חברות הסעות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חברות הסעות בירושלים: נהנים מהדרך

אוטובוס ממוזג, נהג מקצועי שיודע את הדרך ועמידה בלוחות זמנים - זה מה שאתם מחפשים כשאתם מארגנים טיול, מסיבה משפחתית, אירוע גדול או כינוס עובדים. קבלו חברות הסעות בירושלים שידאגו לכם לכל זה בחיוך

פורסם בתאריך: 17.2.20 17:59

מתכננים טיול לקבוצה גדולה? או למשפחה? לוועדי עובדים או חברים? הפתרון של רכב הסעות בירושלים מאוד מסייע ומקל על כל הפעילות, וגם לא יקר. ריכזנו עבורכם חברות להסעות בירושלים, שידאגו למיניבוס או אוטובוס, חדש ונקי, ממוזג ונוח, עם נהג מקצועי ומיומן שיאפשר לכם נסיעה בטוחה לכל חלקי הארץ .


מסיעי מעלה אדומים

מהיום אתם מתחילים ליהנות מהדרך שלכם. אצל "מסיעי מעלה אדומים" הדרך ליעד מקבלת משמעות אחרת וחשובה לא פחות מהמקום אליו אתם צריכים להגיע. גם לכם בסוף כל נסיעה ה-WAZE מודיע חגיגית שהגעתם ליעד? אבל מה קרה במהלך הדרך. טעיתם במחלף, נתקעתם בפקק, המזגן לא עבד ולא הצלחתם להפעיל את השיר ברדיו דיסק או גרוע מזה, איחרתם לפגישה חשובה, טיסה, או לא הספקתם להגיע בזמן לחופה.

חנן הסעים (צילום: חנן אזולאי)

אצל "חנן הסעים" אתם יכולים לדעת בוודאות שהדרך ליעד תעבור עם חוויה בלתי נשכחת. המזגן והחימום תמיד יעבדו כמו שצריך, את המוסיקה ואת מדריך הטיולים שיספר לכם על הנוף תשמעו גם אם תשבו מאחור, אתם תוכלו להישען בכיסאות הנוחים, לעצום את העיניים ופשוט ליהנות מהדרך.

אם יש לכם אירוע בקרוב ואתם רוצים לתת לאורחים שלכם חוויה מושלמת עוד לפני החתונה המהממת, אם אתם מנהלי בית ספר שרוצים שהתלמידים יגיעו בבטחה, אם אתם מתכננים חופשה בפסח הקרוב ואתם רוצים שהסעה תגיע בזמן לנתב"ג ולהרגיש שכבר התחלתם את החופשה. ואם אתם מנהלי חברה שרוצים שהעובדים שלכם יגיעו בבטחה ובזמן לעבודה. אז כל הדבר הטוב הזה נמצא במרחק של טלפון ונסיעה. כבר מהכניסה לאוטובוס לצד החיוך של הנהג אתם תרגישו את החוויה השונה. מרוב שתיהנו מהדרך לא בטוח שתרצו לרדת, במיוחד אם הזמנתם את האוטובוסים המיוחדים שמצוידים במסכים, מקררים ואינטרנט אלחוטי. כמו כן, אמרנו כבר ש"חנן הסעים" חשבו על הכל? לנוחות קהל הלקוחות בעלי המוגבלויות ישנם רכבים מותאמים המאובזרים בציוד מיוחד. בנוסף, קיים מגוון רכב של סוגי רכבים המתאימים ל: הסעות קבועות למפעלים לעובדים, לטיולים מאורגנים, לתלמידים, הסעותVIP , לאירועים. הסעות לבעלי מוגבלויות והסעות לנתב"ג.

בחירת חברת הסעות היא לא עניין של מה בכך ויש להתייחס לנושא ברצינות, בשל הרצון לשמור על בטיחות הנוסעים ולהעניק לעובדים, לתלמידים, לאורחים, למשפחה וחברים נסיעה חוויית שתשאיר להם טעם טוב מהדרך ליעד.

בואו ליהנות מהדרך שלכם:
טלפון (מענה 24/6): 02-6728002 
לאתר: www.hanan-transport.co.il
לפייסבוק: חנן אזולאי


אור ירושלים

חברים, כולנו יודעים שהדרך לטיול מושלם עוברת דרך חברת ההסעות שתבחרו – ולכן אסור לכם להתפשר בנושא.חברת ההסעות "אור ירושלים" נחשבת לאחת החברות הטובות בתחומה בישראל, והיא הגיעה למעמד הזה ממש לא במקרה, תוך היצמדות ארוכת שנים לסטנדרטים גבוהים של איכות, בטיחות ושירות. עם "אור ירושלים", אתם באמת יכולים ליהנות מנסיעה מהנה ובטוחה. לחברה צוות נהגים מנוסים, המונחים על-ידי צוות סדרנים ותיק ומיומן. שיתוף פעולה הפורה ביניהם, הופך כל נסיעה לחלקה ומהנה, לשביעות רצונם של הנוסעים.

אור הסעות (צילום: דוד דיין)

חברת ההסעות "אור ירושלים" הוקמה לפני יותר מ-20 שנים, ומספקת שירותי הסעות ללקוחות עסקיים (מוסדות חינוך שונים כגון בתי ספר, גני ילדים, משרדי ממשלה, עיריות, חברות הייטק, והסעות לקבוצות תיירים) וכן לקהל הפרטי, לכל מטרה: טיול מאורגן, חתונות, בר מצווה, וכל סוגי האירועים, נסיעות קבוצתיות לשדה התעופה ועוד. החברה שמה דגש מיוחד על נושא השירות, הנהגים נוהגים במלוא המקצועיות, אדיבים ומעניקים לכל נוסע את התחושה המושלמת. החברה חתומה על אמנת השירות בישראל, ולפיכך מחויבת להעניק לכל לקוחותיה שירות בלתי מתפשר העומד בכללים הנוקשים ביותר, באופן מסור והגון, תוך התחייבות לבטיחות ולעמידה בלוחות הזמנים הצפופים. בנוסף, מקדשת החברה ערכים כמו יעילות, אדיבות ואמינות, המהווים את אבני היסוד לפעילותה של החברה. לחברה צי רכבים גדול, הכולל אוטובוסים מתקדמים וחדישים, הכוללים רשת WIFI לשימוש וכן חיבור USB פרטי לכל נושא להטענת המכשירים הניידים. האוטובוס מכילים עד 60 מקומות ישיבה, וכן מידיבוסים (עד 40 מקומות ישיבה), ומיניבוסים הכוללים עד 20 מקומות ישיבה.החברה מספקת לפי דרישה גם מדריך טיולים מקצועי אשר מלווה את הקבוצות לאורך כל הדרך (מדריכים במגוון שפות) ומשלב הסברים מרתקים, וגם מאבטח\מע"ר לפי צורך ודרישה של הלקוח.

החברה מקפידה על נושא הבטיחות ומעסיקה קצין בטיחות צמוד, המוודא את תקינות הרכבים וכשירותם של הנהגים גם יחד. קצין הבטיחות מוסמך מטעם משרד התחבורה. כמו כן החברה מקפידה לערוך מדי מספר חודשים השתלמויות וימי עיון לנהגים על מנת להגדיל את המודעות ותשומת הלב לנושא הבטיחות.כאמור, בחוד החנית של החברה מועסקים מיטב הנהגים, מקצועיים ואדיבים שמקפידים להמשיך את המורשת של החברה, ולהעניק לכל לקוח באשר הוא את ההרגשה הכי טובה שיש. בין הלקוחות השונים של החברה נמנים גופים ומוסדות גדולים במשק הישראלי, ביניהם בתי חולים, רשתות גדולות, חברות ומקומות תעסוקה.

החברה מתמחה בין השאר בנסיעות שהן חלק מיום כיף וגיבוש, כאשר הנהגים תמיד עם גישה שירותית ומהווים חלק בלתי נפרד מחווית הנסיעה והטיול. משרדי החברה ממוקמים בכניסה לעיר ירושלים, והגאווה הגדולה ביותר שלה, היא החומר האנושי. ואי אפשר בלי המלצה לסיום ישירות מפיו של מוריס, נוסע ולקוח ותיק בחברה שאומר: "דייקנים, מעולים, אדיבים. הזמנו מיניבוס שהסיע אותנו לאירוע בירושלים. הנהג הגיע בזמן, המיניבוס היה חדיש ונקי. הכל התנהל ברוגע והיה מקצועי ביותר. המחיר היה הוגן, בקיצור מאד מומלץ".

אופיר, לקוח נוסף מספר: "חברה משכמה ומעלה. הנהג היה אמפתי, וסובלני ביום כיף שערכנו לצפון. הנהג הוריד אותנו קרוב לכל המקומות, העניק יחס מדהים, והכי חשוב, נהג בזהירות המרבית והחזיר אותנו הביתה בשלום".  ועוד המלצה אחרונה לקראת סיום, מפי רכזת טיולים בבית ספר גדול ומוכר בירושלים: "אני מזמינה יותר מעשור אוטובוסים לטיולים שונים. מאז שהכרתי את חברת הסעות "אור ירושלים" כבר מהטיול הראשון הבנתי שמדובר בחברה רצינית ואחראית עם אוטובוסים ומיניבוסים חדשים ונהגים אדיבים וסבלניים, ומאז אני עובדת איתם באופן קבוע וממליצה בחום לכולם".

אז זהו, אתם כבר מצאתם את חברת ההסעות שלכם ויכולים לצאת לטיול רגועים ושלווים. שתהיה נסיעה טובה, בטוחה ורגועה לכולם, לכל יעד שתרצו בישראל – הסעות "אור ירושלים" תמיד לשירותכם.

טלפון: 1-700-500-111

אתר: http://www.or-jerusalem.co.il/

מייל: [email protected]

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר