תיקון טלפונים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

איך לקדם בגוגל אתר של מעבדת סלולר

יש לכם אתר אינטרנט למעבדת סלולר? הכי חשוב שתקדמו את האתר גם בגוגל. קבלו את כללי הזהב לקידום אתר המעבדה שלכם בהצלחה

פורסם בתאריך: 23.2.20 15:10

כל עסק יוכל להפיק המון תועלת מקידום בגוגל. אבל עסקים כדוגמת מעבדות סלולר באופן מיוחד, קמים ונופלים על קידום. קהל היעד שמחפש את השירות יפנה בראש ובראשונה לאתר שמקודם יעיל. רוצים לדעת איך לקדם את אתר המעבדה שלכם בהצלחה? אנו נסביר את כללי הזהב בכתבה הבאה.

כך גם אתם יכולים להתקדם בגוגל

דבר ראשון, על מנת שתוכלו לקדם את האתר שלכם כמו אתרים של מעבדות משגשגות, דעו שזה מצריך משמעת עצמית והתמדה. טקטיקות של קידום ניתן להציג לעשרות ולמאות, אבל תמיד צריך להמשיך. למשל, אם תתחילו להכניס לאתר תגי מטא וכותרות נכונות ומילות מפתח מועילות, תראו שהמעבדה מאוד תתקדם בגוגל. אבל אם תפסיקו להשקיע בזה, תראו שהדירוג הולך ויורד. בקיצור, מדובר על ריצה למרחקים ארוכים, מרתון ולא ספרינט.

שפת האתר – ניסוח על פי כללי גוגל

אתרים מוצלחים באמת כדוגמת מעבדת הסלולר cellfilab.co.il נכתבים בשפה עברית תקנית, נעימה לעין וקריאה. אבל, לצד כל זאת, שפת האתר גם עומדת בכללי הניסוח על פי גוגל. צריך להבין שגוגל יודעת לקדם אתרים על בסיס אלגוריתמים משוכללים. כללי גוגל קובעים למשל שאתר שמשובצות בו מילות מפתח שהגולשים משתמשים בהם, יהיה אתר מקודם בדירוג. מפני שיש התאמה בין חיפושי הגולש לבין מה שהאתר מציע. יחד עם זאת, כללי גוגל קובעים שאם באתר של מעבדה מסוימת יהיו יותר מדי מילות מפתח, כמו נניח "תיקון רדמי 7" בצורה לא הגיונית, דירוג האתר יפגע. לכן, כאשר אתם רוצים לקדם את האתר שלכם, עשו שימוש בביטויים "חזקים" ששייכים לעולם התוכן שלכם. גוגל תקשר את זה לדירוג טוב של האתר. אך אל תשכחו שיותר מדי, זה לא נראה טוב – לא על ידי הגולש ולא על ידי גוגל.

אתר מעניין – מקודם יותר

מנוע החיפוש בעצמו התקדם לאורך השנים וכיום הוא יודע לזהות טוב יותר אתרים מוצלחים. כדי לקדם את האתר של המעבדה הסלולרית שלכם, אתם צריכים להבין שהאתר חייב להיות מעניין. לא, אנחנו לא מתכוונים שתתחילו לחפש סיפורים פיקנטיים, רכילות זולה או להמציא סיפור בלשי כמו "מי גנב את הסלולרי שלי". פשוט צריך לחשוב על הגולש שמגיע אליכם. מה יעניין אותו לקרוא בנושא שלכם. למשל, מידע וחדשות על מכשירים סלולריים פופולריים. סוגי תקלות נפוצות, שהלקוח יכול לפתור בעצמו ומתי חייבים לגשת למעבדה. גוגל יודעת לזהות אתרים שמעניינים את הגולשים מפני שהם שוהים בהם יותר מאשר כמה שניות. ואתר מעניין שמספק ערך לגולש יקודם בצורה מאוד יפה.

מהירות הגלישה חשובה!

עוד טיפים חשובים לקידום אתר של מעבדת הסלולר שלכם: למשל, שפרו את מהירות הגלישה באתר. אתרים עמוסים מדי, "כבדים" מדי, נחשבים לפחות טובים. לעומת זאת אתרים זריזים טובים עבור הגולש וגם עבור גוגל. בנוסף, צרו תאימות בין האתר לבין שלל המכשירים האפשריים. כלומר, תמיד עדיף אתר רספונסיבי.

שמעון לייזרוביץ מחולל נפלאות בקידום מעבדות סלולר

קידום יעיל באמת זו עבודה מתמשכת שבעלי עסקים מתקשים בדרך כלל להתמיד בה לאורך זמן. אם יש לכם מעבדה לנהל, שמעון לייזרוביץ יוכל לחולל נפלאות בקידום האתר שלכם. תראו שמגיעים אליכם יותר לידים, יותר לקוחות. האתר יוצג גבוה הרבה יותר בתוצאות החיפוש, בזכות תכנים יעילים, אסטרטגיית פרסום נאותה, שילוב בין קידום אורגני וקידום ממומן. החזר השקעה מצוין ותמורה מעולה לכל שקל. לשמעון קבלות בקידום אתרים בכלל ואתרי מעבדות מהשורה הראשונה בפרט.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר