פרגולות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

פרגולות בירושלים בהתאמה אישית

בין אם מדובר בבניית פרגולות בירושלים, סגירת מרפסות לחורף, סוככים חשמליים או כל רעיון מיוחד שלכם לבנייה והרכבה לא סטנדרטית - תמיד עדיף לעשות זאת עם חברה מקצועית ואמינה, שתעמוד בלוחות הזמנים ותספק עבודה איכותית לאורך זמן בתחזוקה קלה

פורסם בתאריך: 13.2.20 12:38

רוצים לבנות פרגולה אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? ההיצע היום גדול וכולל פרגולות וסגירות מרפסות מחומרים שונים, בהתאם לאווירה שאתם רוצים לבית או לעסק שלכם. הכירו חברות לפרגולות בירושלים שמתמחות בנושא ומציעות איכות ועיצוב בהתאמה אישית.


ד"ר פרגולה | היופי שבעץ והיתרונות שבאלומיניום

עולם הפרגולות עבר בשנים האחרונות שדרוג משמעותי עם כניסת מערכות האלומיניום לענף. ההבנה שאנחנו עובדים המון שעות ואין לנו את הזמן להקדיש לטיפול הקבוע בעץ הדורש תחזוקה תמידית הובילה לחיפוש אחר המוצר המושלם – שמצד אחד ייתן לנו את היופי של העץ ומצד שני נוכל ליהנות מהיתרונות של אלומיניום שאינו מצריך תחזוקה.

הכירו את ד"ר פרגולה – חברה בעלת ותק של שמונה שנים בתחום הפרגולות, שתעניק לכם את הפתרון המושלם. אמנם החברה מבצעת עבודות עץ רבות וביניהן גם פרגולות עץ, אבל מהר מאוד הבינה שאין תחליף ליתרונות הרבים של מוצרי האלומיניום. החברה מתקינה ומייצרת סוגים וסגנונות רבים של פרגולות בתכנון, עיצוב, ייצור והתקנה בהתאמה אישית לפי הדרישות והצרכים של כל לקוח.

ד"ר פרגולה (צילום: תומר תורג'מן)

ד"ר פרגולה (צילום: תומר תורג'מן)

פרגולת אלומיניום בסגנון פרגולות העץ: מתאימה למי שמעדיף את המראה הקלאסי של העץ, למרפסת או לגינה כך שתשתלב עם הטבע והנוף. תהליך הייצור מתחיל בהזמנה ומדידות מדויקות, העוברות ליצרן ומשם להתקנה בבית הלקוח.

פרגולת אלומיניום במראה הייטק: פרגולה בלוק קלאסי ונקי, מתאימה יותר ללקוחות הרוצים להשרות אווירה אחידה ויוקרתית, ללא יומרנות מיותרת. את הפרגולה הזאת מייצרת חברת ד"ר פרגולה עצמה ומתקינה ללקוח את המוצר בדיוק על פי הצרכים והמידות שלו.

פרגולה חשמלית: פתרון מוצלח למי מאתנו שרוצה לנצל את המרפסת שלו בכל ימות השנה בכל העונות. הפרגולה מיוצרת כך שאפשר לכוון את הרפרפות ולשלוט בכמות כניסת האור והשמש למרפסת. בנוסף לאיטום מוחלט בחורף ופתיחתה בקיץ. הפרגולה מגיעה ביבוא אישי העונה על דרישות הלקוח וצרכיו.

עוד ניתן למצוא בין מוצרי חברת ד"ר פרגולה פתרונות לסגירות חורף בדרכים שונות, החל מאופציות פשוטות באמצעות יריעות בד ועד לאלומיניום יוקרתי בשילוב ויטרינות, קירות הצללה למרפסות וחזיתות למניעת הגעת קרני השמש, הרכבת דק ופאנל לגינה. כמובן נמכרים גם מוצרים נלווים כמו פינות ישיבה, נדנדות, פינת מנגל, שולחנות בר וכדומה שישדרגו לכם את הגינה ויהפכו אותה לחלק בלתי נפרד מן הבית.

תומר מד"ר פרגולה: "המבחן האמתי של הצלחת החברה הוא הלקוחות הממליצים לחבריהם. אני חושב שעצם היותנו חברה המתייחסת לכל לקוח כאדם ולא כעוד לקוח, הוא הסוד לשירות הטוב ביותר וללקוחות חוזרים". החברה מאמינה בשקיפות מלאה מול הלקוח ומלווה אותו לאורך כל התהליך תוך כדי הקשבה לצרכיו ומציאת פתרון רלוונטי ויעיל לכל לקוח ולקוח.

טלפון: 052-6849565, 050-2620176

פייסבוק: ד"ר פרגולה – היופי שבעץ והיתרונות שבאלומיניום

מייל: [email protected]


טביעת עצ

אתר: etzimetzim.com
טלפון:
052-3843730

אתם כבר מחכים לרגע שתשבו עם משפחה וחברים בגינה מתחת לפרגולת עץ שתעניק לכם מעבר למראה הכפרי והיפה גם טיפה של צל? בואו להכין את הגינה או החצר לקיץ הירושלמי עם "טביעת עצ". כדי לספק לכם ולאורחים שלכם הנאה מישיבה בגינה, "טביעת עצ" – חברה המתכננת ומבצעת מגוון של עבודות עץ לחצר ולגינה נותנת לכם את כל הפתרונות לקיץ חמים ונעים. "טביעת עצ" מתמחה בעבודות עץ הכוללות: פרגולות, דקים, גגות רעפים, מחסנים, גדרות עץ, ריהוט גן מעץ, גגונים תוספות בנייה לעץ ועוד. ובעיקר עבודות איכותיות מעץ שמחזיקות לאורך שנים כך שתעבירו את הקיץ עם חברים ומשפחה בגינה בנעימים.

טביעת עצ (צילום: עמיאל יהודאי)

מעבר לשם המיוחד והמקורי של "טביעת עצ" שכבר מראה על הראש היצירתי של עמי-יעל יהודאי הבעלים, החברה קיימת כבר 16 שנה, עוד הוכחה לכך שזה עסק שמבין בתחומו. "מעבר לאיכות החומר שזה הבסיס שלנו. חשוב לנו לתת יחס אישי, מדובר בחברה קטנה ותמיד יש אוזן קשבת ולמי לפנות. אנחנו מתכננים את העבודה לפי הצרכים הספציפיים של כל פרויקט ושל כל לקוח", משתף אותנו עמי-יעל, "אנחנו מקפידים לרכוש עצים וחומרי גלם איכותיים. הרבה לקוחות לא יודעים אבל אחד הדברים החשובים ביותר זה עיבוד העץ ואנחנו לא חוסכים בשלב הזה ומשתמשים בצבעים, בלכה ובחומרים ברמה גבוהה. חשוב לנו לתת ללקוח ערך הרבה מעבר לפרגולה יפה. אנחנו רוצים שהיא תישמר לאורך זמן ותוכל לעמוד בנזקי מזג האוויר". ממשיך עמי-יעל בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, שאת שורשי העץ ועולם הנגרות ספג מסבו שעבד כנגר ובנה צעצועים, נדנדות ורהיטים מעץ. עמי- יעל מספר בהתרגשות רבה על העסק ועל עולם העץ. העץ כמוצר דומם מקבל משמעות חיה ונושמת כאשר "טביעת עצ" מתחילה לעבוד עם החומר. "אנחנו אומנם בונים פרגולות, דקים ועוד אבל מעבר לכך אנחנו מגשימים לאנשים חלומות" מסכם עמי-יעל.

לנו נותר לאחל לכם סיום של חורף יעיל במיוחד, בו תתחילו להסתכל החוצה ולדמיין את הגינה שתמיד רציתם, להתנדנד בנדנדה מעץ מתחת לפרגולה מכוסה בעלים ירוקים.

אתר: etzimetzim.com
טלפון:
052-3843730


חלונות קסומים –Magic Window

עוד ועוד אנשים בישראל מבקשים פתרונות לסגירת חללים בדכים יצירתיות, על מנת שיוכלו לשמש אותם גם בחורף וגם בקיץ. בתחום זה כדאי להכיר את חברת חלונות קסומים, המתמחה במתן תשובות מגוונות ויצירתיות לחללים שונים. חלונות קסומים היא חברה יבואנית למוצרים שונים מאז שנת 1989. ניתן למצוא את מוצריה בבתים פרטיים, בבניינים משותפים, בחזיתות, פרגולות, בתי קפה, מסעדות, מרכזי ספורט ונופש ועוד. החברה מייבאת מוצרים ישירות לבית הלקוח ומקפידה על איכות ושירות ללא פשרות עם מחלקת שירות והתקנה העומדת לרשות הלקוחות כל השנה.

חלונות קסומים (צילום: באדיבות חלונות קסומים)

כדי ליצור חלל מרפסת מושלם מעמידה החברה צוות אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע, על מנת שיוכלו להתאים מוצר מדויק ללקוחות. תחילת העבודה בביצוע מדידות מדויקות ולאחר מכן להתאים באופן מושלם את המוצרים וחומרי הגלם כדי להביא את המרפסת למוצר מוגמר. חלונות קסומים עובדת עם מבחר מוצרים בענף ויכולה לתת את כל התשובות, בין אם אתם בעלי מרפסת קטנה או בעלי מסעדה שרוצים לסגור חלל גדול לחודשי החורף ולפתוח אותו שוב בקיץ.  בין המוצרים המובילים של החברה:

  • פרגולה אלומיניום רפרפות מתקפלות – פרגולה עשויה 100 אחוז אלומיניום עם בחירת צבע  בתנור באיכות גבוהה לפרגולה זו יש מרזבים מובנה ,אפשר לקבל אותה עם תאורת לידים ,פרגולה זו יותר יקרה.
  • חלונות לסגירת מרפסת – יותר ויותר עסקים ובתים פרטיים רוצים להשתמש בחלל המרפסת כל השנה גם בחורףוגם בחודשי הקיץ החמים, כשטח אירוח וישיבה נוסף, סגירה זו היא יחסית קלה גם בטיחותית לילדים בבניינים ובכך אתם מכינים את עצמכם לחורף במשאבים קטנים יחסית ליתרונות שיתקבלו. מכיוון שהכל מתקפל לא נחשב לסגירה קבועה, לרוב אין צורך באישור מהעריה.
  • פרגולה PVC חשמלית – מתאים לבניינים וגם לבתי קרקע ומסעדות בתי קפה , לפרגולה זו יש מרזבים מובנה עם תאורת לידים ,מכיוון שהכל מתקפל לא נחשב לסגירה קבועה, לרוב אין צורך באישור מהעריה.
  • באתר ישנם מוצרים מיוחדים נוספים כגון: חלונות גליוטינה, וילונות להצללה מתקפלים ועוד..

כרמלה, אחת מבעלי החברה אשר מאגדת תחת ידיה את כל נושא ההזמנות, מספרת: "חלונות קסומים זו חברה מאוד אישית ומשפחתית, אנחנו נותנים מענה ללקוחות גם אחרי מספר שנים, והטלפון הפרטי שלי ניתן ללקוחות לכל שאלה שעולה בדרך", עוד היא מוסיפה ואומרת  כי "אנו דוגלים באיכות החלקים ולכן לא קונים מסין אלא מהשוק האירופאי, הזכוכית מחוסמת וגלגלי המסילה באיכות גבוהה ללא שחיקה בעתיד, כל כנף נעולה כך שלא תנותק מהמסילה וכל החלונות עוברים ביקורת איכות מהנדס לפני שיוצאים מהמפעל אל הלקוח".

טלפון לברורים והזמנות: 1-700-5000-52, 050-4504057

אתר: www.magicwindow.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/MagicWindowCo/

מייל: [email protected]


כתום פרגולות וסוככים

בין אם מדובר בבניית פרגולה חדשה, סגירת מרפסת לחורף, סוכך חשמלי או אפילו רעיון מיוחד שלכם לבנייה והרכבה לא סטנדרטית – תמיד עדיף לעשות זאת עם חברה שהיא בית ויכולה לספק את כל צרכי העבודה בייצור עצמי, בזמן שאתם לוקחים חלק פעיל משלב הסקיצה ועד לתוצר המוגמר שעליו חלמתם. כתום פרגולות וסוככים היא חברה עם 37 שנות ניסיון בענף התקנות וייצור מוצרי יוקרה איכותיים. הרזומה המרשים והידע בפתרונות למצבים שונים הביא את החברה להמצאת פטנטים הרשומים על שמה, בהם טכניקות חדשניות ושיטות הרכבה מתקדמות שלא תמצאו במקומות אחרים.

כתום (צילומים: אבי נועם, פרטי)

במפעל החברה שבגבעון החדשה צוות עובדים מיומן האמון גם על הרכבת המוצרים בבית הלקוח, כך שנושא השירות והאחריות על המוצרים ניתן ללא תיווך צד שלישי או קבלני משנה. המפעל מחולק לארבעה תחומים מובילים:

  • פרגולות עץ, אלומיניום וברזל
  • עבודות ברזל שונות
  • סוככים בייצור אישי
  • ריהוט גן מעץ הכולל: כל סוגי הדק לגינה, ספסלים, נדנדות מסיביות ושולחנות עץ.

חברת כתום מקפידה על ייצור מוצרים ייחודיים ברמת ביצוע גבוהה מאוד ומשתמשת בחומרים המובילים בשוק ובעלי תו תקן מחמיר, כך שמחיר המוצרים בהתאם וזה לא המקום למוצרים זולים.

גולת הכותרת של המפעל היא בייצור פרגולות אלומיניום שאינן זקוקות כלל לתחזוקה. פרגולה זו בנויה באופן מתוחכם ביותר, ועם זאת היא בעלת מראה נקי חלק ויוקרתי, כשכל הברגים והמחברים הם נסתרים. לאחר שמבוצעת ההרכבה, פרגולה זו ניתנת לתפעול עצמאי וניתן להפוך אותה לסוכה, מאחר והיא בנויה מתוך המרפסת, היא יכולה להיות אטומה ובפעולה פשוטה מאוד אפשרי להוריד את האיטום ולהפוך אותה לסוכה כשרה על-פי ההלכה העומדת בכל הדרישות. "זה מאפיין חשוב ומאוד ייחודי כי פרגולות אלומיניום לרוב אינן כשרות לסוכה", מסביר ומספר יהודה טור, מבעלי כתום, "ואצלנו הפרגולה מתאימה לאנשים דתיים שמקפידים על סוכה כשרה ולא צריך אפילו לטפס כדי להפוך את הסגירה לסוכה. המוצר הזה זמין גם למתקינים מקצועיים, שמגיעים עם מידות מדוייקות של הלקוח ואנחנו מייצרים מוצר מושלם עבורו באופן אישי ומדוייק".

גם בתחום פרגולות העץ יש חידושים. בכתום תוכלו לקבל את הפרגולה עם תאורת לד מובנית בתוך העץ מבלי שיראו חוטי חשמל כלפי חוץ. את פרגולות העץ מבקשים פעמים רבות לקבל עם אפשרויות סגירה שונות לפרטיות – סגירת סוכה, סגירה מפני רוחות וכו', וחברת כתום מסוגלת להיענות לכל סוגי הבקשות בזכוכית, ידני או חשמלי. גם את הסוככים כתום מייצרת במפעל החברה, כך שניתן למצוא את כל המגוון כגון סוככים ידניים, סוככים חשמליים, סוככי זרועות, סוככים לשטחים גדולים לחורף או קיץ. "אנחנו יודעים דבר אחר – לייצר עבודה מושלמת ללקוח מכל הבחינות", אומר יהודה, "ולכן המוצרים שיתקבלו יהיו הטובים והיפים ביותר בשוק".

טלפון: 050-5207066 זמין עד 23:00

אתר: https://www.catomltd.co.il/

מייל: [email protected]


סאנפרוטק-פרגולות ומוצרי הצללה בע"מ

הצללה, פרגולות וסגירת שטחים שיותאמו למזג האוויר המשתנה עם חודשי השנה – הם רק חלק מהעבודות של חברת סאנפרוטק, שמתמחה בכל סוגי הפתרונות בתחום. עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בענף, אין זה פלא שבעלי החברה וצוות העובדים הצטיידו בראיה כוללת המאפשרת מציאת פתרון אידיאלי לכל לקוח ולקוח על פי צרכיו, תנאי השטח והתקציב. חברת סאנפרוטק מייבאת טקסטיל מאיטליה ומערכות סוככים מאוסטריה מחברות העומדות בתקנים אירופאים מחמירים במצבי קיצון בקיץ ובחורף. בנוסף להיותה יבואנית מורשית סאנפרוטק היא גם יצרנית של חלק ממוצרי הסגירה והאיטום של החללים, פרגולות, מסכים ועוד.

סאנפרוטק (צילום: פרטי)

סאנפרוטק (צילום: פרטי)

כחברה מובילה בתחומה סאנפרוטק מעודכנת במוצרים החדישים ביותר שקיימים בשווקי העולם ובהתאמתם לצרכן הישראלי, מה שמאפשר מגוון גדול מאוד של מוצרים ופתרונות הצללה וסגירה: פרגולות אלומיניום – מגיעים לאחר צביעה בתנור בגוון לבחירת הלקוח רוצה ואין צורך לתחזק את הצבע בכל שנה, סוככים המותאמים לחורף ולקיץ, מסכי גלילה מיוחדים – מעין תריס על מסילה מיוחדת וניתן לראות דרכם, גגות הזזה, דלתות זכוכית פנורמיות הנותנות מענה לסגירת חורף ללא חלוקה של פרופילי אלומיניום, סגירת מרפסת עם יכולת בניית סוכה, סגירות חשמליות, ידניות ועוד.

ייחודיות החברה בכך שהיא מאפשרת פתרונות לכל סוגי הלקוחות, מהסוכך הפשוט ביותר ועד סגירה של אולמות ענקיים, כולל תקרות וקירות חיצוניים שיכולים להיפתח חשמלית. "חברת סאנפרוטק, בסיסה בירושלים שבין לקוחותיה המרוצים, לקוחות פרטיים, בתי מלון, בנקים ועסקים מכל רחבי הארץ" מספר אלי מבעלי החברה "הלקוח רוכש את המוצרים שלנו ללא פערי תיווך שכן אנחנו כחברה מייבאים ומיצרים את כל מוצרנו. אנו מקפידים על הדרכה מקצועית ורישיונות עבודה ביטחוניות בגובה לכל עובדנו" אלי ממשיך ואומר כי "צברתי ידע וניסיון של 30 שנים, והם עומדים לרשות הלקוחות".

טלפון: 055-6888630, 055-6617989

אתר: www.sunprotek.co.il

פייסבוק: סאנפרוטק פרגולות ומוצרי הצללה 

מייל:[email protected]


יהודה קסטלניץ – פרגולות

"בשנה הבאה נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות" – תכירו את חברת "פרגולה יהודה בע"מ" שתדאג שכבר השנה תשבו על המרפסת בקיץ או בחורף זה לא משנה, כי יש לכם מעכשיו מכסה איכותי, מקצועי והכי חשוב כזה שיחזיק לאורך זמן ושהחברים והמשפחה לא יפסיקו להחמיא.

פרגולות (צילומים: הודה קסטיאל)

"התחלתי מגיל צעיר כשעבדתי בחברה של אבא שלי, כך שיש לי ניסיון ואני נמצא בתחום שנים רבות. מהר מאוד הבנתי שזה התחום שלי, אני אוהב לעבוד עם הידיים ועם חומרי עץ בעיקר. אין לי ספק שיש השפעה מאבא ואני שמח שאני ממשיך בתחום" משתף יהודה קסטלניץ שהקים את החברה ומתמחה בהרכבת פרגולות מאלומיניום או מעץ. חברת "פרגולה יהודה בע"מ" בנוסף לבניית פרגולות בהתאמה אישית מתמחה גם בהרכבת משטחי דק, גגות רעפים, עבודות אלומיניום שונות, גדרות מאלומיניום ועוד. "ברוב הפעמים השימוש הוא בעץ האורן, אבל לפעמים יש לקוחות עם דרישות מאתגרות ומעניינות לעצים מיוחדים ואני אוהב אתגרים" מספר קסטלניץ על אופן העבודה. "האהבה הגדולה שלי היא ליצור דברים חדשים, לפעמים אני מרגיש שאני לא רק בונה פרגולות או דקים, אני מגשים חלומות לאנשים. בנוסף, הדבר מיוחד בעבודה שלי שאין דבר שדומה לשני, אף פרגולה לא דומה לשנייה, לכל אחת יש את הייחוד שלה".

יש לך טיפ למי שמתכנן לבנות פרגולה בחצר או בגינה?

"בהחלט. ראשית מומלץ לבדוק בחוק הפרגולות מה הם הקריטריונים ואיזה אישורים צריך, כי יש בניינים שלא עומדים בכך. דבר נוסף, יש לוודא שבעל המקצוע מכיר את החומר שאיתו הוא עובד. יש פעמים בהן צריך לפנות למהנדס קונסטרוקטור ולבדוק באיזה חתך ומרווחים צריך לעשות וכך אפשר למנוע כאב ראש מיותרים. הגעתי בעבר ללקוח לתקן תקלות של בעלי מקצוע אחרים שלא למדו את החומר ונאלצתי לפרק ולבנות מחדש את הפרגולה. נגר טוב מודד עשר פעמים וחותך רק פעם אחת ונגר לא טוב חותך עשר פעמים ובסוף זה לא נראה טוב" מסכם קסטלניץ.

יהודה קסטלניץ

טלפון: 053-5555406


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר