מתחם השוקניון (צילום: תומר אפלבאום)
מתחם השוקניון (צילום: תומר אפלבאום)

חדש ומבטיח בירושלים: אגריפס 88 במקום השוקניון

הפיל הלבן של מרכז העיר מקבל צבע וחיים חדשים: לא עוד שוקניון - מרכז העיר זוכה להתחדשות בדמות אגריפס 88, שיביא סוף לבעיית החנייה באזור שוק מחנה יהודה

פורסם בתאריך: 29.1.20 12:23

אחרי תקופה ארוכה שהוא עמד שומם בלב ליבו של עיר הקודש, מבנה השוקניון – או בשמו החדש "אגריפס 88" – זוכה לחיים חדשים. משרדים, בנק, מרכז רפואי, מרכז קניות ואפילו מזקקת וויסקי הם חלק מהמקומות בשבילם שווה להגיע. אל תדאגו, יש חניון תת קרקעי גדול ומרווח שמספיק לכולם.

לא מעט מקומות בעיר מוכרים לכל תושב ירושלים ומייצבים את הנוף של עיר הקודש, בין אם מדובר על מקום קדוש כגון הכותל המערבי, תרבותי כמו תיאטרון ירושלים או כזה שמיועד לפנאי כמו קניון מלחה ואצטדיון טדי השוכן בסמיכות אליו. המקרים הפופולריות של המקום גם מתכתבת בצורה מושלמת עם כמות הקהל שבא לבקר אותו מדי יום, אך לא תמיד כך הדבר. אחד המקרים הבולטים לצד השני של המתרס נמצא המבנה המוכר "השוקניון", אותו פרויקט גרנדיוזי שקם במטרה לקרוא תיגר על שוק מחנה יהודה, ולהפוך למתחם שוק סגור ומקורה. לרוע מזלם של בעלי המקום, הדבר לא צלח ולא הביא את התוצאות הרצויות, דבר שהבריח משם את הסוחרים וגרם למקום להראות כשממה  אז מה, ירושלים אמורה להיות מעתה ועד עולם עם בניין ריק בלב העיר. לא אם שואלים את חברת הבנייה והפיתוח שרס, חברה המתמחה בפיתוחם של מבנים גדולים וידועים, בין היתר הגן הטכנולוגי הנמצא בשכונת מלחה ,הגן הטכנולוגי בהר חוצבים ופרויקט כתר דוד. בעלי החברה לקחו בעלות על הזכויות של מבנה השוקניון ובהשקעה של לא פחות מעשרות מילוני שקלים, העבירו  אותו מהפך וטרנספורמציה אדירה, דבר שהביא שינוי ומשב רוח מרענן לעיר הבירה.

משרדים, חנויות, מרכז רפואי ומזקקת וויסקי חדשנית –  משהו חדש וטוב קורה בעיר

נכון שעברתם הרבה פעמים ליד בניין השוקניון ולא הייתה לכם סיבה להיכנס פנימה? אז זהו, שמעכשיו והלאה אתם תמצאו את עצמכם בפנים, ולא תרצו לצאת ממנו. מה הולך להיות שם? בניין השוקניון, או בשמו החדש "אגריפס 88" על שם נקודת הציון והכתובת בו נמצא הבניין, מכיל בתוכו הכל מהכל:

  • משרדים של חברות הייטק
  • בנק מזרחי טפחות (שיעסיק 300 עובדים וייתן מענה עסקי לכל בעלי העסקים בסביבת שוק מחנה יהודה)
  • מרכז רפואי חדשני כולל טיפולי דיאליזה
  • בקומה הראשונה הולך ומתפתח מרכז מסחרי. חנויות יוקרה כגון קולומביה כבר תפסו להם את הזכות לחתום על חוזה ארוך טווח, כמו כן חנויות ספורט וקמעונאות מהשורה הראשונה נמצאות במשאי ומתן מתקדמים ורק מחכים לרגע בו יפתחו את החנות הרחבה לקהל הירושלמי האהוב.
  •  והחידוש בזכותו תזכה העיר לגל סוחף של תיירים מכל הארץ: מזקקת וויסקי וג'ין הראשונה מסוגה בירושלים, שכוללת גם מרכז מבקרים חדש ומרהיב.

ירושלמים – יש למה לצפות!

אגריפס 88 – הקץ לבעיות החנייה בעיר

מי לא מכיר את הסיטואציה המתישה של סיבובים ממושכים ברחובות מרכז העיר וסביבת שוק מחנה יהודה, עד למציאת מקום חנייה חוקי? ובכן, לפי בעלי פרויקט אגריפס 88, הדבר הולך להשתנות: "הפרויקט הולך לשנות את פני העיר, להגדיל את מספר מקומות העבודה ומעל הכל – לתת פתרון הולם לבעיית החנייה במרכז העיר".

אין ירושלמי שלא הסתובב במשך דקות ארוכות וחיפש מקום להחנות את הרכב, ועכשיו לאחר שהתבשרנו שחניון כיח הולך להיסגר, המצב מחריף עוד יותר. בהשקעה עצומה של מילויני שקלים נחנך חניון תת קרקעי, המכיל בתוכו כ-700 מקומות בשישה מפלסים והולך להעניק מענה ראוי למגיעים למרכז העיר והשוק בפרט, מה שבהחלט אמור להקל ולעזור לירושלמים מקומיים ותיירים רבים.

כתובת: אגריפס 88

טלפון: 02-6490600

פקס: 02-6792022 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר