קבלני איטום בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
קבלני איטום בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קבלני איטום בירושלים: הכירו את המומחים

בתקופה הקרה כשגשמים פוקדים אותנו בשכיחות רבה, עלינו לוודא שהבית, המשרד והעסק אטומים כראוי, לכן חשוב להיעזר בקבלני איטום בירושלים אשר יבצעו עבורכם עבודה אמינה, איכותית ומקצועית ותוכלו להיות רגועים

פורסם בתאריך: 20.1.20 16:27

בשנה האחרונה החורף הפך גשום וסוער בירושלים. על מנת לא להיתקע בעיצומה של סופה בחוסר אונים, ולא לגרוף מים החוצה מהדירה או לטופל בנזילות קשות, הקדימו תרופה למכה והיעזרו באנשי מקצוע מנוסים. ריכזנו עבורכם קבלני איטום בירושלים והסביבה עם כל הטיפים והדגשים החשובים לקראת ההכנה של הבית לעונה הקרה. לחורף חמים ויבש!


איטום אזרד ובניו – למעלה מ- 30 שנים של מומחיות באיטום גגות ומבנים

החורף הנוכחי הפתיע בכמויות הגשם העצומות אשר פקדו את הארץ בכלל ואת ירושלים בפרט. אלה מביננו שלא התכוננו מבעוד מועד, סבלו מנזילות – דבר שהיה יכול להימנע על ידי איטום הבית או העסק.

מי שמתמחה בתחום ויודעת לתת מענה לכל בעיה ומשימה היא חברת האיטום "איטום אזרד ובניו" בניהולו של קובי אזרד, בעל ניסיון של מעל 30 שנים בתחום, מפקח ניהול בנייה, מאתר לקויי איטום מטעם משרד העבודה, אוטם מורשה ע"י מכון התקנים הישראלי ורשום כקבלן ברשם הקבלנים.

איטום אזרד ובניו | צילומים: באדיבות קובי אזרד

החברה מעניקה שירות לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי, תוך שימת דגש על שימוש בחומרים איכותיים, צוות מקצועי של קבלני איטום מורשים ועבודה מקצועית ללא פשרות.  "כולנו רוצים בית נעים וחמים לשהות בו", אומר קובי אזרד, "ולכן, חשוב לתחזק אותו באופן קבוע וחלק מכך זה עבודת איטום ובידוד".

אזרד מציין שאיטום מקצועי יכול למנוע בעיות רטיבות ונזקי מים שיכולים לנבוע מגשמים או נזילה בצנרת, חדירת מים לתוך המבנה שעלולה לגרום לעובש, בעיות בריאותיות ואף לסכנת התחשמלות, רטיבות והרס של רהיטים וציוד אישי.

"איטום אזרד ובניו" היא אחת החברות הוותיקות בארץ וכחברה מקצועית ומנוסה היא מספקת את כל הפתרונות הנדרשים כדי להבטיח איטום, זיפות ובידוד מקצועיים.

שירותי החברה כוללים מתן פתרונות מגוונים בחומרים שונים: זפת, יריעות ביטומניות, מסטיגום, מולטיגג ועוד. החברה מתמחה באיטום קירות חיצוניים, מרפסות, איטום גגות, זיפות וסיוד אדניות ומרתפים, טיפול בעובש על קירות ועל תקרות, ביצוע עבודות בגבהים (בעזרת סנפלינג), איתור ליקויים באיטום ובידוד ותיקונם, איטום בריכות, איטום בהתזה ועוד. וכל זה לצד שירות מקצועי, אדיב, עמידה בלוחות זמנים, זמינות גבוהה ובמחירים הוגנים וגם חיוך.

איטום אזרד ובניו: רחוב הרצוג 9, ירושלים

טלפון: 050-529-8070

לאתר הבית לחצו כאן 

לפייסבוק לחצו כאן 


חנן אזרד – לאיטום מקצועי ומוצלח במיוחד

אחת מן המטלות הקריטיות שעלינו להתייחס אליהן ברצינות במיוחד לפני ובמהלך עונת החורף, היא ללא ספק עבודת האיטום. זו פעולה שיש לתת עליה דגש בעת שיפוץ המבנה ובכך מתמחה איש המקצוע חנן אזרד, בעליה של החברה הנושאת את שמו בגאווה. אזרד, בעל עשרות שנים של ניסיון בכל סוגי האיטום מתעסק באיטום לגגות, מרתפים, רצפות יסוד, מרפסות, קירות ועוד. האיטום יכול לחסוך נזקי מים, בין אם עקב נזקי מזג האוויר או בגלל בעיה בצנרת שמובילה לרטיבות, והוא חשוב כמניעה למצבים קשים לטיפול.

אזרד חנן איטום ובידוד (צילום: פרטי)

אזרד חנן איטום ובידוד (צילום: פרטי)

חוסר באיטום מקצועי עלול לגרום לבעיות לא נעימות ואף קשות לטיפול, הגדולה שבהן היא נזילה. הנזילות יכולות לגרום נזקים רבים, ובהם: סכנת התחשמלות, הרס חפצים, דהיית צבע, התפתחות פטריות עובש וטחב היכולות להוות סכנה בריאותית של ממש, ואף כרסום יסוד המבנה. פגיעות אלה מביאות את הדיירים לאיבוד עשתונות וללחצים נפשיים, בנוסף להוצאה כספית גדולה. לכן הקדימו תרופה למכה – היעזרו בשירותו של חנן אזרד לאיטום המבנה.

אזרד הוא בין הוותיקים שבקבלני האיטום בירושלים, ובאמתחתו כבר 30 שנות ניסיון, שבהן ראה את כל בעיות האיטום ולכן הוא בקיא בכל רבדי ורזי המקצוע. לקראת החורף ורגע לפני עונת הגשמים העזים, זה בדיוק הזמן להכין את ביתכם ומשרדכם, על מנת שלא תצטערו על כך בהמשך הדרך. איטום המבנה על ידי אזרד, קבלן איטום מוסמך ומנוסה, יחסוך מכם כאב ראש ועוגמת נפש לא קטנה. אל תתמהמהו ותבזבזו זמן, שלא יהיה מאוחר מדי.

חברת "אזרד חנן איטום, בידוד וזיפות"

נייד: 050-7959103

לפייסבוק: חנן אזרד איטום ובידוד מבנים

 לאתר


זכאי ובניו – קבלני איטום מקצועיים

הגשמים בישראל אמנם מביאים איתם ברכה אבל יכולים להיות הרסניים למדי. זו בדיוק הסיבה שעליכם לדאוג לכך שהמבנה ברשותכם אטום ואין בו אפשרות לחדירת מים מהגג. לצורך כך מומלץ להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה. הכירו את חברת זכאי ובניו המתמחה בכל סוגי האיטום. חברת זכאי ובניו נוסדה לפני כ-60 על ידי סב המשפחה, ציון זכאי, והיא מבצעת את כל סוגי האיטום ומספקת שירות מקצועי לכל המגזרים, הפרטי, העסקי והציבורי. את מרבית העבודה מבצעת החברה במבנים קיימים ומאוכלסים, אשר נמצאים בסיכון גבוהה להיפגע עקב התיישנות מערכות וחשופים לנזקי המים הרבים המגיעים מחוסר איטום איכותי. חדירת מים למבנה גורמת לנזקים רציניים, לרטיבות והרס של רהיטים וכמובן לעגמת נפש רבה. במקרים מסויימים עלולה להיווצר גם סכנת חיים של ממש, אם חלילה המים החודרים יגיעו לחוטי חשמל חשופים או למפסקים הפתוחים.

זכאי ובניו קבלני איטום (צילום: פרטי)

זכאי ובניו קבלני איטום (צילום: פרטי)

התזה חמה, הזרקות ואיטום שלילי – זכאי ובניו מבצעים את העבודות המיוחדות ביותר:

עבודת האיטום טומנת בחובה לא מעט מחשבה, כשצוותי זכאי ובניו מוצאים את עצמם לא פעם מול אתגרים חדשים, וחייבים להתאים את עצמם למצב הנתון, דבר שהם מתמחים בו במיוחד. מה שמבדל את חברת זכאי ובניו, הוא היכולת והידע לבצע את שלל משימות האיטום המיוחדות והקשות ביותר, כולל איטום בהתזה חמה, איטום בהזרקות ואיטום שלילי. על מנת לבצע איטום שלילי, שהוא איטום מתוך המבנה כלפי חוץ באופן מושלם, יש הצורך בציוד הנדרש אבל יותר מהכל בידע ובניסיון. תהליך האיטום השלילי מצריך קידוח ועבודה עם החומרים האיכותיים ביותר. חברת זכאי ובניו מבצעת את כל עבודות האיטום השכיחות והמיוחדות באופן המקצועי, המהיר והבטוח ביותר על מנת לשמור על המבנה אותו רוצה הלקוח לאטום.

זכאי ובניו קבלני איטום בירושלים

לאתר: www.zacai-banav.co.il

טלפון: 050-9066709

לפייסבוק: זכאי ובניו-איטום


האחים לוי דואגים לך לגג יבש מעל הראש!

כל אחד צריך גג מעל הראש, ואם אפשר שלא מטפטף אז עוד יותר טוב. עונת הגשמים מציפה לפתע את כל הנזילות, לכן חשוב שתכירו את "האחים לוי" – חברה המתמחה ומובילה בתחום הגגות והמרזבים ובמתן פתרונות לבעיות קשות ומעניקה שירותים בתחום הגגות והמרזבים שיפתרו עבורכם את כל הבעיות שצפו ונזלו בחודשי החורף. האחים לוי ידאגו לכם לגג מעל הראש, אחד כזה שלא מטפטף.

(צילום: האחים לוי)

אם נמאס לכם כל חורף לשים דלי מתחת לטיפות שנוזלות מהגג, אם אתם זקוקים לגג רעפים חדש או לבניית מרזב חדש, הגעתם לגג העולם ולאחים לוי ששום חורף ירושלמי לא ישבור אותם. האחים לוי שנמצאים בתחום כבר יותר מעשרים וחמש שנה יספקו לכם את הפתרון המושלם לחורף, לגג, לנזילות ולרטיבויות. הם יגיעו בשעה שנקבעה, גג באיחור של דקה. איתם תוכלו להיות בטוחים שהחורף הזה והבא אחריו ואחריו יעבור בלי דאגות מיותרות. "אנחנו מוכרית בתחום וצברנו הרבה שנות ניסיון והתמחות בתחום האיטום, פתרונות של רטיבות וליקויי בנייה. ראינו כל כך הרבה תקלות ולקוחות מיואשים שלא הצליחו למצוא את מקור הנזילה. זאת בדיוק המומחיות שלנו, לפתור כל בעיית רטיבות, אנחנו לא מוותרים. אצלנו לא קיים דבר כזה ייאוש. הסיפוק שלי כשאני רואה שהצלחנו לפתור את הבעיה והלקוח חזר להיות רגוע", מספר נחום לוי בעל החברה.

חשוב שתדעו שהחורף שלכם יכול להיות הרבה יותר יבש. ועוד יותר חשוב שתדעו שאין שום תקלה שהאחים לוי לא יפתרו. ותזכרו שגם כשהחורף הזה מסתיים מגיע עוד חורף ואחריו עוד חורף. בואו להיות מוכנים כבר עכשיו לחורף שנשאר ולזה שבא אחריו עם האחים לוי.

לאתר: jerusalem-roofs.co.il

טלפון: 053-7281217


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר