אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הפתרונות הטובים ביותר לקירור וחימום באירועים

פורסם בתאריך: 12.2.20 18:36

אם אתם מארגנים אירוע ולא משנה מאיזה סוג – בר/בת מצווה, חתונה, יום הולדת, ברית/ה, כנס עסקי, אירוע משפחתי או כל סוג אחר של אירוע, ברוב הפעמים סביר להניח שתצטרכו להצטייד בציוד חימום או קירור המתאים לעונה ולמזג האוויר שיהיה באותה תקופה שבה אתם עורכים את האירוע. כאשר אתם מעוניינים בציוד קירור או חימום חשוב שתדעו שיש מגוון סוגים של מכשירים שיכולים לעשות לכם חיים קלים ונעימים יותר בכל תנאי מזג האוויר.

במאמר הבא נפרט מעט על רוב סוגי המכשירים שנועדו לחמם או לקרר את האירוע שלכם בהתאם לעונה שבה אתם נמצאים.

רשאית נאמר שהדרך הקלה ביותר להשיג פתרונות חימום או קירור לאירוע שלכם היא באמצעות השכרה של ציוד, יש מגוון חברות בשוק המציעות שירות של השכרת ציוד לאירועים, דבר שמאפשר לכם לבצע השכרה חד פעמית רק לצורך האירוע המסויים, ולא לקנות את הציוד לצמיתות. חשוב להדגיש שהפתרונות שנציג כאן יכולות לבוא בחשבון גם כאופציה של רכישת הציוד באם אתם מקיימים אירועים באופן קבוע או שיש לכם צורך במכשיר מסוים שישרת אתכם לאורך זמן בחיי היום יום בכדי שתוכלו להתמודד בקלות יותר בכל תנאי מזג האוויר.

פתרונות קירור לאירועים:

בשוק קיימים כיום מספר רב של מכשירים שמטרתם לצנן ולקרר הטמפרטורה במהלך האירוע שלכם ולאפשר לאורחים להתרענן ממזג האוויר החם בישראל.

  • מצננים/צ'ילרים לאירועים: אם אתם עורכים אירוע בשטח פתוח או חצי פתוח כגון אולמות מאד גדולים או בטבע אנו ממליצים לבצע שירות של השכרת מצננים לאירוע שלכם. תפקידם של המצננים הוא להוציא אוויר חזק וקר באמצעות שילוב של להבי איוורור ומים קרים (לעיתים משולבים עם קרח) ולהוריד את הטמפרטורות בשטח באופן משמעותי. בניגוד למאווררים, ההיתרון הגדול במצננים הוא שהם יאפשרו לכם ליהנות מרוח נעימה וקרירה ובכך להרגשה פחותה של לחות. המצננים נפוצים בעיקר במסעדות בהן יש מקומות ישיבה בחוץ, בגני אירועים, בשטחי תעשייה גדולים ועוד. תחום המצננים הוא רחב ומאפשר לבחור בין עשרות דגמים בעוצמות שונות, דבר שיכול לשדרג משמעותית את ההרגשה הנעימה.
  • מאווררים לאירועים: זו האופציה שכנראה כולכם מכירים, בשונה ממאווררים בייתים רגילים, באירועים בדרך כלל נהוג לקחת מאווררים תעשייתיים להשכרה שיפיצו אוויר חזק שיספיק לכל האורחים, כמובן שבשטחים גדולים לא יספיק מאוורר אחד ויהיה צורך להיעזר במספר גדול יותר של מאווררים בהתאם לגודל השטח.
  • מערפלי מים: תפקידו של מערפל המים הוא לאוורר את המקום יחד עם השפרצות קלות של מים לצינון האווירה. מכשיר זה מיועד יותר למקומות גדולים שהחום בהם הוא כבד ויש צורך במעט מים שיתפזרו בחלל בצורה שווה, מה שמקנה אווירה נעימה יותר. יחד עם זאת מערפלי מים פחות נפוצים באירועים מהסיבה שאף אחד לא שמח להירטב, למרות שמדובר בכמות קטנטנה של מים שכמעט ולא מורגשת.
  • מזגנים ניידים: קיימים בשוק מגוון מזגנים ניידים וקלים לשינוע במגוון עוצמות. בניגוד למכשירים שהזכרנו למעלה המזגנים יוכלו לתת לכם אפקט טוב ויעיל רק במקומות סגורים והם נפוצים בעיקר בשימוש באוהלים לאירועים, שם יש צורך במיזוג זמני לעומת אולמות שבהם כבר קיימת מערכת מיזוג קבועה.

פתרונות חימום לאירועים:

  • פטריות חימום: אם מדובר בשטח פתוח ותרצו לחמם אותו בצורה טובה ואחידה אנחנו מאד ממליצים לבחור בפטריות חימום על גז. באמצעות להבה אחידה תוכלו לקבל אוויר חם ונעים בכל שטחי האירוע (כמובן שתצטרכו מספר יחידות כאלה אם השטח המיועד גדול). בנוסף ישנן גם פטריות חימום חשמליות שלא עובדות על גז אלא על חשמל ויספקו לכם חום הדומה לתנור חימום. יש לקחת בחשבון שפטריות חימום חשמליות בדרך כלל צורכות חשמל רב ומחממות אף פחות מהפטריות חימום על גז ולכן אם יש אפשרות מומלץ לבחור בפטריות חימום על גז, זו בחירה מקצועית ונבונה יותר. חשוב לוודא שלחברה שממנה אתם שוכרים את הפטריות קיים אישור של טכנאי גז מוסמך על תקינות פטריות החימום, דבר בטיחותי חשוב מאד.
  • תנורי חימום לאירועים: רוב הסיכוי שיצא לכם לשבת במסעדה בחורף הקר ולראות מספר תנורי חימום על עמוד פזורים בין השולחנות על מנת לחמם את האורחים, בדיוק אותם תנורים יוכלו להתאים גם לאירוע שלכם ויאפשרו לאורחים שלכם להינות מתחושה חמימה ונעימה.
  • תותח חום: זהו סוג של מאוורר תעשייתי חזק מאד שבמקום רוח קרה מוציא רוח חמה ונעימה, הוא דומה מאוד למפזר חום רק בפורמט ענק, שיכול לשרת עשרות אנשים. תותחי החום נפוצים בעיקר בגני אירועים ובשטחי תעשייה גדולים שבהם יש צורך בחימום. חשוב לציין שתותח החום קשה יותר להשגה מהסיבה שהשינוע שלו כבד ומורכב יותר.

כתובת:בר כוכבא 70 פתח-תקווה
טלפון: 072-2136758
נייד: 054-6231253
לפייסבוק: סאונדשיין – השכרה ומכירה ציוד למסיבות ואירועים
לאתר: soundshine.co.il

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר