בעלי חיים (צילום: פוטוליה)

רכישת אוכל וציוד לבעלי חיים באינטרנט

מה היתרונות ברכישת אוכל וציוד לבעלי חיים באינטרנט, ועד כמה חנות חיות אינטרנטית יכולה לחסוך לכם זמן וכסף

פורסם בתאריך: 23.2.20 14:47

בעלי כלבים וחתולים נעשים יותר ויותר מודעים למגוון המוצרים האדיר שמוצע למכירה מצד חנויות לחיות ומשווקים רבים. הרצון במחירים תחרותיים בשילוב עם מגוון גדול ושירות משלוחים חינם (במקרים רבים עד לבית הלקוח) אשר חוסך זמן בהגעה לחנות פיזית וסחיבה של המוצרים (שיכולים להגיע למשקלים של עשרות קילוגרמים), מניע את קהל הצרכנים לבצע את הרכישות בחנות חיות אינטרנטית כמו אנימלשופ.

במידה והצלחתם למצוא חנות חיות אשר מוכרת את המוצר אותו אתם מכירים במחיר זול, עם זמן אספקה מהיר, או שמצאתם חנות מקצועית עם שירות טוב שעל המלצותיה אתם סומכים, תוכל לבצע ממנה הזמנה גם אם היא אינה נמצאת במיקום קרוב גיאוגרפית לביתכם.

השוואת מחירים קלה ומהירה

בזכות אתרי השוואת מחירים וחיפושים קלים ופשוטים באמצעות גוגל, אנו יכולים לבצע סקר שוק מקיף בתוך מספר דקות ולדעת בדיוק מה מחיר השוק של אוכל כלבים או חתולים לדוגמא. שקיפות זו מעודדת תחרות ומאפשרת הורדת מחירים על מנת להתחרות על נתח השוק של הצרכנים שמעדיפים לבצע את הקניות שלהם באינטרנט.

משלוחים לכל הארץ בעזרת שליחים וחברות שליחויות

בהשראת אתרים מחו"ל כמו אמזון, קמו להם גם בארץ חנויות ואתרי אינטרנט המספקים שירותי משלוחים לכל הארץ וחלקם יכולים להגיע אליכם אפילו ביום ההזמנה. חלקם מבצעים את המשלוחים באמצעות שליחים משלהם או בעזרת חברות שליחויות שמתמחות באספקת חבילות.

שוק הנמצא בגדילה מתמדת

עם הזמן אנו עדים לעלייה חדה של שימוש באינטרנט על מנת לבצע רכישות, לפני 10 שנים חנויות רבות לא ראו טעם בהקמת אתר אינטרנט. תורמת לכך גם העובדה שאוכלוסיית ישראל נמצאת בגדילה מתמדת וכך גם כמות חיות המחמד שתושביה מגדלים. כיום לכל חנות המכבדת את עצמה יש אתר אינטרנט ייצוגי ופעיל המאפשר ללקוח לקבל מידע על טיב המוצרים ומחיריהם.

מגוון גדול יותר מאי פעם

אם בעבר היו קיימים בשוק הישראלי 10 סוגי מזונות לכלבים וחתולים, הרי שהיום יש עשרות אם לא מאות סוגים, כל אחד עם הייחודיות שלו. מגוון ענק זה מאפשר לנו לבחור לחיית המחמד שלנו מוצר המתאים לה בצורה טובה הרבה יותר מבעבר.

כבר לא צריכים להיות תלויים בחנות חיות אחת

לעיתים חנויות נסגרות או מפסיקות להביא מוצרים שיתכן וחיות המחמד שלכם רגילים אליהם, בזכות האינטרנט אנו יכולים לאתר בקלות חנויות נוספות המשווקות את המוצרים הרצויים וכך לא נצטרך להרגיל את חיית המחמד לסוג מזון חדש.

איך לדעת באילו חנויות לסמוך עם מספר האשראי שלכם?

חלק מאתרי האינטרנט הם מחסנים בלבד, וחלקם שייכים לחנות אמיתית שמקבלת קהל, גם אם מדובר במחסן וגם אם מדובר בחנות, חשוב לדעת מה הכתובת הפיזית ממנה מבוצעת האספקה על מנת לדעת מה הכתובת במידה ויש בעיות עם חיובי האשראי. אתר האינטרנט חייב להיות מאובטח בפרוטוקול אבטחה HTTPS אשר מונע את חשיפת פרטי האשראי המלאים לבעלי החנות.

טיפ קטן: מאחורי כל כרטיס אשראי יש מספר טלפון אליו ניתן לצלצל במידה ואתם חושדים שנפלתם קורבן להונאת אשראי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר