בולדוג (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

רכישת אוכל לכלבים בחנות חיות מושלמת

חנות בולדוג בתלפיות ירושלים עוברת למיקום חדש בתלפיות. מה היתרונות והחסרונות שבחנות גדולה כל כך? ואיך תוכלו לנצל זאת לטובתכם ולטובת חיית המחמד שלכם?

פורסם בתאריך: 4.3.20 16:49

אוכל לכלבים מגיע בצורות שונות ומגוונות, בכל רגע נתון עולים רעיונות חדשים ומוצרים חדשים שיאפשרו לכלבים שלנו לטעום מן התזונה המתאימה להם ביותר. איך זה מתקשר לכך שחנות החיות בולדוג עוברת למקום חדש ואף גדול יותר? כל הפרטים בהמשך.

מהם המוצרים הטובים ביותר? איזה סוג אנחנו רוצים לרכוש?

כשזה נוגע לרכישה, המחירים זזים בהתאם – ובמקומות מסוימים ניתן לראות אותם מזמינים אותנו לרכוש מרוב שהם משתלמים. האם בולדוג, חנות חיות בתלפיות היא אחת מהן? אכן היא מציעה הנחות מעניינות – אך לפני שנדבר על החנות בכתבה זאת – נדבר על אוכל לכלבים ועל חשיבותו לבעלי הכלבים – הנקראים גם "הורים מאמצים", בפי מי שבאמת לוקח את הכלב שלו ברצינות עד כדי בן משפחה לכל דבר ועניין.

בולדוג (צילום: צוות בולדוג)

אוכל לכלבים ושימושו עבורנו

אנחנו, בעלי הכלבים, מכירים בחשיבותה של תזונה נכונה. הרי איך נוכל שלא? אוכל לכלבים, בין אם מגיע מחנות החיות שבתלפיות המדוברת בכתבה, או מכל מקום – הוא קריטי לבריאות והתפתחות הכלב כפי שהוא עבור בני אדם. הרי היה ידוע מימי קדם שהזכרים החזקים בשבט היו אלו שקיבלו את נתח הבשר העסיסי והמזין יותר, מתוך החיות שניצודו בעת ההיא. וזאת משום שזה איפשר לאותם גברים חזקים להמשיך להתפתח ולהתקיים בצורה שתאפשר את התרומה הפיזית שלהם לשבט (קרי, ציד) כך שהם יוכלו להמשיך לספק בשר איכותי או תזונה מיטיבה לבריאות והישרדות השבט בהמשך.

באופן דומה, אוכל לכלבים משפיע על חיות המחמד שלנו בצורה דומה. בין אם הוא מגיע מחנות החיות או מכל מקום אחר, עושה רושם שיותר ויותר בעלי חנויות חיות מבקשים למלא את המדפים שלהם בשלל מוצרים מתוך מגוון קטגוריות אפשריות. כיום, עושה רושם שהטרנד בתחום האוכל, במיוחד מצד בעלי כלבים הרואים עצמם כ"הורים מאמצים", היא לבחור את האוכל עם הניחוח, ההרכב והטעם האורגני הטבעי ביותר עבור הכלב המאומץ שלהם. כן, זה יכול להיות יקר יותר, והם לא באמת יודעים אם זה טוב יותר. בעלי כלבים לא טועמים ולא חווים את ההשפעה של התזונה, אוכל הכלבים, על עצמם ובשרם, זה פשוט אקט של משפחתיות, של שבטיות. כמו להגיד – "חשוב לי מבן השבט שלי, אני רוצה שהוא יאכל טוב". עצם זה שמדובר בכלב לא סותר את המחשבה. זוהי תנועה חדשה בעולמנו שצוברת עוד ועוד אחיזה בקרקע, והשוק מגיב בהתאם.

יש באמת 2 קבוצות של רוכשי אוכל לכלבים

מתוך שלל סוגי האוכל לכלבים שמציעה חנות החיות בתלפיות ישנה דרישה שונה עבור מוצרים שונים, מצד לקוחות שונים. עם הזמן יכולנו לזהות טרנד מסוים המשותף לכל חנויות החיות באשר הן. הטרנד מסמן לנו אילו סוגים של רוכשי אוכל לכלבים יש, וזה משותף לרוכשי המוצר בחנות החיות שבתלפיות, כמו לעמיתיהם בכל מקום בעולם.

במקטע הקודם של הכתבה ציינו שישנו טרנד חדש של תמיכה והבעת חיבה, הערכה ואהבה עבור הכלב שבחזקתנו המשפחתית , במקרה זה, איך לא – דרך תזונתו. דרך מוצרי התזונה לכלבים, מאכלי כלבים למיניהם הבאים באריזות שונות, אנחנו יכולים להביע את האכפתיות שלנו כלפי בן המשפחה המאומץ. לכן גם אם יציעו לנו מוצר נהדר במחיר יקר מכפי שאנחנו רגילים או חושבים שסביר להוציא על תזונה ואוכל – אנחנו נשלם, ונשלם זאת בשמחה. גם אם נשלם על אוכל לכלבים שבחנות החיות שבירושלים ובכל מקום לצורך העניין, יותר מאשר אנחנו משלמים על המוצרים שאנחנו קונים לעצמנו בסופרמרקט – אנחנו עדיין נהיה בעניין ונחשוב שזו השקעה לעניין. במידה, לפחות, שאנחנו הסוג הזה של "הורים מאמצים"…

כי ישנו סוג נוסף.

אנשים רגילים, לא טובים, לא רעים – רגילים. הם לא מודעים כל כך לתזונה. אולי הם בעצמם לא אוכלים טוב ובריא במיוחד, כל שכן עבור כלבם, הם לא יידעו מה נכון, וגם אם כן יכול להיות שהם לא יבינו את החשיבות של תזונה בריאה ומטפחת  ואת הקשר שלה לבריאות מנטלית, פיזית ורגשית אצל בעל החיים שברשותנו. ייתכן שהם פשוט לא מודעים לכך. על כן, האנשים "הרגילים" ייבחרו לרוב, בהינתן בחירה בין מוצרי פרימיום של תזונה, כאוכל לכלבים, להשקיע סכום פחות ומוזל.

מה בולדוג, חנות החיות שבירושלים, יכולה לעניין אותנו בדבר אוכל לכלבים המתאים לשתי הקבוצות?

היתרון של חנות חיות בירושלים, כמו בולדוג, הוא שהיא מחזיקה מגוון עשיר של מוצרים. אכן בעבר הייתה היא בשכונת תלפיות בירושלים, ברחוב יד חרוצים 19, ונחשבה לגדולה ולמגוונת ביותר בעיר. היום, היא עוברת אל מעבר לכביש לרחוב יד חרוצים 16, ושטחה יהיה 250 מטר. המשמעות עבור הלקוחות הקבועים והחדשים של החנות היא שיהיה פתרון עבור שני סוגי הלקוחות, הלקוחות "הרגילים" וה"הורים המאמצים". בין אם אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור כלבנו או את המשתלם ביותר, יש לנו ישועה, פתרון וסדר לכך בחנות החדשה של בולדוג, ממש מעבר לכביש. ולא רק שהמקום חדש – אלא גם גדול במיוחד (250 מטר).

יתרונות וחסרונות בחנות חיות בירושלים

כמו בכל דבר – קיימים יתרונות וחסרונות. נסקור אותם בתמצית ובקצרה.

יתרונות

חנות חיות בירושלים, בייחוד כזו הנחשבת גדולה ועשירה במיוחד – מציעה מגוון רב של מוצרים. המשמעות היא שניתן למצוא בדיוק את מה שבעל החיים שברשותנו צריך, ואף רוצה. ובו זמנית נוכל למצוא דרך לקבל את מה שאנחנו רוצים במחירים שהם יותר בטווח שאנחנו מעוניינים להשקיע. הרי כשיש מבחר כל כך גדול גם טווח המחירים הוא רחב בהתאם. וכעת כאמור, בולדוג עוברת למרחב גדול אפילו יותר.

חסרונות

בבולדוג חנות החיות שבשכונת תלפיות שבירושלים, יש מבצעים ההולכים ומתחלפים. ייתכן שלא תמיד יהיה המבצע שרצינו בדיוק, כי עם תחלופת הסחורה והמלאי, וחילופי העונות כמו למשל במוצר מיטה לכלב – אי אפשר לצפות שהמחירים יישארו באופן קבוע כפי שציפינו למצוא אותם. ייתכן והמחירים יהיו מעבר לציפיות שלנו בעקבות כך, ועם זאת תמיד יהיה תחליף בתוך טווח רחב של מוצרים, ותמיד ניתן לחכות לרגע מתאים יותר לבצע את הרכישה.

היתרונות של מעבר לחנות חדשה וכה גדולה

  1. אפשרויות נוספות לאוהבי בעלי החיים, יתווספו גם סוגים רבים של אוכל לכלבים, מתקני גירוד ושאר מוצרים לחיות מכל הסוגים
  2. אווירה חווייתית
  3. היכולת להביא צוות נלהב ומיודע יותר

אכן בעבר הייתה החנות ממוקמת בשכונת תלפיות בירושלים, ברחוב יד חרוצים 19, ונחשבה לגדולה ולמגוונת ביותר בעיר, כמדווח. היום, עם המעבר, היא עוברת אל מעבר לכביש – רחוב יד חרוצים 16, ושטחה יהיה כ-250 מטר.

המשמעות עבור הלקוחות הקבועים והחדשים של החנות היא שיהיה פתרון עבור שני סוגי הלקוחות, "הרגילים", וה-"הורים המאמצים". בין אם אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור כלבנו, או את המשתלם ביותר, יש לנו ישועה, פתרון וסדר לכך בחנות החדשה של בולדוג, ממש מעבר לכביש. ולא רק שהמקום הוא חדש – אלא גם גדול במיוחד.

סוף דבר

בין אם אנחנו רוצים את מוצרי היוקרה, או את אלו שפשוט מספיקים לצורכי בעל החיים שלנו – בולדוג, חנות החיות שבירושלים, מציעה את הטווח בין זה לבין זה, כמו גם משלוחים המדווחים גם כמצוינים מבחינה שירותית.

שופינג נעים!

לאתר: חנות חיות בולדוג

טלפון: 02-6730540 או 1700-550-750

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר