עצמו ויש לו חשיבה משל עצמו וצרכים שונים, לכן בחברה שלנו שמנו דגש על כך וכל עובד יודע להיות סבלני וקשוב לבאי החנות", מבהיר עראפת חטיב בעל החברה. חטיב בן ה-45 נמצא בתחום כבר מעל ל-20 שנה, אז התחיל לעבוד מגיל צעיר אצל אביו בעסק המשפחתי. "אני חי ונושם את העסק מגיל צעיר, גדלתי לתוך זה וצברתי המון ניסיון בענף. בזכות הנסיון העשיר שלי אני יכול לתת ידע רב ומקצועיות ללקוחות. זה לא מקרה שהלקוחות מפרגנים, חוזרים אליי ומביאים לקוחות נוספים שהמליצו של רימאס קרמיקה, יש משהו ומישהו מאחורי זה".

רימאס קרמיקה (צילום: יגאל חכמון)

רימאס קרמיקה (צילום: יגאל חכמון)

בשנת 2009 החל חטיב לנהל את חנות חומרי הבניין ולפני חצי שנה התרחב והקים אולם תצוגה מרהיב בחנות המרשימה שבמודיעין עלית. "אני לא אוהב להתרברב אבל אני מקבל מחמאות מכל עבר. לקוחות וספקים כבר אמרו שיש לי את אולם התצוגה היפה ביותר באזור, המאובזר במגוון הגדול ביותר שהם ראו וזה סיפוק גדול מאוד". בחנות הקרמיקה החדישה אפשר למצוא את כל סוגי הקרמיקה שרק תדמיינו – כלים סניטריים, ברזים, כיורים, אסלות, מקלחונים ,אמבטיות ,עיצוב בזכוכית, מבחר עצום מתוצרת איטלקית, הודית, טורקית וספרדית, כך שכל כל אחד יוכל למצוא לעצמו את העיצוב והסגנון אותו הוא אוהב.

רימאס קרמיקה (צילום: יגאל חכמון)

רימאס קרמיקה (צילום: יגאל דוד חכמון)

איזה טיפ יש לך להציע למי שמגיע אליך לחנות?

"מי שמשפץ את הבית חייב להתחיל בבחירת הקרמיקה, כי זו גולת הכותרת ואחד הדברים החשובים בבית. מי שיגיע אלינו יפגוש אנשים מקצועיים שיעזרו לו בבחירה וילוו אותו". עראפת יודע שגם מהירות האספקה ותודעת שירות גבוהה הם דבר הכרחי עבור הלקוח שמעוניין לסיים במהירות האפשרית השיפוץ בביתו. "אני מחזיק אצלי במתחם משאיות, מנופים ומחסנים כדי שהלקוח יקבל את הסחורה במהירות הבזק לאחר שהוא רוכש את המוצר", הוא מציין ומוסיף, "כשאני מספק במהירות ללקוח אני יודע שאני לא מעכב אותו וכך הוא יוכל להתקדם בפרויקט האישי שלו בלי לשרוף את הזמן  כי עיכובים יכולים לגרום ללקוח תסכול רב. לכן בתוך כשעה עד שלוש – ארבע שעות, תלוי בגודל ההזמנה, המוצר נמצא כבר אצלו בבית".

רימאס קרמיקה (צילום: יגאל חכמון)

רימאס קרמיקה (צילום: יגאל חכמון)

איפה מניחים את המוצרים אצל הלקוח?

"אני מכיר את הנושא כל כך טוב ויש לי פתרונות לכל בעיה. אפשר להניח על הגג, בגינה או במרפסת וכמובן בתוך הבית. , כי יש לי האפשרות להגיע עד לקומה עשירית בבניינים רבי קומות בעזרת ציוד מיוחד של מנופים, משאיות וצוות עובדים גדול שנותן מענה לכל בעיה. חשוב לציין כי כל העובדים הם בעלי נסיון ומקצועיות, כשבנוסף יש אפשרות לפנות פסולת בניין מאנשים פרטיים או מלקוחות עסקיים לפי צורך". במתחם עצמו אפשר למצוא גם חנות חומרי בניין שתספק ללקוח את כל מה שהוא צריך מבלי להתרוצץ בחנויות אחרות . העובדה כי הכל מרוכז בחנות אחת היא יתרקון גדול, בחנות רימאס קרמיקה הלקוח ימצא הכל: ברזל, גבס, מלט, בלוקים, ריצוף, מוצרי חשמל, הכל במקום מא' ועד ת', הזמנה אחת במקום אחד. הדבר מאפשר ללקוח חיסכון של זמן וכסף, שני פריטים חיוניים בעיקר בעת שיפוץ ובנייה.

כתובת: מודיעין עלית (דרך קרית ספר אזור תעשיה ליד גן הדסים)

טלפון: 050-5330007

לאתר: www.rimas-ceramics.info

לפייסבוק: Rimas Building Materials- רימאס חומרי בניין

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר