אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)
אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

אופטיקה מרקוביץ': משקפיים לא קונים, פתרון אופטי? דווקא כן

כבר למעלה מ-27 שנה שאופטיקה מרקוביץ' מתאימה לכם את הפתרון האופטי המדויק עבורכם, וזה לא הכל. המוצרים האיכותיים, היחס החם ותחושת המשפחתיות שהצוות מעניק, גורמים לכך שאופטיקה מרקוביץ' הפכה להיות החנות של כל המשפחה

פורסם בתאריך: 6.10.19 16:53

כבר 60 שנה שרשת אופטיקה מרקוביץ' מעניקה שירות איכותי ומקצועי ללקוחותיה, והיא כאן כדי להישאר. עם מאגר ענק של לקוחות נאמנים, צוות מנצח בעל עשרות שנות ניסיון בתחום והתחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח – תהיו בטוחים שאופטיקה מרקוביץ' תתאים לכם את הפתרון האופטי המדויק עבורכם. את הרשת הקים ז'ול מרקוביץ' בשנת 1959, ואת הסניף המצליח בקניון מלחה בירושלים אי אפשר לפספס. הוא קיים למעלה מ-27 שנים, מנוהל על ידי סהר סיידאן, שעבדה בעברה בשתי רשתות גדולות בתחום האופטיקה, ומכיל צוות של ארבע אופטומטריסטיות מוסמכות ובעלות ניסיון רב שנים.

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

חן קידן, מנכ"ל הרשת, עוסק בתחום האופטיקה כבר 20 שנים. ברזומה שלו תוכלו למצוא הקמת יחידת אופטיקה בחברת התרופות המובילה "טבע", ניהול רשת אופטיקה גדולה וסמנכ"ל סחר וייבוא בתחום המשקפיים. הערכים העיקריים שמלווים את חן ואת הרשת הם שירות, מקצועיות והענקת חבילה שלמה ללקוח. באופטיקה מרקוביץ' לא מוכרים מוצרים, מוכרים פתרון אופטי. זו חנות המשקפיים היחידה בקניון שיש בה מעבדה עם אופטיקאי מוסמך בעל רישיון מטעם משרד העבודה. המעבדה שלנו היא מהמתקדמות בארץ ומספקת משקפיים לפי מרשם הלקוח, ברוב המקרים תוך שעה אחת בלבד ממלאי קיים בחנות", אומר קידן.

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

מה תמצאו בחנות? בגדול, הכל. החל ממשקפי ראייה, משקפי שמש, מולטיפוקל ועדשות מגע רגילות, ועד לעדשות מגע מיוחדות כמו עדשות מולטיפוקל, עדשות מגע מחליפות צבע עם מסנן קרינה כחול למסכים, ועדשות מגע לילדים לעצירת מיופיה. בחנות קיימים שני חדרי בדיקות מתקדמים הנותנים פתרונות אבחון וטיפול לרוב בעיות הראייה, כולל מיקוד ראייה ובדיקות ילדים. אם אתם אוהבים להעז וללכת על מותגים שאין לכל אחד, כדאי מאוד שתכירו מספר מותגים ייחודיים המבדלים את הרשת: KREUZBERG KINDER,,Swarovski  MYKITA, MODO, Silhouett ו-GIGI Barcelon. כמובן שיש בחנות גם מותגים שכולנו מכירים כמו Ray-Ban, PRADA ועוד.

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

לחנות מאגר גדול של לקוחות נאמנים שנהנים מהטבות, מבצעים ומתנות מיוחדות מדי חודש, וגם מבדיקת עיניים תקופתית ללא עלות. כמובן שהרשת דואגת גם ללקוחות חדשים, ומציעה שלל הטבות משתנות, אך בסופו של דבר, זה לא מסתכם רק בזה. המוצרים האיכותיים, היחס החם ותחושת המשפחתיות שהצוות מעניק, גורמים לכך שאופטיקה מרקוביץ' תמיד הופכת להיות החנות של כל המשפחה.

אופטיקה מרקוביץ'

כתובת: קניון מלחה, ירושלים (ליד שער רותם, קומה 1)

טלפון: 02-6785858

לפייסבוק אופטיקה מרקוביץ'

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 9:30-22:00

ימי ו' 9:00-15:00

שבת: שעה אחרי צאת שבת ועד 23:00.

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר