אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הדברה מקצועית חשובה למיגור תופעת המזיקים

 על מנת לראות תוצאה יעילה חשוב לבצע הדברה באמצעות חברה מקצועית אשר תעניק אחריות על ביצוע הריסוס ותקפיד לעשות שימוש בחומרים איכותיים המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה

פורסם בתאריך: 17.2.20 16:01

הדברה בירושלים כוללת בין היתר הדברה של תיקנים מסוגים שונים אשר מצויים בין היתר באזור המטבח ועשויים להעביר לנו גורמי מחלות לכלי המטבח. יתרה מזאת, אין ספק כי הנוכחות שלהם מהווה מטרד אסתטי ולכן חשוב ביותר לטפל בהם באמצעות הדברה מקצועית. התיקנים מתאימים את עצמם למקומות מסתור שונים בבית והנטייה שלהם היא לחפש מחסה חם. ניתן לראותם במשך הלילה במקומות חשוכים והם גורמים נזק לבני האדם על ידי הפרשה של הצואה שלהם על המזון.

היכן מצויים התיקנים

מקום המסתור של התיקנים הוא בעיקר במכשירי החשמל בבית בין אם מדובר בתנור או בין אם מדובר במיקרוגל או מכונת הקפה. למעשה, ניתן למצוא אותם בכל מכשיר חשמלי המהווה תנאים אידיאלים להתפתחות שלהם. בשעת לילה כאשר אין פעילות במטבח הדבר מהווה אפשרות עבור התיקנים להתרבות ולמעשה כאשר נבחין בתיקנים הנגיעות משמעות הדבר כמות של האוכלוסייה תהיה גבוהה יותר ולכן קיימת חשיבות רבה לבצע הדברה בירושלים.

 כיצד ניתן לבצע הדברה של תיקנים

הדברה בירושלים תעשה על ידי חברת הדברה מקצועית על מנת למגר את הופעת המזיקים. עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות מגוון רחב של מוצרים לשימוש ביתי אשר אושרו על ידי המשרד להגנת הסביבה עבור הקהל הרחב ובין היתר ג'ל המותר לשימוש ביתי אותו ניתן למצוא במגוון רחב של חנויות. רגע לפני שאתם עומדים לעשות שימוש בחומרים, חשוב ביותר לבדוק את חיי המדף של המוצר וכן יש להקפיד ולפעול בהתאם להוראות. חשוב מאוד לא לסטות מהוראות ולבצע את ההדברה לפי הכתוב. שימו לב, ביצוע הדברה בצורה לא נכונה עשוי להוות סכנה לכם ולבני המשפחה שלכם.

שילוב מספר פעולות הדברה

חברת הדברה בירושלים תבחר לבצע מספר פעולות הדברה על מנת להוביל לחיסולם של התיקנים. הטיפול יכלול בין היתר הצבת מלכודות פרומון מוניטורים אשר באמצעות המלכודות ניתן להגיע לתוצאה אפקטיבית יותר וניתן לבחון את רמת הנגיעות. הביצים של התיקנים עמידים לחומרי הדברה ולכן מדבירים מקצועיים יעשו שימוש בחומרי הדברה שאינם רעילים במיוחד, אך פעילים לאורך זמן רב.

חברת הדברה מקצועית תעשה שימוש במספר שיטות כמו למשל איבוק ריסוס או הנחת פיתיון. כאשר מבחינים בנגיעות של תיקן אמריקאי חברת הדברה תבצע את הפעולה בפתחים והיציאות ונקודות של הביוב וכן במערכת החשמל, לרבות המכשירים האלקטרוניים.  כאשר המדביר בוחר לעשות שימוש בריסוס הוא יעשה זאת בלחץ חזק על מנת לגרום לחדירה של החומר לסדקים.

מה יש לעשות לאחר ביצוע הריסוס

לאחר ביצוע הדברה בירושלים חשוב ביותר לסגור את כל המקומות בהם בוצע הריסוס ולחזור ולעשות שימוש רק לאחר איוורור של המקומות. כאשר מדובר על הדברה באזור המטבח, חשוב ביותר לרחוץ באמצעות סבון את משטחי המזון.

לסיכומו של דבר

 על מנת לראות תוצאה אפקטיבית חשוב ביותר לבצע הדברה בירושלים באמצעות חברה מקצועית אשר תעניק אחריות על ביצוע הריסוס ותקפיד לעשות שימוש בחומרים איכותיים המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

 כיצד תשמרו על דפוסי מניעה

ולכם קוראי מאמר זה זכרו כי בטיחות הינה גורם ראשון טרם ביצוע כל פעולה ומובן שפעולת הדברה, אמצו דפוס מניעה מתמשכת, שמרו על מטבח נקי משאריות מזון שיגרמו לג'וקים להתפתח בבתכם. אם החלטתם לטפל בחומר שמותר לשימוש לקהל הרחב הפעילו שיקול דעת טרם השימוש בחומרי הדברה קראו בעיון את התווית ופעלו על פי ההוראות.

 

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר