(אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

למה חשוב לבצע ניכיון שיקים רק אצל חברה מוסמכת

מה ניתן לעשות עם שיקים דחויים? כיצד מתנהל התהליך ומה חשוב לבדוק? ולמה חשוב לפנות לחברה אמינה? כל התשובות על קבלת מזומן משיק דחוי בזמן קצר

פורסם בתאריך: 22.3.20 15:44

השיטה של תשלומים דחויים או של פריסת תשלומים למועדים שונים מאפשרת לנו להתנהל טוב יותר כלכלית, ומקלה משמעותית על החיים, במיוחד כאשר מבצעים רכישות בסכומי כסף גדולים. יחד עם זאת מצדו השני של מתרס, עומדים העסקים שאפשרות זו עלולה להקשות עליהם תקציבית, שכן הם אינם יכולים לממש את התשלום שניתן להם באופן מידי. למרבה המזל, ישנם כמה שירותים שיכולים לעזור, למנוע מחסומים פיננסיים ולהגדיל את תזרים המזומנים.

מה ניתן לעשות עם שיקים דחויים?

אחת האלטרנטיביות היעילות יותר שעומדת לרשותכם היא ניכיון שיקים. אפשרות זו מתאימה אם אתם מעט לחוצים כלכלית או אם אינכם רוצים להמתין עד למועד הפירעון על מנת לוודא שהשיק שקיבלתם אכן אמין ולא יחזור. באמצעות אפשרות זו אינכם חייבים לחכות עד למועד הפירעון של השיק הדחוי אלא לקבל מזומן עבורו בזמן קצר בלבד ובתשלום עמלה. ובכל זאת כאשר בוחרים בשירות זה, מומלץ מאוד לוודא שפונים לחברה מוסמכת ואמינה.

כיצד מתנהל התהליך? 

על פי רוב השירות מוענק על ידי חברות חוץ בנקאיות שמציעות גם שירותים נוספים מלבד ניכיון שיקים לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים. התהליך כולל בדיקה של השיק על כל פרטיו, ולאחר שמוודאים את אמינותו פורטים אותו למזומן או באמצעות העברה בנקאית, לבחירתכם. שירות זה כרוך בתשלום עמלה.

מה חשוב לבדוק?

אחד הדברים הראשונים שעליכם לבדוק הוא גובה העמלה, חברות שונות גובות עמלות שונות על שירותים כמו ניכיון שיקים. כמו כן עליכם לבדוק אם החברה תעביר את הסכום בתשלום אחד או במספר תשלומים, ישנן חברות שרוצות קודם כל לוודא שהשיק אמין ובעל כיסוי ולכן מחלקות את התשלום לכמה מועדים תוך קיזוז העמלה. הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק שהחברה מוסמכת, כלומר פועלת תחת פיקוח ואמינה.

למה חשוב לפנות לחברה אמינה?

שירות ניכיון שיקים דורש מידת אמינות רבה, הן מבחינת השירות שהחברה מציעה והן מבחינת ההסמכה שלה. חברה אמינה ומוסמכת לא תנצל את המצוקה בה נמצאים אלו שמחזיקים בצ'ק ותציע לכם עמלה סבירה עבור השירות. כמו כן חברה מוסמכת תגלה יותר מקצועיות, תפעל תחת פיקוח, תעשה בצ'ק שימוש חוקי ותקפיד לשמור על המוניטין שלה. יותר מכך, חברה מוסמכת ואמינה תדע גם להתנהל עם שיקים בסכומים גבוהים ותעניק למחזיקי הצ'ק את התמורה המגיעה להם. לכן קיימת חשיבות רבה לבחירת החברה הנכונה.

משיק דחוי למזומן בזמן קצר

אם אתם זקוקים לכסף מזומן וזמין עומדות לפניכם הרבה אפשרויות, במיוחד אם יש ברשותכם שיקים דחויים. יחד עם זאת חשוב מאוד שלא להתפשר על המקום בו פורטים את השיק למזומן ויש לבחור בחברה אמינה ומוסמכת שמכירה את החוק ויש לה מוניטין בתחום. חברת מיכמן מספקת אשראי לעסקים, בעלת רישיון לעסוק בתחום ופועלת תחת פיקוח משרד האוצר. החברה מובילה במתן פתרונות אשראי למגוון עסקים, חברות ורשתות בתנאים טובים במיוחד.


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר