(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מהן מערכות כיבוי האש שכדאי להתקין במבנה משרדים

פורסם בתאריך: 22.3.20 15:54

מספרם ההולך וגדל של בנייני משרדים דורש היערכות מוקדמת והגנה נגד מקרים בלתי צפויים של שריפה. בבנייני משרדים יש ריבוי מוצרי אלקטרוניקה, פתרונות תוכנה, מחשבים, חדרי מחשוב ופתרונות תקשורת כך שלא פעם השריפה יכולה להגיע דווקא מבפנים, כתוצאה מעומס על המערכות. לכן חשוב להיות מוכנים עם מערכות לכיבוי אש שמותאמות לצרכים של המבנה ואופי, ויספקו מענה הולם ומהיר בעת חירום.

ספרינקלרים

מערכת ספרינקלרים מספקת שכבת הגנה משמעותית לבניין המשרדים. כאשר הטמפרטורה במשרד עוברת את הרף ומתקיימת אינדיקציה לשריפה, מערכת הספרינקלרים תכנס לפעולה והמתזים יחלו להתיז מים סביב כדי להשתלט עליה. מערכות ספרינקלרים הן מוצר חובה, גם על פי חוק וגם כי בכוחן למזער את הסיכון ולהשתלט על השריפה במהירות.

גלאי עשן

גלאי עשן בעל תפקיד משמעותי בגילוי ומניעת שריפות בנייני משרדים, כשמם כן הם, הגלאים למעשה אחראיים על גילוי השריפה או על קיום החשש לשריפה. אומרים שאין עשן בלי אש? גלאי עשן מתריע על עשן ובכך מאפשר לכל שאר המערכות להיכנס לפעולה ולהגיב בהתאם.

ציוד כיבוי אש

החוק מחייב שבכל מבנה יהיה ציוד כיבוי אש לרבות מטפים, גלגלון וזרנוקים. הציוד מאוחסן בתוך ארון כיבוי אש אשר מותקן בכל קומה במבנה ומוודא שכל הציוד הדרוש יהיה בהישג יד. בדרך זו יושבי המשרד או צוותי החירום יוכלו לנסות להשתלט על השריפה כמה שיותר מהר עד שצוותי הכיבוי יגיעו.

מה היתרונות של מערכות כיבוי אש?

משרדים המשתמשים במערכות כיבוי אש כנדרש מהם בחוק, זוכים ליתרונות הבאים:

  • זמן תגובה מהיר – בבנייני משרדים עובדים המון אנשים ולכן זמן התגובה קריטי לפינוי מהיר. מערכות כיבוי אש מגלות את השריפה מאוד מהר ומסייעות לדכא את האש תוך זמן קצר.
  • מינימום נזק למשרד, לציוד ולרכוש – מערכות כיבוי אש מסוגים שונים עוזרות להשתלט על השריפה מהר ולכן מספקות הגנה מושלמת למבנה משרדים ומקטינות את הסיכון לנזק לציוד ורכוש.
  • חזרה מהירה לשגרה – שריפה שמתפרצת ללא בקרה עלולה להשבית את העסק, במיוחד אם החלל, על כל הציוד שבו, נפגע. מערכות כיבוי אש יכולות למנוע את גודל הנזק ולסייע לכם לחזור כמה שיותר מהר לשגרה.

חברת סופר ספרינקלר מתמחה בתכנון, הקמה ואחזקת מערכות כיבוי וגילוי אש. במידה וברצונכם להתקין מערכות כיבוי אש במבנה משרדים, צרו קשר עם צוות החברה כדי למצוא את הפתרון הטוב והמותאם ביותר לצרכים שלכם ולדרישות החוק.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר