ניקוי ספות מקצועי בירושלים. צילום shutterstock By Africa Studio
ניקוי ספות מקצועי בירושלים. צילום shutterstock By Africa Studio

ניקוי ספות מקצועי בירושלים: הכירו את חברת WE CLEAN

חושבים לזרוק את הספות הישנות? רגע לפני שאתם עושים לספות רילוקיישן לרחוב, כדאי שתכיר את חברת We Clean המתמחה בניקוי ספות ותזמינו אותם לביקור אצלכם בבית

פורסם בתאריך: 11.2.20 11:33

לאחר שקנינו ספה חדשה אנחנו מקפידים לשמור עליה מכל משמר ודואגים ששום דבר לא יקרה לה. בהתחלה אנחנו שומרים על חוקים שונים ומשתדלים לא לאכול מעליה, לא לשבת עליה לאחר פעילות ספורטיבית מזיעה ודואגים להבריש אותה מאבק אחת לכמה ימים כדי שתישמר כחדשה. אותם חוקים מחזיקים לרוב לתקופה קצרה בלבד, כשלאחר זמן מה אנחנו מתחילים להקפיד פחות ופחות עד שאנחנו מגיעים למצב שהספה שלנו מלאה בלכלוך, אבק, כתמים וריחות לא נעימים.

למזלנו, גם אם הספה צברה את כל גוון הלכלוכים האפשרי והפכה לקולאז' מרשים של כתמים, אפשר לדבר עם חברת we clean שתעזור לנו להיפטר מהם בקלות ובמהירות.

we clean הינה חברה המתמחה בניקוי ספות שיודעת לעשות פלאים גם על משטחים שלא תאמינו שניתן לנקות. לצורך עבודתה משתמשת החברה בשיטת הניקוי האמריקאית שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. באמצעות שיטה זו ניתן ליישם חומר עם סבון בעזרת לחץ מים על כל האזור המלוכלך והמוכתם, כשהשילוב של החומר, לחץ המים והברשת המקום מאפשר לפרק את כל הלכלוכים והכתמים. לאחר מכן ניתן לשאוב בקלות את החומרים השונים שהתפרקו ולהשאיר את האזור נקי ומצוחצח כפי שלא היה כבר שנים.

״רוב האנשים לא מקפידים לנקות אחת לתקופה את הספה או המזרון עליהם הם מעבירים את רוב זמנם. השינויים בצבע, כמו גם צבירת הלכלוך, האבק והכתמים קורים בהדרגה ורוב האנשים לא שמים לב לכמה שצבע הספה השתנה במרוצת השנים כתוצאה מלכלוך ואבק״, מסביר בן אביעד, אחד השותפים בחברה.

״לרוב, רק אחרי שאנחנו מגיעים לבית של לקוח ומסיימים לנקות נופל לו האסימון על איזו זוהמה הוא ישב במשך כל השנים הללו. מדובר במצבור אדיר של לכלוכים, חומרים שונים וכתמים שחשוב להסיר כמה שיותר מהר כדי להשאיר את המשטח כמה שיותר נקי״.

אם הזמנתם את we clean למטרת ניקוי ספות או ניקוי מזרן אתם יכולים לצפות לתוצאה שהיא לא פחות מהפתעה. כתמים שונים כמו כתמי שמן, זיעה, דם, שתן, דיו ועוד סוגים שונים של כתמים עיקשים הם רק חלק מהלכלוכים שניתן להסיר באמצעות השיטה המוצלחת בה משתמשת חברת הניקוי.

מי מכם שרוצה הוכחה במו עיניו לרמת הצחצוח אליה מצליחה להגיע החברה יכול להזמין אותה אף להדגמה בביתו כדי להיווכח בעצמו על הרמה שניתן להגיע בעבודת ניקיון נכונה. החברה תגיע לביתכם עם כל הציוד, ללא שום התחייבות מצדכם ותדגים לכם תחילה על אזור קטן שתבחרו על הספה. לאחר הניקיון שלוקח ממש מספר רגעים תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים בניקיון של שאר הספה. מהניסיון שלנו אתם כלכך תתלהבו שתבקשו מהצוות שהגיע אליכם שינקה לכם גם את המזרן וגם את השטיח על הדרך.

לצד שירותי ניקיון משטחים כמו ספות ומזרנים, מציעה החברה גם שירותי ניקיון שטיחים. מכיוון ששטיחים הם חומר כבד וגס יותר לא ניתן לנקות אותם בבית הלקוח, ולכן לוקחת החברה את השטיחים איתה, מעבירה אותם ניעור, השרייה, קרצוף, סחיטה וייבוש ומחזירה אותם אליכם בתוך שלושה עד ארבעה ימים כשהם מצוחצחים ונראים כמו חדשים.

הלכלוך שאנחנו צוברים במהלך השנים על משטחים שונים, כמו גם הכתמים שמצטרפים אל הלכלוך הם משהו שניתן בקלות להפטר ממנו וליהנות שוב מסביבה נעימה ונקיה. אם נמאס לכם לשבת על ספה מלוכלכת ומסריחה ורוצים ליהנות מלשבת עליה בדיוק כמו שנהניתם ביום שבו ישבתם עליה לראשונה, תוכלו לדבר עם we clean שתבוא לביתכם ותחזיר את הספה שלכם בחזרה לימיה היפים והנקיים.

אזור פעילות: כל הארץ

שעות פעילות: 16:00-07:00

טלפון: 052-2220323

למעבר לפייסבוק

ניקוי ספות בירושלים


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר