(צילום: אמיר לוי ורני לוז)
(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

איך הפך דיג'יי אופיר בן סימון לאחד הנחשקים ביותר בתחום האירועים?

מתכוננים לחתונה? חוגגים אירוע?כמובן שהדיג'יי אחראי על האווירה ביום המיוחד בחייכם, והכימיה שתהיה לכם איתו קריטית. הכירו את אופיר בן סימון – אחד מהתקליטנים המבוקשים בישראל, אשר ידאג שאת האירוע שלכם אף אורח לא ישכח. זקוקים גם להגברה ותאורה? החברה שבבעלותו תדאג גם לזה

פורסם בתאריך: 19.2.20 10:22

דיג'יי אופיר בן סימון הפך כבר מזמן לאחד השמות החמים ביותר בתחום החתונות והאירועים. הוא החל את דרכו כבר בגיל 14 כשניגן באירועים קטנים ומקומיים, ועד מהרה צבר קהל שרק מחכה לשמוע את המוזיקה שלו. לאחר מכן החל לנגן באירועים גדולים ובמועדונים נחשבים באזור ירושלים ומרכז הארץ, ונכנס גם אל תחום האירועים הפרטיים והחתונות. כיום הוא מנהל יומן עמוס במיוחד, כשמאחוריו מאות חתונות בלתי נשכחות, בהן היה אחראי על המוזיקה ולמעשה גם על האווירה. בנוסף, לאור הדרישה ההולכת וגוברת לציוד תאורה והגברה איכותי, פתח בן-סימון חברה משלו המספקת את הציוד המתקדם ביותר בארץ.

(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

מהו סוד ההצלחה שהפך את בן-סימון לאחד הדיג'יים הנחשקים ביותר בתחום האירועים? כנראה שמדובר בשילוב שבין מוזיקה איכותית ויצירת כימיה טובה עם כל לקוח: "קודם כל, אני חושב שהמאגר המוזיקלי שלי מהווה יתרון עצום. יש לי מאגר מושקע עם מוזיקה ייחודית שלא ניתן לשמוע אצל אף אחד אחר. בנוסף, אני כמובן עובד עם הציוד הכי משוכלל ומתקדם, דבר אשר משפיע על האירוע מהרבה בחינות – בעיקר על הנראות ואיכות הסאונד".

(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

עוד הוא מספר: "לפני כל אירוע אני מקיים פגישת התרשמות במשרד שלי, שבמהלכה אני מנסה להבין מה הן הציפיות של הלקוח – איזה סוג אירוע הוא רוצה, מהם סגנונות המוזיקה שהוא אוהב, ואיזו אווירה הוא מעוניין ליצור. הציפיות משתנות מלקוח ללקוח – יש כאלה שמבקשים בלי מוזיקה מזרחית, ויש כאלה שלהפך – לא רוצים לועזית. כמובן שיש גם בקשות מיוחדות של מוזיקת עדות ייחודית או אירועים מגזריים עם מוזיקה יהודית-דתית, רוסית, אתיופית וכדומה. עד היום, יצא לי לעבוד עבור כל סוגי הלקוחות – דתיים, חילונים, ואנשים מכלל העדות השונות – ואני יודע להתאים את עצמי לכל רצון או בקשה. מבחינתי, המטרה העליונה שלי היא שהלקוחות יקבלו את האירוע עליו חלמו. עם זאת, חשוב לי תמיד גם להביע את דעותיי המקצועיות ולשתף מניסיוני".

(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

לאחר פגישת ההתרשמות, מתקיימת פגישה נוספת כשבועיים לפני האירוע, בה מחליטים בעלי השמחה יחד עם אופיר על הפלייליסט: "מדובר למעשה בפגישה החשובה ביותר, שבה אני בונה יחד עם הלקוחות את האירוע מאפס – החל משירי הכניסה לחופה ושבירת הכוס ועד לסוף הריקודים. יש לקוחות שיודעים כבר מראש מה הם רוצים והפגישה איתם עוברת מהר, ויש לקוחות שמתלבטים יותר – ואז אני כמובן עוזר להם ליצור את הפלייליסט שישקף את הרצונות שלהם בצורה המדויקת ביותר. מבחינתי, לאחר הפגישה הזו הם יכולים לשחרר ולהיות רגועים שביום האירוע הכל יתנהל בדיוק כפי שסיכמנו בפגישה. ביום האירוע עצמו, מבחינתי אני הוא זה שאחראי ליצור את האווירה ולהרקיד את האורחים, ואני שמח לומר שעד היום לא היו לי לקוחות לא מרוצים".

(צילום: אמיר לוי ורני לוז)

לאור ההצלחה הרבה בתחום וזיהוי הדרישה הגוברת לכך בשוק, הקים אופיר חברת תאורה והגברה, אשר צברה גם היא הצלחה רבה: "אנחנו מציעים תאורה והגברה לאירועים, עד סדר גודל של 10,000 אנשים. עד היום השכרנו ציוד לכל סוגי האירועים – טקסים, חתונות, אירועים פרטיים ומסיבות. כמובן שמדובר בציוד האיכותי ביותר שקיים בשוק, הכולל בין היתר גם מערכות חכמות. היתרון שלנו מלבד האיכות הוא כמובן האמינות והאחריות שלנו".

לפרטים נוספים:

טלפון: 052-4048522

לאתר: card.waller.co.il/c/dj-ofirbensimon

לפייסבוק: https://www.facebook.com/ofir.bensimon

https://www.facebook.com/DJ-Ofir-Ben-Simon/

ליוטיוב: https://www.youtube.com

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר